Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Godzinę temu, Wredny napisał(a): Deadfall Adventures 14,99 na Steamie, no żesz kurna, jak tu nie brać?
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Na klocku 10x tyle - całe szczęście, że miałem takie cudeńko w folii za 70zł
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Przez chwilę myślałem, że to ten nowy Indiana i już się chciałem odpalić
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru 3 minuty temu, Josh napisał(a): Przez chwilę myślałem, że to ten nowy Indiana i już się chciałem odpalić Na telefonie mozna sie pomylić, miaałem pisać, żeby włączył jednak ten Path Tracing xD.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Wredny, wystrychnąłeś nas na dudka nicponiu! Na początku myślałem, że to wersja XSS, a i tak nie mogłem uwierzyć własnym oczom.
Opublikowano 9 grudnia 20249 gru Wyborny troll. Powiedziałbym, że trochę... wredny Właśnie na telefonie czytam i się nabrałem. Skrzywiłem się jak przeczytałem o mumiach.
Opublikowano 11 grudnia 202411 gru Dawałem tej grze dwie szanse, przeokrutny crap xD Nawet ja nie dałem rady.
Opublikowano 14 grudnia 202414 gru WARHAMMER 40.000 SPACE MARINE Z Primegaming. Widać, ze ta gra ma 13 lat, ale przyjemnie sieka się orki. Dwójkę może kiedyś kupię za grosze na PS5
Opublikowano 16 grudnia 202416 gru Serce z kamienia oraz Krew i wino. Dwa dodatki do Wieśka 3, na pierwszy rzut oka bardziej zaintrygował mnie KiW, nowa mapa nieco baśniowa Spotkałem nawet znajomego Spoiler Regisa Ale postaram się je robić w miarę równolegle według poziomów questów. W SzK pierwsza walka Spoiler z tym przerośniętym ropuchem w kanałach nie była taka łatwa Pewnie czeka mnie kolejne kilkadziesiąt godzin dobrej zabawyNo i nowa talia kart do gwinta
Opublikowano 17 grudnia 202417 gru Legend od Dragoon Kiedyś jako dziecko pierwszy raz zagrałem w tę grę z płyty demo, mega mi się spodobała i szukałem okazji, żeby ją kupić, wtedy pan sprzedawca gier stwierdził, że to stara gra i nie ma jej w swojej ofercie. Kiedy więc zobaczyłem ją w promo na PS Store, musiałem nadrobić zaległości. Z perspektywy PSXa musiała to być na prawdę rewolucyjna gra, niby zwykły, turowy RPG z transformacjami, jednak ma jeden bardzo fajny niuans - elementy zręcznościowe w systemie walki. Aby używać Skillsów nie wystarczy tylko wybrać pozycji z menu, system walki wymaga wciśnięcia odpowiedniego przycisku w określonym oknie czasowym, wtedy postać zamiast zwykłego ataku użyje wybranej umiejętności Bomba, bo walki dzięki temu są bardziej imersyjne! Na razie jestem na początku, więc ciekaw jestem jakie jeszcze mechaniki mi umknęły z powodu braku znajomości języka. Fajnie powspominać, ale pewnie skończy się na tym, że pogram i porzucę.
Opublikowano 20 grudnia 202420 gru Narzeczona kupiła mi na święta Wukonga, więc nie ma innej opcji niż rozpoczęcie dzisiaj przygód małpy.
Opublikowano 22 grudnia 202422 gru F.I.S.T. Forged In Shadow Torch Gra wpadła do plusa extra i postanowiłem ją sprawdzić. Po krótkiej sesji jestem bardzo miło zaskoczony bo zapowiada się bardzo dobra metroidvania, która wyglada naprawdę fajnie. Nie wiem tylko czy to kwestia tego, że gram na PS4 Pro ale czasem zdarzają się lekkie chrupnięcia.
Opublikowano 22 grudnia 202422 gru Też gram i bardzo mi się podoba. PoP The Lost Crown to nie jest, niektóre walki to niezły chaos, ale po odblokowaniu ruchów i broni można super kombinacje robić. Muzyka mi się bardzo podoba.
Opublikowano 22 grudnia 202422 gru 18 minut temu, Square napisał(a): po odblokowaniu ruchów i broni można super kombinacje robić. Mi dopiero quest na mistrzostwo umiejętności pokazał co można wyczyniać (chyba gdzieś w połowie gry)
Opublikowano 23 grudnia 202423 gru W dniu 17.12.2024 o 11:48, Masamune napisał(a): Legend od Dragoon Z perspektywy PSXa musiała to być na prawdę rewolucyjna gra, niby zwykły, turowy RPG z transformacjami, jednak ma jeden bardzo fajny niuans - elementy zręcznościowe w systemie walki. Aby używać Skillsów nie wystarczy tylko wybrać pozycji z menu, system walki wymaga wciśnięcia odpowiedniego przycisku w określonym oknie czasowym, wtedy postać zamiast zwykłego ataku użyje wybranej umiejętności Bomba, bo walki dzięki temu są bardziej imersyjne! Skojarzenie tej "rewolucji" było wtedy oczywiste, i nie bez powodu - reżyser Legend of Dragoon, Yasuyuki Hasebe, wcześniej właśnie odpowiadał za system walki w Super Mario RPG. Wiele fanów jRPG zastanawiało się, co się stało z tym kolesiem. Odpowiadał za walki w tak mistrzowskich grach jak FF VI i Super Mario RPG, był zaangażowany w wiele klasyków Squaresoftu, a potem dostał w młodym wieku niemal wolną rękę od Sony, odpowiadając za wręcz wszystko w całkiem wysokobudżetowym Legend of Dragoon. I... trudno znaleźć jakieś konkretne informacje o tym, co się z nim od tego czasu stało. Praktycznie natychmiast po premierze Legend of Dragoon, wszelki ślad zanika. Nie w sensie że po prostu nie pracował nad żadną grą - nikt serio z żadnej okazji nigdy o nim nie wspomina. To bardzo rzadkie. Ktoś go CHYBA namierzył (na jakiejś włoskiej stronie) - chyba jest inżynierem elektrycznym i miał wystąpienie dla swojej firmy i pojawiło się w 2020 roku w sieci zdjęcie z konferencji, które przypomina wygląd Hasebe sprzed 20 lat, oraz oczywiście zgadza się nazwisko. To chyba najkonkretniejsze, co wiemy. Ciekawe, czy mocna krytyka tej gry jakoś go zniechęciła, czy były inne powody, by tak drastycznie porzucił swoje hobby. Jasne, w kompletnej grze Legend of Dragoon łatwo krytykować masę rzeczy. Gra została raczej słusznie oceniona jako mniej udane naśladownictwo Final Fantasy i Mario RPG. Ma tę typową cechę gier z PSX-a, że spędzasz masę czasu oglądając "filmowe" animacje, które w tamtych czasach miały ci rozwalać czachę. I tak dalej. Niemniej, to wszystko można by poprawić, koleś na pewno miał spory talent i mógł wiele jeszcze wnieść do gatunku. Dziś tylko Clair Obscur może kontynuować jego dziedzictwo lol.
Opublikowano 24 grudnia 202424 gru W dniu 23.12.2024 o 00:36, Square napisał(a): Też gram i bardzo mi się podoba. PoP The Lost Crown to nie jest, niektóre walki to niezły chaos, ale po odblokowaniu ruchów i broni można super kombinacje robić. Muzyka mi się bardzo podoba. Wczoraj pograłem trochę dłużej i faktycznie niektóre walki mocno chaotyczne ale i tak gra naprawdę wciąga bo aż szkoda mi było kończyć. Mam już drugą broń i na zapisie pokazuje 14%.
Opublikowano 28 grudnia 202428 gru Jednak co sonka to sonka, niesamowicie potrafią optymalizować te swoje porty na pc, że przezacnie to nawet na decku się prezentuje Pierwszy nordycki gow grany jak jeszcze miałem PS4 mocno mnie rozczarował, zobaczymy jak z kontynuacją
Opublikowano 29 grudnia 202429 gru Metroid Prime Remastered Po zakupie odpaliłem na chwile i było ok ale jak wczoraj dłużej pograłem to nie mogłem się oderwać. Myślałem, że po Dread mi nie podejdzie to 3D ale gra jest mega. Ale to musiało tarmosić siusiaka jak wyszło na Gamecuba
Opublikowano 30 grudnia 202430 gru 15 hours ago, BRY@N said: Metroid Prime Remastered Po zakupie odpaliłem na chwile i było ok ale jak wczoraj dłużej pograłem to nie mogłem się oderwać. Myślałem, że po Dread mi nie podejdzie to 3D ale gra jest mega. Ale to musiało tarmosić siusiaka jak wyszło na Gamecuba Nawet nie masz pojęcia. Szczęki opadały jak skraplała się para na visiorze Samus.
Opublikowano 30 grudnia 202430 gru Nawet teraz robią wrażenie takie detale jak to, że przy bliskich rozbłyskach obija się jej twarz przez chwile na ekranie.
Opublikowano 31 grudnia 202431 gru Slitterheada przegryzam sobie ENDER LILIES, super Metroidvania z fajnym systemem walki, ekstra art designem i super Boss fightami. I w ogóle to wychodzi niebawem sequel, który też się zapowiada ekstra, z tego co czytałem to poprawia dużo rzeczy, takich jak na przykład mapa, która wygląda bardziej jak w nowym Księciu Persji. Ta w Liliach jest dość prosta. Lilie kiedyś kupiłem na jakiejś promce i nie ruszyłem. Chciało mi się znowu jakiejś metroidvanii, a klimat w FIST z Plusa nie siadł, tutaj odpaliłem na chwilę i 2 godzinki pękły. Polecam. I tu jeszcze trailer sequela, premiera 23 stycznia
Opublikowano 4 stycznia4 sty Robię drugie przejście we Wiedźminie 3Tym razem na najwyższym poziomie trudności. Dotarłem i zacząłem zwiedzać Velen, chłonąc po raz kolejny tę świetną fabułę Krótkie podsumowanie moich dotychczasowych obserwacji na tym poziomie: przeciwnicy biją naprawdę mocno. Taki pikujący gryf w Białym Sadzie załatwił mnie na 1 hita. Ale da się normalnie grać bez żadnych frustracji, trzeba nieco zmienić taktykę i trzymać przeciwników bardziej na dystans. Rozwinięte znaki zdecydowanie się przydają, więc nie powiem, żeby ten poziom był jakiś bardzo trudny Edytowane 4 stycznia4 sty przez Paolo1986
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.