Skocz do zawartości

Battlefield V


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odpalam sobie codziennie 1-3 mecze i z każdą kolejną rozgrywką gra mi się coraz lepiej. Nie ma co tak pochopnie wydawać osądów bo jeszcze trochę może się zmienić do czasu premiery lub niedługo po niej, voice chat w B3 z tego co pamiętam pół roku naprawiali, także jest nadzieja :)

 

Te mapy mocno średnie jak dla mnie, żadna z nich nie wywołuje we mnie większych emocji. 

 

Najważniejsze to pograć w ekipie, grając w pojedynke BF duuuużo traci. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Ryo-San napisał:

Odpaliłem na chwilę. Mapa nie pamiętam nazwy ale ta zimowa gdzie wyskakujemy z samolotu. Graficznie byłem w szoku że to wygląda aż tak słabo (gram na 4K HDR), wiem że to beta ale mimo wszystko wygląda to TRAGICZNIE.  Sama rozgrywka też wieje sandałem. 10 min ogrywki i 12gb wolnego miejsca na dysku więcej. KAŁ!

 

Mapka Narvik, fakt, graficznie to padaka. Zastanawiałem się czy to mój telewizor taki ujowy czy to gra tak brzydko zrobiona XD. 

 

Pamiętam betę BF1, która była w miarę ok zrobiona i ludzie byli zachwyceni nowym settingiem i drogą jaką Dice obrało, a w BF5? No cóż, wiadomo, każdy wie co się odyebało.

Opublikowano

Rotterdam kiepski ale Narvik bardzo przyjemny w odbiorze. Poza tym postać rusza się jakby miała nadwagę i to sporą, mało w tym dynamiki. 

Niestesty grafa taka se, dużo obiektów dorysowuje się tuż przed nosem. Poza tym dziwnie walczy się o wolność Europy zastępami murzynów i kobiet z Azji. Niemcy tak się brzydzą zdobywania Świata ze większość ma zamaskowane twarze. 

Opublikowano

Odpaliłem na chwilkę, by odsapnąć od hasania pająkiem po NY i powiem, że może zadziałał tu mechanizm obronny zaprzeczenia, ale... to była całkiem fajna rundka w Rotterdamie.
Kolorków nie będę się czepiał, bo po co - ja rozumiem, że filmy z IIWŚ były czarno-białe, ale chyba słońce mogło wtedy świecić, tramwaje mogły być żółte, a niebo niebieskie?
Graficznie bardzo ładnie, gunplay spoko, dźwięk zayebisty, jak to w każdym BF (więc albo narzekanie dla narzekania, albo wszedł jakiś patch i już jest lepiej), TTK też OK - nie muszę w typa ładować dwóch magazynków, ale też nie pada od strzała jak w CoD - dobrze wypośrodkowane.
Oczywiście beka z murzynów i azjatek - akurat grałem stroną niemiecką, więc tym bardziej to drażniło. Nie napotkałem jeszcze czołgów w tęczowym camo, więc tego też nie będę się czepiał.
Pancerne samochody to faktycznie wtopa, podobnie jak otoczenie - myślałem, że można będzie chociaż narożnik budynku rozwalić, większość drewnianych drzwi też nie do ruszenia - tu wieje CoDem niestety.
Spotowanie nie działa, albo ja nie wiem, jak to się robi, ale jeszcze chyba ani razu nie wskazałem wroga ziomkom, tylko jakieś znaczniki na mapie ustawiam.
Trochę za długo się leży, powinna być opcja natychmiastowego zgonu, no i dobijanie leżących też byłoby dobre.
Takie trochę DLC do BF1, więc pewnie dlatego mi nawet podeszło, bo ja jestem z tych, co im skilla brakuje, więc taki BF4 to był dla mnie koszmar, a tu jest przystępniej i można się poczuć jak niezły kocur.
Na pewno jeszcze zagram parę meczyków, zanim zamkną "betę" :)

 

  • Lubię! 1
Opublikowano

Z tym spotowaniem też miałem problem, naciskam sobie R1 na przeciwnika, a tu jakiś znacznik mi zaznaczyło, że tam idę, że jakaś obrona czy coś. Nie wiem, może coś zmienili albo nie trafiałem dobrze w typów :dunno:.

Opublikowano (edytowane)

Rotterdam wujowy. Nie powinno tam być czołgów, bo pancerne przeszkadzajki uniemożliwią granie tymi pojazdami.

 

Ed.

Wszystkie mapy dostępne na premierę:

DmgKke2W4AA4Aiq?format=jpg

 

Gniję:pawel:

Edytowane przez McDrive
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, El Loco Chocko napisał:

Nie ma spotowania. Nie w takim znaczeniu jak w jedynce przynajmniej. Snajperzy mogą spotować tylko, ale i tak wtedy tylko na bardzo krotki czas. Znaczniki są dla składu by określić generalnie jakiś punkt.

 

To powiem Ci, że to nawet lepiej i jest to plus. W BF1 mogłeś wszystkich zaznaczać, a tutaj jest inaczej i to się im udało Dice. 

Edytowane przez Faka
Opublikowano (edytowane)
Cytat

Kolorków nie będę się czepiał, bo po co - ja rozumiem, że filmy z IIWŚ były czarno-białe, ale chyba słońce mogło wtedy świecić, tramwaje mogły być żółte, a niebo niebieskie?

Urodzony wczorej :rofl:ogołem to było fajnie krowy dawały mleko, gospodarze  łowieczki pasały.Baby na wojne szły.

Edytowane przez Mecenas
Opublikowano

"Realizm" panie, ma być trudniej trafiać, no ale to dobrze. Bez kitu, grając w BF1 i w statystykach na pierwszym miejscu zawsze bywali lotnicy, którzy zabijali wszystkich i punktowali jak chcieli. Imo to duży plus jest, że teraz będzie trudniej trafiać z samolotów.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, Faka napisał:

"Realizm" panie, ma być trudniej trafiać, no ale to dobrze. Bez kitu, grając w BF1 i w statystykach na pierwszym miejscu zawsze bywali lotnicy, którzy zabijali wszystkich i punktowali jak chcieli. Imo to duży plus jest, że teraz będzie trudniej trafiać z samolotów.

Tu przyznam rację miałem meczę gdzie przeciwnik miał ponad 40-1 w samolocie i nikomu nawet nie chciało się go ściągnąć.

Opublikowano
10 minut temu, Mecenas napisał:

Urodzony wczorej :rofl:ogołem to było fajnie krowy dawały mleko, gospodarze  łowieczki pasały.Baby na wojne szły.

@Wredny

 

 

Powinien być brud i syf. Przecież w BF1 były mapy z ładnymi widokami i słońcem. Ale nie chodzi o pogodę ale styl i tonacje kolorów kutwa jego mać xD

Opublikowano

Trochę ograłem więcej: spotowanie nie działa (albo mają jakiś dziwny algorytm bo pokazuje nie to co chcę zaznaczyć), zasięg wybuchów granatów i broni dodatkowych jest śmieszny (piechur bierze dwa granaty na klatę i idzie dalej), dźwięk jest słaby (albo bez post-processingu albo coś w ustawieniach namieszali), a postacie czasem tak się z tłem zlewają, że nie trzeba żadnego kamuflażu, aha i czekanie na respawn to jakiś żart chyba, można iść kawę zrobić. Żeby nie było, że samo narzekanie to animacja postaci jest dobra i płynna, dużo się dzieje na ekranie, mapy wizualnie jeśli chodzi o krajobraz naprawdę cieszą oko. Ale dalej to ledwie 6/10 w tym 2 za markę BF. 

Opublikowano (edytowane)

Pograłem dzisiaj kolejny dzień i potem odpaliłem również BF1 i naprawdę wielkich różnic nie widzę.

 

Strzela się tak samo miodnie, schemat rozgrywki podobny, czego chcieć więcej? Obie mapy nie są ani lepsze ani gorsze od tych z BF1.

 

Poprawić grafikę, dźwięk, zmniejszyć aim assist i poprawić parę błędów i będzie kolejny dobry BF. Oczywiście ta denna customizacja z azjatkami jest chyba nieunikniona, trudno, to jest kwestia wyboru więc mam nadzieję że po prostu ludzie opamiętają się i nie będą robić cyrku.

 

Podobają mi się niektóre zmiany: killstreaki w składzie, paczki z ammo i medykamenty, czuję że został położony tutaj większy nacisk na współpracę w czteroosobowym składzie.

 

Przypominam że BF1 beta miała większe problemy IMO, do tej pory pamiętam te lagi i wieszające się menu. Tylko że wtedy hejtu nie było bo był efekt fenomenalnego trailera, tutaj jest odwrotnie. 

 

Aha i przyspieszyć tę animację umierania.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

Im dluzej gram, tym wiekszy potencjal widze. Podobaja mi sie rozne smaczki:

  • gdy mamy kill streaka snajperem to po kazdym zastrzelonym przeciwniku nasz zolnierz liczy trupy 
  • specjalizacje i bonusy jakie daja (szturmowiec odzyskuje wiecej zycia, snajper ma wieksza szybkosc gdy ciezko ranny itp)
  • penetracja pocisków 
  • ticket bleed, w koncu gry sa bardzo wyrownane i nie raz i dwa przegrywalismy 200-350 i jeszcze dalismy rade spokojnie wygrac
  • fortyfikacje
  • nieco wolniejsze tempo rozgrywki
  • brak spotowania
  • ogolnie movment, czyli bieganie na kucakach, czolganie sie tylem itp

Znalazlo by sie jeszcze kilka fajnych rzeczy.

Z minusow:

  • za male ikonki powalonych zolnierzy, grajac medykiem, ledwo je widac i latwo ich nie zauwazyc
  • skandalicznie dlugi czas oczekiwania po smierci na respa
  • zbyt duza saturacja, przez co ciezko czasem wypatrzec przeciwnika
  • uzywanie kolimatorow to masakra jakas, nie dosc ze ledwo przez nie widac, to kule nie leca w srodek tylko gdzies w dol zbaczaja nawet na krotkim dystansie
  • slaba optymalizacja
  • dzwiek i brak atmosfery ktory temu towarzyszy
  • czolgi sa smiesznie slabe, mozna wokolo niego biegac i sie smiac z kierowcy
  • polepszanie broni, nie daja w zasadzie zadnych minusow, sa na stale, zeby miec bron np w wersji okopowej i do ADS trzeba miec dwie te same bronie i osobno je ulepszac, po czym nawet nie da sie zmienic ich nazwy i trzeba na staty patrzec zeby wylapac roznice, wszelkie zmiany tylko w menu!!!
  • brak mozliwosci przypisania (PC) swojego przycisku pod uzycie apteczki (domyslnie 5)

Czyli mozna powiedziec ze jak wiele plusow tak i minusow. Najgorzej jest na poczatku. Zwlaszcza jesli gralo sie dlugo w jedynke, to wszystko jest chaotyczne i nie sprawia spojnej calosci. Po kilku minutach w ustawieniach, wszystko zaczyna miec rece i nogi i z czasem gra zaczyna juz bawic bardziej niz frustrowac. Ja bylem mega negatywnie nastawiony, ale bede nasluchiwal wiesci, bo ta gra ma szanse byc bardzo przyzwoitym tytulem.

Edytowane przez El Loco Chocko
  • Plusik 3
Opublikowano
Ależ będę popyerdalał nazistowską Chinką po tych słynnych czerwonych makach :obama:
Ja tam zmienię sobie wszystkie postacie z każdej klasy na czystą biel i będę biegał w ciuchach zgodnych z wyglądem z tamtego okresu i obowiązkowo z hełmem

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dla mnie potencjał jest daleko większy niż w BF1 (które mnie ostatecznie znudziło), zmiana systemu spotowania na duuuuży plus,  tempo rozgrywki zwolnione, bardziej taktyczne,  system z ammo i apteczkami dobry, trzeba bardziej się orientować w otoczeniu. Poprawione poruszanie, niby bieg w lekkim pochylaniu to mała zmiana, ale duży QoL improvement, jeśli chodzi o wykorzystanie terenu. Mi się czas respawnu podoba, zapobiega spamowaniu punktów w celu obrony (chociaż bleeding przyśpieszyłbym o połowę, żeby ludzie nie narzekali :| ). Kustomizacja, jak w każdej grze, absolutnie mnie nie obchodzi, jak przeciwnik chce biegać na kolorowo, to lepiej dla mnie, bardziej będzie się wyróżniał. Powrót penetracji pocisków, wreszcie.

Meh - system upgrade'ów, pomysł ok - ale wykonanie przeciętne, potrzebny lepszy balans, szczególnie pojazdami - z rozbudowanym czołgiem, mecz skończyłem 55-0. Maksymalnie rozbudowany czołg jest absolutnie OP, ale to DICE pewnie poprawi, balans ostatnio zdecydowanie nie był ich problemem. Beta jest do zebrania feedbacku i statystyk w końcu. Małe ikonki poległych, chociaż w swoich grach nie narzekałem na medyków/sam jakichś dużych problemów z dostrzeżeniem też nie miałem, ale zwiększenie ikonek nikomu nie zawadzi.

Minusy: Bug, dużo bugów - dźwięk jest jaki jest, bo mają bug z pozycjonowaniem dźwięku (przez to jest tak cicho na mapie), bety od DICE jednak zawsze są mocno zbugowane (BF3 i latające pojazdy xDDDDDD), ale nie wiem ile zdążą naprawić na premierę. MENU, nie wiem jak można pogorszyć już słaby element z BF1, ale menusy z BFV biją go na głowę w tym xDDD

W betę grałem na PC i na konsoli - ogółem ze zmian jestem zadowolony. Gram w BF od samego początku istnienia serii - ten BF to dla mnie próba połączenia współczesnego BFa, z tempem starszych odsłon, z kilkoma bardzo fajnymi zmianami. Fortyfikacje powinny zostać na stałe w BF, chociaż zawsze w ograniczonych miejscach.

  • Plusik 3
  • Lubię! 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...