Skocz do zawartości

Battlefield V


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, walek napisał:

Ja jakaś godzinę temu zrobiłem pre-ordera z Ps Store, ale kodu do bety nadal nie mam. Jak się z nimi skontaktować, żeby mi wysłali. 

Czy ludzie grajcacy na konsolach maja bana na google? 1h czekasz na odpowiedz a wpisal bys w google i mialbys w 5sek info 

 

Gone digital? Head to the PlayStation®Store, then find and download the Battlefield V Enlister Offer and the Battlefield V Beta. Install them both and you’re good to go.

https://help.ea.com/en-us/help/battlefield/battlefield-v/battlefield-v-open-beta-information/

Edytowane przez Wolfie_
Opublikowano
Godzinę temu, walek napisał:

Ja jakaś godzinę temu zrobiłem pre-ordera z Ps Store, ale kodu do bety nadal nie mam. Jak się z nimi skontaktować, żeby mi wysłali. 

czyli już kupiłeś BF’a V? :reggie:

Opublikowano

Dostałem kod na 16 znaków, sorry. Trzeba go wpisać na stronie ea, beta działa mi na PS4

 

 

sposób jak coś, oczywiście Battlefront trzeba zmienić na BFV

 

Yep! For the uninitiated, here's how you get beta code for PS4, XB1 or PC via EA Help/Support.

1. Click here: https://help.ea.com/en/contact-us/?...egory=codes-and-promotions&issue=invalid-code

It should select Battlefront II for PS4 with "Invalid code" issue. Change platform to PC or XB1 if that's what you desire.

MAKE SURE IT SAYS "INVALID CODE". That's the only way I can guarantee they'll give you instant code. Also make sure you're picking the correct region (e.g. North America, Europe, etc).

2. Login with PSN/XBL/Origin

3. Whatever email address you see is the one it'll send the email to. Doesn't matter if you change it. Check your EA account email, first and foremost.

4. Send a generic email about beta key. Here's mine: 
 

Subject: Star Wars Battlefront II early access key

Hi there,

I pre-ordered Star Wars Battlefront II, may I be granted the beta key? Thanks!

5. Send. Make sure all forms are filled. No need to send an attachment.

6. Check email for instant code. This is an automated process with zero human interaction. Best way to tell you received the code is if the ticket is instantly "CLOSED". Check here: https://help.ea.com/ca/my-cases/

7. Didn't receive a code in 5 minutes? Is the support page stuck in "loading" loop? Send another ticket. Repeat until you get it.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...