Skocz do zawartości

Soul Calibur VI

Featured Replies

Opublikowano

Tragedii nie ma - przynajmniej nie jest to dziesiąta 13-nastolatka w bikini jak w Tekkenie 7

  • Odpowiedzi 402
  • Wyświetleń 165,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Ta 2b o której pisał funditto to oficjalny char:   Chociaż oba guest charactery w SC6 to postacie z dobrych gier, a nie jak jakiś noctis.

  • Razem z firmą CENEGA przygotowałem serię kilku filmów przedstawiających grę SOULCALIBUR VI. Pierwszy odcinek to wprowadzenie, pozostałe trzy opisują z grubsza system gry.   https://www.youtu

  • Wracam do Calibura! Ja pierdole ile to lat czekania było!!

Opublikowano

milo z ich strony ze przeprosili fanow za ogloszenie dlc przed premiera i wyjasnienie ze gra byla juz skonczona i wyslana do tloczenia zanim to zrobili

Opublikowano

Po 4* 

 

Netcode był więcej niż żałosny, dla samotnego gracza prawie zerowy content, w ogóle to była chyba pierwsza bijatyka 3d z postaciami w dlc? Na dokładkę tempo względem SC2 zwolniło. Trójka miała popsuty balans ale przynajmniej miała tone trybów i rzeczy do odblokowania.

Opublikowano

W takim razie po co te szopki z dlc przed premierą, i to z kanoniczną postacią..? Najpierw plaskacz na ryj, a teraz "jak mnie nie będziesz kochał to ja się zabiję". Patologiczny związek między graczem a devem, który przypomina Konami. 

Opublikowano

W sedno, sam środeczek! Biadolą, jęczą i cwaniakują zamiast spiąć dupy i dostarczyć graczom fantastyczną jakość (taką o której będzie głośno i która będzie sprzedawać się praktycznie sama).

Opublikowano

Raph i Cervantes. Na tego drugiego czekałem, żeby odtworzyć swoją przekozacką customową piratkę z SCV walczącą jego stylem. Pytanie tylko czy postacie będą normalnie dostepne, czy trzeba będzie dodatkowo rzucić hajsem :/

https://www.destructoid.com/rumour-wrong-build-used-at-soulcalibur-vi-event-reveals-raphael-and-cervantes-520864.phtml?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

 

Ktoś był jeszcze tak miły i wstawił w komentarzach link do nagrania.

https://streamable.com/bmq8n

Opublikowano

Już ktoś kupował? Przygarnę wersję pudełkową, oczywiście PC.

 

 

Opublikowano

ok, thx, 3 kropki dobry sklep, a i taniej niż na muve, gdzie mają za 190 zeta

Opublikowano

Bez kitu to już tak szybko wychodzi? Poczekam na recki, chociaż to i tak głównie do kanapowego multi będzie.

Opublikowano

ok, poczytałem, że mają jeszcze jakiegoś sesson pasa dawać jak w tekkenie7;/ W T7 jeszcze cenowo było ok, bo podstawka w preorderze na pc kosztowała mnie 90 zł a potem z 70 zł sesson pass, teraz chcą za podstawkę prawie 200 ziko i potem jeszcze ze 150 zł na session passa? Niech umrą, nie kupuję 

Opublikowano

Nagrałem film, który pokazuje wszystkie wyniki pierwszego starcia przy Reversal Edge'u w SCVI.

 

 

 

Edytowane przez Di

Opublikowano

Dobrze rozumiem, że B+G wykonane (i trafione) zaczyna całe to slo-mo w normalnej grze..? Wtedy mamy wybór akcji, przeciwnik też i po wykonaniu ich czekamy na wynik..? 

Jeśli tak to czy spamowanie B+G nie popsuje rozgrywki i czy podczas RE wciskanie za każdym razem G nie będzie najlepszym wyborem, bo odpada zgadywanka a i tak zblokujemy A, B, czy K (pod warunkiem, że dla postaci atakującej będą to zwykłe ciosy, a nie, jak w przykładzie, rzut Nightmare'a)..?

Opublikowano

Odpowiem w punktach:

1. Cios można łatwo obejść i ukarać.

2. Obie strony mają chwilę na wybór opcji i potem patrzymy, co wyszło.

3. Slow-mo wchodzi co najwyżej dwa razy z rzędu (w opisie filmu podlinkowałem tabelkę, w której jest pokazane, że jeśli w pierwszym RE jest remis, w drugim w tej samej sytuacji będzie coś innego).

4. Blok jest najlepszy, ale w drugim RE staje się trochę ryzykowny, bo nasza garda może zostać rozbita.

5. Z tym Nightmare'em chodzi o to, że wchodzi cios (K), który tylko przechodzi do animacji rzutu (Attack Throw). Nie ma możliwości wybrania rzutu, tylko A/B/K/G lub kierunek.

Opublikowano

Fajna mechanika, ale zalatuje mi tu trochę schematem (taki skrypt, ale nie do końca skrypt). Bardziej odpowiada mi staroszkolna wymiana ciosów aż komuś braknie HP, ale chętnie zobaczę jak to zadziała w praniu. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

"Prepare for battle on PS4 & X1! You are invited to help us test our online network for SOULCALIBUR VI. Login and play RANKED MATCH mode! 

Download the #SOULCALIBURVI network test on September 27th and draw your weapons on September 28th at 8AM PDT"

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.