balon 5 343 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Gdzieś już podali cenę i finalną zawartość, że takie strzelenie z upy? Cytuj
kanabis 22 478 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Nigdzie nic nie podali NO ALE JAK SAMA JEDYNKA ZA STOPINDZIESIONT TO NIE KUPIE 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Jak ta gra będzie kosztować więcej niż 79zł na premierę to trochę smiech. Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 6 listopada 2018 Autor Opublikowano 6 listopada 2018 No wlasnie. Sony jeszcze nic nie powiedzialo w tej sprawie. Wszystkie sily skupili na trailerze, ktory wypuscili dla fanow, aby w koncu mogli zobaczyc, ze maja do czynienia z pelnoprawnym remakiem powstajacym na bazie pierwowzoru. Moim zdanie to wystarczy, by pokazac nam, ze sie staraja. Za MediEvil'ka jestem w stanie dac sie ogolic, bo wierze ze to sie uda i w przyszlosci zobaczymy zupelnie nowa czesc, godna dzisiejszych standardow SIE. Jezeli komus sie nie podoba, nie musi kupowac. Jest tyle gier na rynku, ze mozecie siegnac, po cos innego. Ja, jednak jakos sobie tego nie moge wyobrazic. 20 lat czekania na Sir Daniela i teraz nie kupie, bo nie ma dwojki, bo za drogo. I Wy sie nazywacie graczami starej daty?? Naszczescie nie gram w zadne onlajny czy raczyska, pokroju assassin, farcry, callofduty, wiec mam odlozona kapuste na takie specjalne okazje. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 10 minut temu, MEVEK napisał: I Wy sie nazywacie graczami starej daty?? A co to ma do znaczenia? Że nie chce się dawać golić na nostalgie? Mevek plox. Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 (edytowane) Irytuje mnie, ze wszedzie wychodza same remastery, zamiast wymyslec cos nowego i ciekawego w swiecie Medievil. Nie musialby byc nawet Daniel tym razem, fajnie byloby sie okreslic z drugiej strony, bo Zorak tez byl ciekawym charakterem. A teraz wszystkie te korporacje tylko narzucaja nowe tekstury na stare scierwo, a silnik juz mozna liczyc w dekadach, wiec juz duzo tam nie naprawisz. Tu chociaz nie zapomnieli narzucic cieni, jak w nowej wersji Warcrafta 3. Rok 2018 reanimowaniem trupow, ktore (oh boi) wygladaja lepiej od oryginalow. Kiedys ludzie robili mody (tak jak do Quake 1) i byly za darmo. A teraz dojenie starej generacji graczy poprzez granie na uczuciach. Jacy wyscie sie melancholijni zrobili. 21 wiek, a gra wyglada jakby nie chciala chodzic w 30 klatkach. Edytowane 6 listopada 2018 przez Gość Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Nie wiem czy Sony jest AWARE że maus nie kupi tej gry. Cytuj
_White_ 79 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Te wilki ze zwiastuna bardzo fajnie zrobione. To daje mi nadzieję, że gra będzie miała wystarczająco mroczny klimat. Twórcy powinni wziąć pod uwagę fakt, że większość osób które jarały się MediEvilem było w wieku podstawówkowo-gimnazjalnym i klimat wydawał się nam wtedy o wiele cięższy (co było zdecydowanie plusem). Remake powinien być moim zdaniem jeszcze bardziej niepokojący, mroczny, a humor jeszcze bardziej czarny. Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 3 godziny temu, milan napisał: Nie wiem czy Sony jest AWARE że maus nie kupi tej gry. Akurat to nie jest wazne, bo pewnie sam ogram w Polsce. Po prostu mam niedosyt, bo chcialbym jednak cos nowego. Cytuj
okens 541 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 7 godzin temu, Mojave napisał: Irytuje mnie, ze wszedzie wychodza same remastery, zamiast wymyslec cos nowego i ciekawego w swiecie Medievil. Nie musialby byc nawet Daniel tym razem, fajnie byloby sie okreslic z drugiej strony, bo Zorak tez byl ciekawym charakterem. A teraz wszystkie te korporacje tylko narzucaja nowe tekstury na stare scierwo, a silnik juz mozna liczyc w dekadach, wiec juz duzo tam nie naprawisz. Tu chociaz nie zapomnieli narzucic cieni, jak w nowej wersji Warcrafta 3. Rok 2018 reanimowaniem trupow, ktore (oh boi) wygladaja lepiej od oryginalow. Kiedys ludzie robili mody (tak jak do Quake 1) i byly za darmo. A teraz dojenie starej generacji graczy poprzez granie na uczuciach. Jacy wyscie sie melancholijni zrobili. 21 wiek, a gra wyglada jakby nie chciala chodzic w 30 klatkach. No tak, tylko ile jest takich pomyslow na odnawianie serii jako nowej czesci ktore okazuja sie niewypalami? Czy nie bylo tak wczesniej z Crashem? Carmagedonem czy teraz Gripem? W sumie Crash odrodzil sie na nowo dzieki remakeowi. No i kiedy ostatnio ogrywales Medievila na jedynce? Z 15 lat temu? Generalnie porzadne proby odnowienia tak starych i dobrych gier, klasykow, nie jest niczym zlym Cytuj
kotlet_schabowy 2 695 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 10 godzin temu, kanabis napisał: Nigdzie nic nie podali NO ALE JAK SAMA JEDYNKA ZA STOPINDZIESIONT TO NIE KUPIE Nie skichaj się. Na ten moment mamy trailer gry pod tytułem Medievil, data premiery 2019, przedstawiona zawartość tylko z jedynki. Nic konkretnego nie wskazuje, że miałyby to być dwie części (co nie zmienia faktu, że mogą być), a analogiczne remastery gierek z PSXa od początku były zapowiadane jako trylogie. Co do Shenmue 3, to przecież najpierw zapowiedzieli trojkę (a hajs zbierali z crowdfundingu), a później wydano remaster 1-2, więc porównanie wspaniałe xd. 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 MediEvil 1 i 2 to gry łącznie na jakieś 12h. Trochę beka jeśli wydadzą tylko pierwszą część. Chyba, że to będzie w cenie indyka za 79-99 cebul, to ok. 2 1 Cytuj
Pupcio 18 452 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 2 części na 12h xD chyba jak od 20 lat codziennie je przechodzisz Cytuj
kanabis 22 478 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 W 6h 20 etapow z jedynki? Niezly speedrun : Cytuj
Paolo de Vesir 9 130 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 How Long to Beat podaje czas 7h jako potrzebny na skończenie pierwszego Medievila. Cytuj
Pupcio 18 452 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 9 minut temu, kanabis napisał: W 6h 20 etapow z jedynki? Niezly speedrun : słaby. Mój rekord to 3h 20min kedyś to było kurła Cytuj
kanabis 22 478 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Z kielichami? Bo jak bez to sie nie liczy Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 6 listopada 2018 Autor Opublikowano 6 listopada 2018 (edytowane) Wy chcielibyscie pelnoprawny remake bez utraty kilimatu na minimum 20 godzin i zeby jeszcze nie odstawal od pierwowzoru, co? Edytowane 6 listopada 2018 przez MEVEK Cytuj
Pupcio 18 452 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 pewex że z kielichami. Bez to coś ok 2h wykręcałem. Chyba jedyna gierka przy której się bawiłem w przechodzenie na czas Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Za dzieciaka zrobiłem tę gierkę w 2 albo 3 wieczory. Ale piszę o normalnym przejściu nie na 101% Cytuj
Gość Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 3 godziny temu, okens napisał: No tak, tylko ile jest takich pomyslow na odnawianie serii jako nowej czesci ktore okazuja sie niewypalami? Skad w tobie tyle pesymizmu? Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 6 listopada 2018 Opublikowano 6 listopada 2018 Art design w oryginale do dziś jest unikatowy. Każde grzebanie z kamerą (np. przejście w typowe tpp ze zbliżeniem na postać), rozbudowywany system walki (już widzę te yebene drzewka xd), dorzucanie nowych miejscówek, to mega ryzyko dla vibu i unikalnego klimatu pierwowzoru. Naprawdę jedyne co naprawdę potrzebuje ten tytuł, prócz ładniejszej oprawy to uwspółcześnione sterowanie i kilka poprawek kamer. Anyway rimejk SOTC też jest grą na 5-7h dla obeznanych w temacie, a mało kto, na te 150 zeta na dzień dobry narzekał. 99, max 119 ziko będzie imo najoptymalniejszym wyborem ceny. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 7 listopada 2018 Opublikowano 7 listopada 2018 (edytowane) 4 godziny temu, Pupcio napisał: 2 części na 12h xD chyba jak od 20 lat codziennie je przechodzisz Niektórzy po prostu pamiętają... Ja Crashe przechodziłem w miarę możliwości od razu kompletując wszystko na poziomach (w miarę dlatego że do niektórych trzeba się było wracać później mając inne kolorowe gemy odblokowujące platformy czy zdolności). Medievil jest taką grą, że też tak będzie. Może zacznij ćwiczyć pamięć jak nie pamiętasz krótkiej gry z przed 20 lat bo na stare lata do domu nie trafisz. Obudzony w nocy o 3 mogę podać ustawienia do GTO Twin Turbo '98, Nissana R390 '97 czy nawet położenie kamery za plecami Snake'a w hangarze. No chyba, że jestem nienormalny. ;p Cytat No tak, tylko ile jest takich pomyslow na odnawianie serii jako nowej czesci ktore okazuja sie niewypalami? Czy nie bylo tak wczesniej z Crashem? Nie było. Crasha sprzedano i za deweloperkę wzięły się gówno-studia. To samo ze Spyro. Trudno, aby wychodziły z tego hity. Remake'i powstają na bazie gotowego projektu (nie w sensie technicznym tylko artystycznym), więc znacznie łatwiej o utrzymanie poziomu protoplastów. Cytat A teraz wszystkie te korporacje tylko narzucaja nowe tekstury na stare scierwo, a silnik juz mozna liczyc w dekadach, wiec juz duzo tam nie naprawisz. Tu chociaz nie zapomnieli narzucic cieni, jak w nowej wersji Warcrafta 3. Rok 2018 reanimowaniem trupow, ktore (oh boi) wygladaja lepiej od oryginalow. Kiedys ludzie robili mody (tak jak do Quake 1) i byly za darmo. A teraz dojenie starej generacji graczy poprzez granie na uczuciach. Jacy wyscie sie melancholijni zrobili. 21 wiek, a gra wyglada jakby nie chciala chodzic w 30 klatkach. Silnik to się pisze na nowo lub dostosowuje inny. Przeniesienie starocia z R3000 na x86 jest bardziej kosztowne (to w przypadku PSX rzecz jasna). Remake Warcrafta to jest żenada, wygląda niemal jak amatorski mod, nawet nie warto tego przytaczać... Mody do gier nadal powstają, chyba że do gier z DRM lub gier, które bronią zasobów to wtedy faktycznie nie. A jak ktoś próbuje zrobić od zera "nieoficjalny remake" czy nową część to dostaje list C&D... Cytat Za MediEvil'ka jestem w stanie dac sie ogolic, bo wierze ze to sie uda i w przyszlosci zobaczymy zupelnie nowa czesc, godna dzisiejszych standardow SIE. Mogę się założyć, że nie zobaczymy. Remake musiałby się sprzedać rewelacyjnie, a jest to marka dużo dużo mniej kasowa od jamraja czy smoka. Bez względu więc czy dasz się ogolić czy nie, Medievil 3 nie ujrzy światła dziennego, a zwyczajnie zgnije razem z Danem w trumnie. ;] Edytowane 7 listopada 2018 przez Berion Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 7 listopada 2018 Autor Opublikowano 7 listopada 2018 (edytowane) Remake jest swietny. Nie chce zeby cokolwiek zmieniali. Przez chwile mialem wrazenia ze jest zbyt kolorowo, ale w dobie telewizorow hd, hdr, oled, bieda 4k, te kolory czy oswietlenie tylko nadaja grze rumiencow. Gameplay to wciaz bardzo solidny kawal kodu moim skromnym zdaniem. Moze walka odstaje nieco od reszty, ale taka wlasnie ma byc, bo jak wiemy Sir Daniel nie byl prawdziwym wojownikiem w poprzednim zyciu, a wiec jego topornosc musi byc wyszczegolniona - nie mozemy tutaj liczyc na bohatera rodem z D.S. Takze powoli niech juz wydaja ten remake mojego zycia Mnie juz kupili trailerem. Reedycja. Cytat Kilka cuekawostek: Twórcy nie ukrywali, że gamplay był inspirowanyCapcomowym Ghosts’n Goblins, a stylistyka Burtonowskim The Nightmare Before Christmas » Pierwotnie planowano do gry dorzucić poziom w którym bohaterem byłby robak mieszkający w czaszce Dana » Ilość ludzi tworzących MediEvila była dość mała, łącznie na różnych etapach przewinęło się kilkanaście osób. Byc moze pokusza sie o ten nowy poziom, tym bardziej, ze robaczka juz zaprezentowali. Oby Edytowane 7 listopada 2018 przez MEVEK Cytuj
MEVEK 3 560 Opublikowano 14 marca 2019 Autor Opublikowano 14 marca 2019 Taki tam filmik wykopałem. Porównanie decha w dechę z oryginałem. 1 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.