MEVEK 3 576 Opublikowano 26 października 2018 Autor Opublikowano 26 października 2018 (edytowane) Co za soczyste wiadomości dzisiejszego dnia. Nawet premiera RDR2 mnie tak nie napawa optymizmem, jak słowa Shawn Layden, ze to jest pełnoprawny remake, a studio ktore stworzyło gre 20 lat temu, wspomaga deweloping. Pięknie. Co za news https://www.eurogamer.pl/articles/2018-10-26-odswiezone-medievil-to-nie-remaster-a-pelnoprawny-remake Edytowane 26 października 2018 przez MEVEK Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 26 października 2018 Opublikowano 26 października 2018 To jak, rozgrywa będzie przypominać bardziej Dark Souls? Nigdy nie grałem w gry z tej serii i jestem ciekaw. Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 26 października 2018 Opublikowano 26 października 2018 Nie ma opcji. Walka na PSXie opierała się na ciosach zwykłych i "ładowanych", mocnych, plus bronie do ataku z dystansu (kusza, broń palna w dwójce), do obrony tarcze. Najczęściej po prostu biegało się wokół wroga i mashowało atak, żadnych uników itd. W sumie nie mam pomysłu, w jakim kierunku to by mogło iść w świetle dzisiejszego game-designu. Może coś w stylu szybkiego, dynamicznego "slashera". Tak czy siak, czekam na info i fajnie, że dwie części w pakiecie. 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 143 Opublikowano 26 października 2018 Opublikowano 26 października 2018 Będzie hack'n' slash, mówię Wam. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 26 października 2018 Autor Opublikowano 26 października 2018 Oby tylko puzzle nie poszly w cien Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 26 października 2018 Opublikowano 26 października 2018 Medievil i Medievil 2 miały realistyczną grafikę więc studio musi się postarać żeby gra robiła wrażenie. Bajkowe klimaty jak w ostatnich remasterach Crasha i Spyro tutaj nie przejdą. Liczę że remake mnie zachwyci, najlepiej żeby odświeżyli obi części, bo dwójka też była dobra. Ten klimat dawnego Londynu To będzie chyba najważniejszy dla mnie remake gry jak dotąd wydanej. Gry, która nie doczekała się kolejnej części. Ehh, może kiedyś powstanie trójka jak remake odniesie sukces. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 26 października 2018 Opublikowano 26 października 2018 7 godzin temu, kotlet_schabowy napisał: Nie ma opcji. Walka na PSXie opierała się na ciosach zwykłych i "ładowanych", mocnych, plus bronie do ataku z dystansu (kusza, broń palna w dwójce), do obrony tarcze. Najczęściej po prostu biegało się wokół wroga i mashowało atak, żadnych uników itd. W sumie nie mam pomysłu, w jakim kierunku to by mogło iść w świetle dzisiejszego game-designu. Może coś w stylu szybkiego, dynamicznego "slashera". Tak czy siak, czekam na info i fajnie, że dwie części w pakiecie. Brzmi jak DS bez rolek. Hmm... Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 27 października 2018 Opublikowano 27 października 2018 3 godziny temu, Pure Bladestone napisał: Medievil i Medievil 2 miały realistyczną grafikę więc studio musi się postarać żeby gra robiła wrażenie. Bajkowe klimaty jak w ostatnich remasterach Crasha i Spyro tutaj nie przejdą. 4 1 Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 27 października 2018 Opublikowano 27 października 2018 (edytowane) Pomijając często śmiesznych przeciwników to lokacje były często bardzo ponure i wyglądały realnie w porównaniu z tymi bajkowymi platwormówkami. To nie jest bajka z z lisem czy smokiem srającym jabłkami. Czego tu nie rozumieć? Ja po prostu mam nadzieję, że nie zrobią z tego jakiejś cell shadingowo podobej sra.czki tylko mroczny i gęsty klimat z dodatkiem czarnego humoru jak w oryginale. Edytowane 27 października 2018 przez Pure Bladestone 1 Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 27 października 2018 Opublikowano 27 października 2018 (edytowane) Przecież te lokacje to była karykaturalna, kreskówkowa kreska podana w Burtonowskim stylu. Ponure, mroczne tak, realne zdecydowanie nie. No chyba że mój Curtis 15 cali tak detale mi ciął? Edytowane 27 października 2018 przez balon 5 Cytuj
Berion 207 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 W dniu 26.10.2018 o 16:39, Pure Bladestone napisał: Medievil i Medievil 2 miały realistyczną grafikę więc studio musi się postarać żeby gra robiła wrażenie. Bajkowe klimaty jak w ostatnich remasterach Crasha i Spyro tutaj nie przejdą. Co Ty piszesz? Nie mialy, byla mroczna, jak moj przedmowca napisal burtonowska, jednak w dalszym ciagu bajkowa, ale karykaturalna. Pewnie kolorystyka Cie zmylila lub zwyczajnie sentyment. 2 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 W dniu 26.10.2018 o 23:41, McDrive napisał: Brzmi jak DS bez rolek. Hmm... DS opiera się na staminie i wadze zbroi/oręża. Tutaj masz dosłownie mashowanie ataku z otrzymywaniem obrażeń od samego kontaktu z wrogiem, przez co walka wyglądała jak rozpaczliwa próba wyczucia zasięgu miecza do tego bohater, machający z prędkością dzięcioła. Ot po prostu mocny oldschool. Wtedy to było do zaakceptowania dzisiaj niestety muszą zrobić to inaczej 1 Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 Ale w sumie czemu? Takie Diablo do dziś polega na spamowaniu jednym przyciskiem i obserwowaniu jak mały ludek macha małym mieczykiem (jeśli ktoś gra postacią melee). Jakoś ludzie nie wymagają systemu walki z DMC Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 A kto mówi o DMC. Mają fajną markę niech zrobią z nią coś fajnego znam mase fajnych remaków które poszły krok dalej np Yakuza Kiwami. 1 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 Moze gdyby robil to jakis porzadny zespol a nie prawie amatorzy. Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 30 października 2018 Opublikowano 30 października 2018 Musi być dalej utrzymane w stylu Burtona inaczej będzie kapa. Miasteczko Gallowmere swojego czasu było bardzo unikatowe i z ciekawym klimatem, to dzięki niemu zainteresowałem się produkcjami od Burtona. Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 31 października 2018 Autor Opublikowano 31 października 2018 To juz dzisiaj odbędzie sie prezentacja kompletnie odbudowanej od podstaw gry. Podekscytowani? Ja bardzo! Trzymam kciuki. 1 Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Przez granie w RDRII ciężko o ekscytację czymkolwiek innym, ale z chęcią obejrzę jakiś trailer. Kupić i tak trzeba będzie bo w końcu to Medievil. 1 Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Czekam bardzo mocno! Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Jasne, że czekam ale faktycznie ciężko myśleć o innych gierkach przy RDR2. Cytuj
balon 5 355 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 (edytowane) 2 godziny temu, Wredny napisał: Przez granie w RDRII ciężko o ekscytację czymkolwiek innym, ale z chęcią obejrzę jakiś trailer. Kupić i tak trzeba będzie bo w końcu to Medievil. Fakt ciężko patrzeć na inne gierki ale właśnie takie karykaturalne jak Medievil lub "bajkowe" tytułu jak Spyro mogą się obronić przy RDR2. Co innego pozostałe sandboxy czy pseudo realne gierki Co do samej gierki, powiedzcie mi bo już nie pamiętam, grałem to w czasach świetności szaraka, jak długa była to gierka? Bo mi się wydaje, że na tamte czasy i standardy szeroko pojętych gierek akcji/platformówek to był długi tytuł? Edytowane 31 października 2018 przez balon Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Dwojka byla znacznie dluzsza Cytuj
Pupcio 18 476 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Ja robiłem 100% w 2h Cytuj
Paolo de Vesir 9 143 Opublikowano 31 października 2018 Opublikowano 31 października 2018 Wiadomo o której ten trailer? Jednak troszkę drga ta różdżka na myśl. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.