Skocz do zawartości

Właśnie zacząłem...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, PiotrekP napisał(a):

Saints Row The Third Remastered

 

Z primegaming. Pobrałem i zacząłem grać. Szkoda, że dwójeczki nigdy nie odświeżą, bo to moja ulubiona część. Ale źle nie jest.

 

2025-03-09_1904_1.png

 

Mi się podobało, ale pod koniec już byłem przemęczony tym klimatem.

Opublikowano

Specjalnie kupiłem Plusa na miesiąc, żeby sprawdzić w akcji nowe Dragon Age'a. Beton w końcu został skruszony za sprawą słów Figaro, żeby nie oceniać gry bez uprzedniego zagrania w nią, tak więc odłożyłem wszelkie uprzedzenia na bok, uciszyłem swojego wewnętrznego transfoba i zatopiłem się w tym kolorowym świecie z czystym, niezmąconym umysłem licząc co najmniej na dobrą przygodę i konkretny erpegowy gameplay...

 

 

Spoiler

nie no, co Wy, aż tak mnie nie pojebało :dynia: Plusa kupiłem, żeby odświeżyć serię God of War

 

spacer.png

 

 

 

Szkoda, że jedyna opcja, żeby zagrać w starsze odsłony na PS5 to Plusowy streaming, no ale z braku lepszych perspektyw niech będzie, zwłaszcza że neta mam dobrego i wszystko śmiga zadziwiająco płynnie. Chodził za mną powrót do Grecji po gigantycznym rozczarowaniu jakim okazał się dla mnie Ragnarok, po prostu jakoś bardziej trafia do mnie klasyczny gameplay bez współczesnych udziwnień, ot nieskomplikowana i dynamiczna sieczka z eksploracją na drugim planie i bez ciągłego pieprzenia głupot w trakcie pokonywania kolejnych poziomów. Sekwencji z chodzeniem dwie godziny po lesie i zbieraniem chrustu jakimś obsranym rudzielcem też póki co nie stwierdziłem :boomer:  tak więc gram ostro, ginę często i bawię się niesamowicie. Jest coś pięknego w prostocie tych gierek z PS2. Na pewno po jedynce rzucę się jeszcze na GoW2 i 3, a może i na Ascension się połaszę. 

  • Haha 2
Opublikowano

RoboCop Rogue City (PS5)

 

Gierka siadła motzno. Jest kilka problemów technicznych, ale nic co by jakoś bardzo zepsuło odbiór gry. Za to odstrzeliwanie głów śmieciom to czysta przyjemność.

Opublikowano (edytowane)

Maraton z Naughty Dog trwa…


Można powiedzieć, że rozpocząłem na nowo te tytuły, bo raz, że mało z nich pamiętam, a dwa; wiadomo, percepcja zmienia się z czasem.

 

Uncharted Kolekcja Drake’a (PS4)

Ostatni raz przechodziłem prawie wszystkie części (poza LL) w 2019 r. Teraz robię sobie powtórkę, przy okazji próbując splatynować U1, 2 i 3.


Na szybko; U1 sporo stracił (masa strzelania i strzelania), z kolei U2 zyskał w moich oczach znacznie. Świetny balans między walką, a eksploracją. Póki co jestem zachwycony.

 

spacer.png

 

TLOU Part II Remastered (PS5)

Nie kojarzę bardziej znienawidzonej przez graczy produkcji, i rozumiem zarzuty, z którymi po części się zgadzam. Niektóre rzeczy uwierają mnie bardziej teraz, niż grając podczas premiery, ale i tak; gameplay to dla mnie top, warstwa audiowizualna i projekt lokacji zrywa beret. Do tego najwyższy poziom trudności i bajka. Zobaczymy czy moja opinia o fabule zmieni się diametralnie po tych paru latach ;)

 

spacer.png

Edytowane przez Uzytnik30
  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

RoboCop Rogue City [PC]

 

Póki co nie jest źle. Gra trochę jednak niedomaga pod względem graficzno-technicznym (albo to wina lapka, choć z automatu są wysokie detale). 

Robotę robią miejscówki, które do tej pory odwiedziłem- choć większość wygląda podobnie. No i czuć że sterujemy wielkim, powolnym cyborgiem. Brakuje mi tu więcej gore- chciałby się "wytrącić" wrogowi broń razem z całą ręką, albo odstrzelić nogę przy samej dupie. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Darkest Dungeon 

spacer.png

 

Długo nie mogłem się przekonać do tej gry, bo zawsze byłem przekonany, że to roguelike (za którymi delikatnie mówiąc: nie przepadam), na szczęście zostałem wyprowadzony z błędu i elegancko teraz pykam. Gra się nie pieści, zwłaszcza początek jest ciężki, przeciwnicy robią niezłą papkę z mojego teamu, po dwóch godzinach zabawy padło mi już czterech wojaków - sporo w tym mojej winy, ale też kiepsko, że gra tak pobieżnie tłumaczy wszystkie mechaniki. Lubię wymagające tytuły, ale jestem zdania że tutorial w tego typu produkcji powinien dokładnie wszystko opisywać, a nie że gracz musi się wszystkiego uczyć metodą prób i błędów albo szukać wskazówek w internecie. Anyway, jak już się załapie co i jak oraz odblokuje dostęp do wszystkich możliwości jakie oferuje miasteczko, to rozgrywka nabiera rozpędu i można już pięknie rzeźniczyć w lochach przy czym gierka co jakiś czas brutalnie przypomina, że nawet jeżeli zna się już większość myków i jest się dobrze przygotowanym do walki, to eskapada wcale nie musi zakończyć się pomyślnie. To jeden z tych tytułów, w których nawet mały błąd (albo po prostu zwyczajny brak szczęścia) może mieć katastrofalne skutki. Taki Dark Souls wśród turowych erpegów.

 

Pomijając wysoki poziom trudności i dosyć skomplikowaną rozgrywkę, to bardzo mi się jeszcze podoba styl graficzny, zupełnie jak Forgive Me Father gierka przypomina komiks wprawiony w ruch. Piękna kreska, soczysta kolorystyka, a design stworów to top topów, dawno nie widziałem tak obrzydliwych ryjów w grze wideo (a widziałem między innymi gameplaye z Dustborn i Concord). Animacje wprawdzie są dosyć oszczędne, ale na to akurat można przymknąć oko. Samej fabuły nie ma tu za wiele, więc jak ktoś nastawia się na epicką przygodę, to polecam raczej odpalić jakiegoś kolorowego joterpega, tutaj chodzi tylko i wyłącznie o gameplay. Zresztą, ciężko byłoby zmontować tu jakąś sensowną historię, skoro średnia długość życia każdej postaci wynosi mniej więcej tyle co żywotność muchy po kontakcie z pajęczyną. 

 

God of War 2

spacer.png

 

Action-adventure z 2007 roku, który na premierę kosił jak zborze nawet produkcje z rozkręcającej się już wtedy nowej generacji, niekwestionowane magnum opus obecnie już zdziadziałego i lekko odklejonego od rzeczywistości Davida Jaffe, w moim mniemaniu najlepsza część serii, pod względem skali wydarzeń, epickości i czystej frajdy z grania kładąca na na łopaty ostatnie dwie przygody w nordyckich klimatach. Pięknie monumentalne lokacje, wkurwiony jak nigdy Kratos, IDEALNIE zbalansowany gameplay, gdzie elementy czysto przygodowe są perfekcyjnie zblendowane z typowym hack'n'slashem. O ile w pierwszej części miałem wrażenie, że walk jest niekiedy aż zbyt dużo i że są zbyt rozwleczone, tak tutaj już nie mogę się do tego doczepić. Więcej jest też zapadających w pamięci momentów, jak walka z kolosem na początku gry czy starcie w przestworzach na grzbiecie pegaza. Ja jebe, to nawet teraz przyjemnie i z wyczuciem masuje prostatę, a co dopiero wtedy :obama:

 

Podoba mi się masa drobnych zmian i udogodnień względem jedynki, np. teraz sekwencje "wspinaczkowe" są bardziej dynamiczne, otwieranie skrzynek nie wymaga mashowania prawego triggera (i dzięki bogu, bo grając na dual sense to żadna przyjemność), a upgrade broni nie trwa całych wieków. Niby drobne głupotki, ale pokazują jak bardzo deweloperom zależało na perfekcyjnym dopracowaniu tego tytułu. Jedyna rzecz jakiej bym się doczepił, to zbyt duży recykling przeciwników, większość stanowią te same młotki, które tłukło się w pierwszym GoW, Kratosowi też przydałoby się więcej nowych ruchów i zdolności. No, ale hej, to dopiero druga odsłona, więc nikt nie wymagał odkrywania koła na nowo, według mnie problem ze schematycznością i brakiem świeżych pomysłów pojawił się dopiero w God of War 3. 

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
Opublikowano

Szkoda, że trójka jest jaka jest, po ograniu tej części znienawidziłem łysych - chujom nie można ufać, wszytsko zniszczą.

Opublikowano

Przy GoW3 to pamiętam, że męczyłem się okrutnie swego czasu, ale teraz mam takiego głoda na tę serię, że do niej też wrócę i pewnie jeszcze Ascension nadrobię, bo ta część mnie ominęła. Szkoda że tych z PSP nie ma możliwości, żeby zagrać na Pleju5 :/ Ogólnie ciekawe w jakim kierunku pójdą z Kratosem po Ragnarok, czy znowu jakaś nowa mitologia (Egipt please :pepegasm: ) czy może remake jedyneczki. 

Opublikowano
Teraz, Josh napisał(a):

Przy GoW3 to pamiętam, że męczyłem się okrutnie swego czasu, ale teraz mam takiego głoda na tę serię, że do niej też wrócę i pewnie jeszcze Ascension nadrobię, bo ta część mnie ominęła. Szkoda że tych z PSP nie ma możliwości, żeby zagrać na Pleju5 :/ Ogólnie ciekawe w jakim kierunku pójdą z Kratosem po Ragnarok, czy znowu jakaś nowa mitologia (Egipt please :pepegasm: ) czy może remake jedyneczki. 

Ja jestem ultrasem serii i mogę ci powiedzieć w jakim kierunku seria zmierza - w jedynym możliwym nakreślonym od gow3 - Demiurg:

image.jpeg.d5b99cbac202043fda22c7d420ade9e8.jpeg

Opublikowano
12 minut temu, Pupcio napisał(a):

Na szczęście wtedy jeszcze nie był płaczącym tatuśkiem i wiedział o co cho w grach wideo

Jak by nie patrzec to od poczatku seria miala motywy rodzinne :leo:

Opublikowano

Tylko raz skończyłem very hard, jakoś w okolicy premiery tej gry. Nie jest to DMD z DMC3, ale pamiętam że było kilka wkurzających momentów że aż miałem ochotę wyrwać sobie włosy z głowy. W jedynce też był ciężki, chociaż nie wiem czy bardziej mnie nie wkurzało Challenge of Gods - to ostatnie zadanie z lewitującą platformą :obama:

Opublikowano

Stare GoWy mają słabo zrobione wyższe poziomy trudności bo mocno zwiększają damage przeciwników przez co trzeba grać bardzo bezpiecznie, tylko jedynkę ukończyłem na najwyższym (najtrudniejszy moment to było bronienie rodzinki). DMC o wiele lepiej do tego podszedł wrzucając inne zestawy przeciwników i mocno modyfikując ich zachowanie.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 godzinę temu, łom napisał(a):

Stare GoWy mają słabo zrobione wyższe poziomy trudności bo mocno zwiększają damage przeciwników przez co trzeba grać bardzo bezpiecznie

To samo jest w nowych przecież. Ci sami przeciwnicy tylko mają wyższy poziom, zamiast zielonego paska to czerwony czy fioletowy.

 

Każdego GoW skończyłem na najwyższym poziomie, mają sporo momentów, że trzeba mocno uważać. Wyzwania z jedynki o wiele trudniejsze niż w dwójce, trzeba było je zrobić ciągiem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...