Skocz do zawartości

Właśnie zacząłem...


Rekomendowane odpowiedzi

Alone in The Dark 2024

 

Absolutny horrorowy szpil klasy B. Czyli dokładnie to czego oczekiwałem. 

 

Chapter jeden pokazał od razu, czym gra jest, czyli fajne zagadki, lekki suspens, ciekawie rysująca się historia, trochę Lovecrafta, świetna muza i postacie jak z Twin Peaks, czy Deadly Premonition. Jest w pytę. Strzelanie też występuje w grze, jest chyba najgorsze, jakie widziałem w grach obecnej generacji, ale zbytnio mi to nie przeszkadza, to nie Resident Evil i dobrze, że jest :). Zacząłem babką, zamiast gościa z Twin Peaks, w rzeczywistości dużo ładniejsza babka, w grze trochę brzydka, no ale do horroru pasuje :D

 

6+/10

 

P.S. o rzeczach takich jak animacje to nie ma się co rozpisywać, to oczywiście gra mocno budżetowa (no prócz angażu znanych aktorów) :).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Dr.Czekolada napisał(a):

No nie wiem ja tu same kasztanki widzę ale co kto lubi.

Dokładnie, ale sam wiesz, że horrory to specyficzna genre'a, gdzie taki Deadly Premonition może być dla kogoś zarówna kasztanem, jak i grą życia :D. 

 

Co do tego, że Bloober nigdy nie zrobił jeszcze gry w gunplayem to zgoda, ale właśnie zaraz zrobią, a klimat to oni robią jak mało kto w swoich horrorach, więc jestem ciekaw jak ich skill się dalej rozwinie. Mało jest studiów masterujących ciągle tylko surival horrory na rynku. 

Odnośnik do komentarza

Właśnie zacząłem Days Gone. To będzie moje drugie przejście. Za pierwszym razem nie udało mi się wbić platyny, ale tym razem bez dzbana nie wychodzę. Jestem po prologu i zaczyna się otwarty świat. Jaki ta gra ma klimat to głowa mała. :banderas: To chyba najbardziej niesprawiedliwie potraktowana gra poprzedniej generacji. Do tego na PS5 chodzi znakomicie. 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Świątynię z F2 zawsze najmniej lubiłem. Szczególnie, że w zależności od buildu początkowe walki mogły sprawiać trudność (coś kojarzę ubicie roślinek w ogrodzie na słabszej postaci wymagało częstego save-load). Ale cała reszta gry super. Razem z jedynką gra życia.

Odnośnik do komentarza

W takich grach zawsze ładuję sporo punkcików w charyzmę. Pamiętam jak w pierwszym KotoRze udało mi się uniknąć kilku cięższych walk podchodząc do tematu bardziej dyplomatycznie i widzę że tutaj będzie podobnie. Ba, chyba nawet lepiej w ten sposób rozwiązywać konflikty, bo wpadło mi więcej expa niż jakbym chciał ubić typa (sprawdzałem obie opcje) :notbad:

 

Będzie dobre granko, a jak zaskoczy to sprawdzę też jedynkę. 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Josh napisał(a):

W takich grach zawsze ładuję sporo punkcików w charyzmę. Pamiętam jak w pierwszym KotoRze udało mi się uniknąć kilku cięższych walk podchodząc do tematu bardziej dyplomatycznie i widzę że tutaj będzie podobnie. Ba, chyba nawet lepiej w ten sposób rozwiązywać konflikty, bo wpadło mi więcej expa niż jakbym chciał ubić typa (sprawdzałem obie opcje) :notbad:

 

Będzie dobre granko, a jak zaskoczy to sprawdzę też jedynkę. 

 

Nawet ładnie to się prezentuje, ciekawe czy kiedyś wyjdzie.

Odnośnik do komentarza

Przez sekundę zastanawiałem się czy w takim razie nie dać sobie siana z F2 i poczekać na ten fanowski remake, ale później zobaczyłem że to jest w 3D i pewnie będzie shooterem jak F3 i mi przeszło. W sensie F3 (oraz NV) to świetne Fallouty, ale dwójkę wolę jednak ograć tak jak bozia przykazała. Kurde, jaki ta gra ma klimat, te surowe ale ze stylem wykonane menusy i nieco creepy animacje jakie w latach 90ych były normą :wub: spoko, że w zasadzie nic nie tłumaczy graczowi i trzeba samemu się wszystkiego domyślać i uczyć, chwilę rozkminiałem że trzeba bombą wysadzić wrota do kolejnej lokacji w świątyni :sadkek: Gdyby ta gra wyszła dzisiaj to pewnie mielibyśmy jebitną strzałkę pokazującą lokalizację bomby, a po trzech sekundach na ekranie śmigałyby tipsy, co z nią trzeba zrobić. Zresztą co ja pierdolę, te wrota już by były wysadzone od samego początku i po prostu trzeba by było przez nie przejść...

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Josh napisał(a):

W takich grach zawsze ładuję sporo punkcików w charyzmę. Pamiętam jak w pierwszym KotoRze udało mi się uniknąć kilku cięższych walk podchodząc do tematu bardziej dyplomatycznie i widzę że tutaj będzie podobnie. Ba, chyba nawet lepiej w ten sposób rozwiązywać konflikty, bo wpadło mi więcej expa niż jakbym chciał ubić typa (sprawdzałem obie opcje) :notbad:

 

Będzie dobre granko, a jak zaskoczy to sprawdzę też jedynkę. 

W Fallout 1/2 Inteligencja i percepcja to najważniejsze staty. Charyzma w 1 praktycznie bezużyteczna, a w 2 największy wpływ ma na ilość towarzyszy jakich można na raz mieć ze sobą. Do rozmów najważniejsze jest rozwinąć speech, ale tak naprawdę nawet poniżej 100% masz rng, że przekonasz npc w rozmowie. W jedynce bez problemu przekonywałem w BOS żeby mi dać zapasowe części do zbroi.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Well, no to będzie zabawnie, bo wszystkie punkty poszły w charyzmę i agility :dynia: Ustawiłem sobie trudność gry na hardzie + walki na normalu, nie będzie za prosto? Na czym w ogóle polega to pierwsze? Strzelam że pewnie podatność na skażenie będzie większe, apteczki będą mniej leczyć i takie tam bzdety?

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Josh napisał(a):

Fallout 2

 

spacer.png

 

Kiedyś już próbowałem, ale z jakiegoś powodu olałem zaraz po pierwszej świątyni, teraz czuję się bardziej zmotywowany + mam większą chętkę na takie oldschoolowe erpegi niż na te nowe barachła, które teraz wychodzą.

 Mam nadzieje ,że wersja bez cenzury?

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Josh napisał(a):

Well, no to będzie zabawnie, bo wszystkie punkty poszły w charyzmę i agility :dynia: Ustawiłem sobie trudność gry na hardzie + walki na normalu, nie będzie za prosto? Na czym w ogóle polega to pierwsze? Strzelam że pewnie podatność na skażenie będzie większe, apteczki będą mniej leczyć i takie tam bzdety?

 

W skrócie to poziom trudności wpływa na randomowe spotkania na pustyni i ilość wrogów. Na easy większa szansa na specjalne spotkania 

Edytowane przez GearsUp
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Josh napisał(a):

Kupiłem na GOGu, więc chyba ok? W opcjach suwak ustawiony na maximum blood :boomer:

Zobacz czy nie musisz wgrać patchów na własną rękę które naprawiają grę (oryginał jest mocno zabugowany a czym dalej tym gorzej).

Jeśli chodzi o staty to Agility (bo od tego zależy ilość punktów akcji) i Inteligence (czym wyższa tym więcej punktów co level dostajesz na rozwinięcie postaci) są bardzo ważne. Warto przejrzeć instrukcję do gry która powinna być w PDFie.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Josh napisał(a):

Kupiłem na GOGu, więc chyba ok? W opcjach suwak ustawiony na maximum blood :boomer:

Nie chodzi o samą brutalność, tylko usunięcie dziecięcych NPC oraz możliwości ich zabicia. Przekłada się to też na zmiany/brak niektórych questów/dialogów. Nie pamiętam teraz dokładnie, ile z tego dotyczyło jedynki, a ile dwójki, ale proponuję poszukać łatki, która usunie cenzurę. Wszystkie cyfrowe edycje Fallouta obecnie są "ocenzurowane".

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...