Opublikowano 31 października 20186 l Wygląda naprawdę dobrze. Widać lekką toporność sterowania, ale i tak biere na premierę
Opublikowano 31 października 20186 l Ależ to wygląda sztywno, no i zmiana udźwiękowienia też na minus. No opadł hype. Edytowane 31 października 20186 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 31 października 20186 l No Panowie nie jest źleeeee ale albo mają mało zrobione albo nie chcą spoilerować bo pokazali mało zróżnicowanych miejscówek, a jak wiemy, są w tej części za(pipi)i ste levele. Jak zostawią zagadki (może coś dodadzą?) i ogólny gameplay gdzie sieczka to był tylko jeden z elementów rozgrywki to kupuję na blantmana!
Opublikowano 31 października 20186 l Ja tam biere. Myślałem ze bedzie wiekszy dramat.Tylko sterowanie wygląda sztywno ale gorzej niż w Crashu nie będzie.
Opublikowano 31 października 20186 l 6 minut temu, balon napisał: No Panowie nie jest źleeeee No dobrze też nie jest. Jest to remake, a wygląda jak remaster, chociażby z racji sztywnej walki i samego poruszania się. Wiem że czuć tu oldschoolowy vibe, ale jakieś unowocześnienie (chociażby w detekcji kolizji by się przydało). No i zombiaczki o których wspominał pupcio nie wydają z siebie horrorowatego dźwięku jak w oryginale tylko jakieś dziwne ryki. Miał być Burton a czuć jakąś gierkę dla dzieci. Noooooo kurcze, no nie tak miało być.
Opublikowano 31 października 20186 l No co ty jak remaster? Zobacz sobie te momenty jak pokazują wersję na PSX i ten remake. Widzisz tam tylko podciągniętą rozdziałkę? Widać, że praktycznie wsio od nowa wymodelowane itp. czyli klasyczny remake. Ostatnie remake (Ratchet, Crash, SoT, Spyro też wygląda skowyenie), mnie rozpieściły i jakoś jestem spokojny o finalną wersję. Edytowane 31 października 20186 l przez balon
Opublikowano 31 października 20186 l @balonRemaster mogłem umieść w cudzyslowie. Chodziło mi o to, że Crash czy Spyro nawet w oryginale dają radę w dzisiejszych czasach, a Medievil jest dość przedpotopowy i całą tą przedpotopowość czuję w trailerze. Edytowane 31 października 20186 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 31 października 20186 l powiem tak: nie wyglada źle, ale też nie wygląda tak dobrze jak remaki Crasha czy Spyro.
Opublikowano 31 października 20186 l Dobrze ze nie zrobili remake’u po swojemu, tylko tak naprawde odrestaurowali jedynke z PSX w stylu Crasha. Co by nie zrobili do oryginalu by nie mialo startu.
Opublikowano 31 października 20186 l To będzie "jedynka" z PSXa odnowiona, czy też w pakiecie z "dwójką"? Kurła, ale remasterów z PSXa w tej generacji
Opublikowano 31 października 20186 l Autor O mamusiu... Juz wyladowal trailer. Niestety w robocie musze jeszcze wysiedziec 4.5 godziny. Ale jak wroce to sobie obejrze na spokojnie. Oj, bedzie petarda. Edytowane 31 października 20186 l przez MEVEK
Opublikowano 31 października 20186 l No raczej, prawa do marki posiada Sony, a w sumie pod koniec trailera było napisane nawet.
Opublikowano 31 października 20186 l 7 godzin temu, milan napisał: Dwojka byla znacznie dluzsza Niee, też coś koło 8h, jak nie mniej. Nawet w reckach pamiętam, że jako minus wymieniano długość (w tamtych latach 10h to było króciutko). Jedynka to chyba nawet koło 6h. Co do trailera, to mi się ten kierunek podoba, bo w sumie mocno pachnie oryginałem. Wychodzi jednak na to, że dwójki w komplecie nie będzie, a szkoda, bo do niej mam większy sentyment.
Opublikowano 31 października 20186 l Wygląda ok, klimat z grubsza jest zachowany. Walka nie musi być rozwinięta, grunt aby sterowanie i przede wszystkim skok uległy poprawie na bardziej responsywne.
Opublikowano 31 października 20186 l A ja jestem zachwycony, ten sam świetny klimat oddany i o to chodziło. Podobnie jak w Crashu, chodzi o remake a szkielet ten sam! Kupuję to!
Opublikowano 31 października 20186 l Coś pięknego. Jest tak wszystko jak powinno być. Edytowane 31 października 20186 l przez Arm9_Team
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.