Skocz do zawartości

MediEvil (Remastered Edition)


MEVEK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moge sie mylic, ale to machanie Dana swietnie oddaje jego umiejetnosc poslugiwania sie orezem - czyli zadne, czego dowiadujemy zaraz na wstepie.

 

Zas ficzer z otwieranie skrzyni bardzo przypadl mi do gustu. Problem polega na zlym przypisaniu interakcji, ktora powinna byc pod atakiem. 

 

Bez sensu jest to, ze jedne skrzynie otwieramy z buta, a na inne wystarcze wpasc, bez interakcji, czy nawet ataku. Te mniejsze mozna by rozwalac mieczem, jak w oryginale i bylo by spoko. 

 

Reedycja.

Dodatkowo, jak na dzisiejsze standardy Dan powinien posiadac stamine - dolozyli dodatkowy pasek odpowiedzialny, za tarcze to mogli pokusic sie o stamine. Nie machalby w tedy tak niepotrzebnie. W koncu brak mu doswiadczenia.

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
6 godzin temu, MEVEK napisał:

Dodatkowo, jak na dzisiejsze standardy Dan powinien posiadac stamine - dolozyli dodatkowy pasek odpowiedzialny, za tarcze to mogli pokusic sie o stamine. 

Tak. I turlanie. A temat moglibyśmy przenieść do działu "Soulslike" i Bloodborne miałby godnego rywala.

  • Plusik 2
  • Haha 1
Opublikowano

O nie, pasek staminy to nie "nowotwor", tylko minimalny/wymagany wskaznik w grach, gdzie podstawy gameplayu opieraja sie miedzy innymi na dysponowaniu stamina. Czyli no, rzecz niezbedna. Twoja pretensja zdaje sie miec podloze czysto hejterskie wobec gier, ktore aplikuja stamina management ? Jesli chodzi o gry from stricte no to nie, oni tego koncepty nie wymyslili (czyt. paski/kulki/liczby staminy istnialy lata swietlne przed). 

 

Mevek - nie, do medievil nie potrzebujesz staminy. Walka jest tu mocno kontekstowa i nie wymaga stamina menagement. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

W każdej grze w którą grałem, stamina jest niepotrzebnym upierdliwym gównem, z którym stale trzeba się mordować i przeszkadza w graniu.

Nigdzie nie napisałem, że wymyśliło to From Software...

A skoro już przy nich jesteśmy to ich gry są niegrywalne m.in właśnie ze względu na staminę (przeszedłem Demon's Souls, więc wiem co mówię ;]). Nienawidzę tego paska, na równi z QTE.

Edytowane przez Berion
  • Minusik 4
Opublikowano
36 minut temu, Berion napisał:

W każdej grze w którą grałem, stamina jest niepotrzebnym upierdliwym gównem, z którym stale trzeba się mordować i przeszkadza w graniu.

Nigdzie nie napisałem, że wymyśliło to From Software...

A skoro już przy nich jesteśmy to ich gry są niegrywalne m.in właśnie ze względu na staminę (przeszedłem Demon's Souls, więc wiem co mówię ;]). Nienawidzę tego paska, na równi z QTE.

 

wczesniej elder scrolls mialy stamine, potem dragons dogma, monster hunter, ostatnia zelda i naprawde cala masa gier swietnych gier. hejtujesz cos z naprawde baaaardzo subiektywnego punktu widzenia i przedstawiasz to tak, jakby to byla oczywistosc. do tego uzywasz skrotow myslowych na poziomie gimnazjalisty - rak, goowno, nie podoba mi sie, niegrywalne itd. 

chyba niepotrzebnie zaczynam....

 

  • Lubię! 1
Opublikowano (edytowane)

@SlimShady Nawet. Pozbywanie się bohatera z sierści mogli rozwiązać w inny sposób, np. dodatkowymi animacjami (ocieranie się o ściany, gmeranie łapą etc.). Pasek staminy sprawia, że trzeba wszystko robić na czas.

 

@Kazub Bo ja wiem, może naucz się czytać ze zrozumieniem albo zamknij jedno oko, możliwe że wtedy epitety nie będą przesłaniać argumentów i będziesz mógł się spokojnie skupić na treści...

Edytowane przez Berion
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Kazub napisał:

Mevek - nie, do medievil nie potrzebujesz staminy. Walka jest tu mocno kontekstowa i nie wymaga stamina menagement. 

IMO bardzo by to pasowało do Dana. Gość nie ma pojęcia o tym, jak walczyć, a macha mieczem na prawo i lewo. Stamina idealnie wypełniłaby tą lukę i nadała mu głębi.

Nawet w oryginale maszując X w pewnym momencie Dan przerywa atak orężem, żeby po chwili zacząć znowu.  W remakeu atakuje, bez przerwy. Szkoda, ze tego nie dopracowali jakoś. Ot moja uwaga. 

 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
Godzinę temu, MEVEK napisał:

Gość nie ma pojęcia o tym, jak walczyć, a macha mieczem na prawo i lewo. Stamina idealnie wypełniłaby tą lukę i nadała mu głębi.

O jakiej głębi mowa? 

Opublikowano (edytowane)

Nie moglby posiadac staminy, bo nie ma miesni, ale juz jako zywy trup posiadajacy zycie jest w porzadku? 

 

Skoro "los" dala mu zycie, nie posiadajac serca to mogl rowniez pokusic sie o stamine. Pole do popisu bylo/jest ogromne. 

Mam nadzieje, ze pomoglem. 

Edytowane przez MEVEK
  • Haha 1
  • Minusik 3
Opublikowano (edytowane)

Wiekszosc z was narzekała na cenę, jak sie okazuje niepotrzebnie. Ciekawe, czy będziecie teraz sumienni do tego co pisaliście i sięgniecie, po swoja kopie ? 

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano
W dniu 30.09.2019 o 15:15, Shankor napisał:

Uprzejmie informuję, że stamina oznacza wytrzymałość mięśniową. Dan nie ma mięśni, jest szkieletem który rusza się dzięki magii. Mam nadzieję że pomogłem. 

 

Pragne zauwazyc przy tym ze na stamine wplywa w rownym jak i nie w wiekszym stopniu wydolnosc tlenowa. Dan nie ma pluc  Ani skrzeli. . 

23 godziny temu, MEVEK napisał:

Nie moglby posiadac staminy, bo nie ma miesni, ale juz jako zywy trup posiadajacy zycie jest w porzadku? 

 

Skoro "los" dala mu zycie, nie posiadajac serca to mogl rowniez pokusic sie o stamine. Pole do popisu bylo/jest ogromne. 

Mam nadzieje, ze pomoglem. 

 

O ile dobrze pamietam z oryginalu, to dan poruasza sie i dziala napedzany magia zoraka czy tam innego zordona. Specjalnie nie mowi i nie wyraza mysli, wiec mozna zalozyc, ze jest jedynie manifestacja siebie za zycia zmotywowany nie tyle samym zyciem (zakladajac, ze nie jest zywy) co bardziej wypelnieniem powinnosci, ktorej nie dokonal za zywota. Jezeli z drugiej strony zalozymy, ze dan posiada pelna swiadomosc samego siebie za zycia, a nie podlega zadnej definicji istoty zywej (czyt. jest szkieletem), to mozemy pokusic sie o okreslenie dana mianem duszy , albo ducha, co tez mocno wyklucza go z panteonu istot zywych. A jesli zielona magia zoraka animuje roznego rodzaju przedmioty martwe, to tez w jakis sposob tlumaczyloby kondycje dana. 

Ale to tylko i wylacznie moja sucha interpretacja, ktora w istocie jest absolutnie zbedna nadinterpretacja, gdyz medievil jest basnia, a basnie maja to do siebie, ze nie podlegaja regola biologi i fizyki i rzadza sie wylacznie prawami basniowymi, czyli potega wyobrazni, nieskalana i niewinna jak u dzieci. Dlatego argumentowanie istnienia lub braku czynnosci zyciowych dana nie powinno zaprzatac nam glowy. Nie tyle mam nadzieje, co mocno wierze w to, ze pomoglem. 

2 godziny temu, MEVEK napisał:

Wiekszosc z was narzekała na cenę, jak sie okazuje niepotrzebnie. Ciekawe, czy będziecie teraz sumienni do tego co pisaliście i sięgniecie, po swoja kopie ? 

 

na szczescie nic nie deklarowalem czyli spokojnie bede mogl siegnac do ps plus za kilka miesiecy

  • Plusik 1
  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 1.10.2019 o 15:48, MEVEK napisał:

Wiekszosc z was narzekała na cenę, jak sie okazuje niepotrzebnie. Ciekawe, czy będziecie teraz sumienni do tego co pisaliście i sięgniecie, po swoja kopie ? 


Będę sumienny i kupię w dniu premiery (oczywiście wrzucając zdjęcie na forumku), pod jednym warunkiem - obiecaj mi, że przestaniesz stawiać te randomowe przecinki.

Całkowicie je olej, po prostu nie używaj interpunkcji, bo już lepiej te Twoje posty wyglądałyby bez tego niż, z, takim, przecinkiem, postawionym, ch#j, wie, gdzie, i w, ogóle, po co.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
  • Haha 4

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...