milan 7 022 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 Z tego co pamiętam, zaraz zlukam... a jednak nie, championship, poyebało mi się z jakąś gra na ps classic ;D Nieważne, chodzi o tryb główny własnie. I ta przechylona kamera o 60 stopni chyba momentami, trasa w deszczu, o jezusku, co będzie dalej. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 potem robi się ciężko, pamiętam na WiiU mocno kur,wiłem pod koniec Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 milan, kup w końcu Donkey Kong TF Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 A jeszcze nie zalapałem uzywania dolnych spustów, kolory kulek i ilość zapełnienia boosta też chyba ma znaczenie, ajajaj. Ten moment gdy podczas deszczu bwijasz się w jakąs wielką wiązke pomaranczowego światła... Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 15 czerwca 2019 Opublikowano 15 czerwca 2019 edit: poziom na Islandii, z tą rurą, Wipeout nigdy nie miał nic tak szalonego. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) Heroes of might and magic 4 z cyklu powrót do przeszłości. Gameplayowo gierka nic sie nie zestarzała, dizajn jednostek nadal beznadziejny. Czwóreczka mocno kontrowersyjna, po POTĘŻNEJ trójce, 3DO zamiast uderzyć w bezpieczną kontynuacje, zrobili niemal wszystko inaczej, za co szaczuneczek, no, ale jak wyszło tak wyszło i jak gra sie przyjęła to już inna historia. Boli te 5 jednostek zamku do werbowania, brak ich ulepszania, ten misz masz w frakcjach, odcięcie sie od lore might and magic (nowy świat, reboot serii). Jednak najbardziej mnie boli balans gry, bohater na 3cim lvl przy odpowiednich umiejkach, nawet bez artefaktów potrafi już czyścić samemu mape z słabszych mobów,z zdobywanym doświadczeniem robi się jeszcze większym walcem, najbardziej op zamkiem i tak imo jest natura na druidach, ale taki nekromanta na przywoływaniu demonów już na 3lvl potrafi przyzywać 70+ tych guwnochochlików co ture podczas walki (w zamku tygodniowo domyślnie jest ich 28 xd ) a im dalej z lvl tym więcej przywołujemy i dochodzą nowe demony do repertuaru jak diabły co przyzywają inne diabły xd plus nekromacja, która jest efektem kuli śniegowej i im dalej w las to już woogle wskrzeszamy wampiry i kościane smoki. Dziwne decyzje gameplayowe jak to, że minionki werbujące się przez cały tydzień, nie raz w tygodniu w poniedziałek, zmiana kamery, powrót do „baśniowej” grafiki, dziwne oblężenia (zazwyczaj oblegany przeciwnik ma przewagę, tutaj cóż xd BYWA RÓŻNIE) no i bitwy, o ile grywalnie bohaterowie są ok, to wkurza mnie przy ataku jednostek ta wymiana obrażen jednocześnie (no chyba ze jest umiejka). Muzyka spoko, te irlandzkie klimaty, muzyka w zamkach (chaos <3), ide zmulać kolejne 123141234123412341h. Edytowane 17 czerwca 2019 przez Orzeszek Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Wytrzymałem z tą grą pół godziny. Niesamowite kurwa kupsko. Te jednostki z gitarami XD Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) Trójka się przeżarła, do czasu jak ruskie nie dadzą tego nowego miasta, to trzeba zabić czymś głoda, a czwóreczka to troche jak jogurt w brzydkim opakowaniu w smaku którym lubisz, ale smakuje inaczej, ale mimo to po zjedzeniu skrobiesz łyżką o plastik. Edytowane 17 czerwca 2019 przez Orzeszek Cytuj
Ukukuki 7 121 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 5 jest zjadliwa w multi z dodatkami. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Bo piątka to taka trójeczka w 3D. Cytuj
Ukukuki 7 121 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Dla mnie to jest pusty frazes chociaż kupiłem 5 na premierę tak samo jak dodatki. Piątka jest zubożona pod każdym względem wobec trójki. Puste mapy, mało zawartości, kiepska kampania, dziwne zachowania SI. Nie żeby w trójce była jakaś super ale ja kończyłem niedawno po raz 3 z przyjemnością wszystkie kampanie. Na plus świetna grafika nawet dzisiaj to się broni, baśniowy klimat. Piąteczka to byłby dla mnie sztos gdyby na mapach więcej się działo, kampanię można zawsze olać bo ona w takich grach jest tylko dodatkiem. Plus fajny system pojedynków multi. W piątce strasznie mnie irytowało ,że SI jest zdecydowanie bardziej agresywne wobec żywych graczy przez to czasem robi bezsensowne ruchy wobec graczy komputerowych chociaż nie są w sojuszu. W trójeczce było prawilna wojna wszyscy na wszystkich i nie raz można się było zaskoczyć a w piątce meh. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 (edytowane) W piątce te 3d mnie wkurzało, trzeba było co 5 metrow rozglądać wookół czy sie wszystko zebrało co było do zebrania. no i ten dizajn tez nie leżał. Edytowane 17 czerwca 2019 przez Orzeszek Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 coś mnie poteżnie irytowało w czwórce, ale nie pamiętam co grid chyba Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 W czwórce była wieczna beka z jednostek, że poruszają się jak by miał nasrane w majtach, np lepreKAŁny Cytuj
Boomcio 4 164 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Rage 2. No, cóż. Odbiłem się od tej produkcji i na maxa cieszę się, że kupiłem używkę za fajną cenę. Graficznie jakoś to wygląda i technicznie dobrze "chodzi". Wspominany przez ludków gunplay też daje radę. Ale całość baardzo średnio. Ot, wbijanie do dziwnych baz z jakimiś klaunami , wszędzie to samo. Fabułka lekko z du,py. Nie chce mi się do tego wracać. /10. Mocno nie polecam, chyba, że masochistom. Cytuj
Ukukuki 7 121 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Problemem Heroes 4 był tragiczny styl rodem z taniego programu do grafiki 3D. Gdyby ta część miała grafikę w stylu Heroes 3 tylko ładniejszą myślę ,że nie było by źle zwłaszcza jakby doszły dodatki które dodałyby zawartości i poprawiły balans. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Jedyna dobra rzecz w heroesach 4 to muzyka, fantastyczna sprawa. Cytuj
Grabek 2 783 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Ja tam czworeczke bardzo dobrze wspominam, z siora przegralem chyba wiecej godzin niz w trojke. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 17 czerwca 2019 Opublikowano 17 czerwca 2019 Czwórka miała świetna muzykę i nawet okej się grało ale nie ma startu do 3 czy mojej ulubionej dwójki, natomiast piątka odrzuciła mnie swoją oprawa, tragedia imo. Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 18 czerwca 2019 Opublikowano 18 czerwca 2019 Tak jak koledzy wspomnieli, Heroes 4 miało najlepszą muzykę w serii. Według mnie miało tez najlepszą kampanię w sensie fabularnym, co prawda było dużo czytania ale w połączniu z muzyką robiło to mega robotę. Do dzisiaj pamiętam niektóre motywy z kampanii undeadów czy córkę pirata. No i smaczki jak krótki opis eventu przy podnoszeniu artefaktów, to robiło mega klimat. Kolejne części już miały turbo nudne kampanie. Chociaż gameplayowo 5 była bardzo spoko. I ten pamiętny dubbing Lindy Cytuj
Paolo de Vesir 9 236 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 W przerwie od oczoyebnych gier AAA opartych głównie na akcji postanowiłem spuścić nieco z tonu, więc postawiłem na Okami HD w wersji na Xboxa One i czuję, że się z białą wilczycą polubimy. Tempo jest narazie niespieszne, czuć ten klimat PS2. Tylko nie wiem czy rozmazana grafika remastera to celowy zabieg czy partactwo twórców. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Ta gra ma taki styl graficzny. Cytuj
Figaro 8 303 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Nie, coś tam graficznie z(pipi)ali w next genach. Cytuj
Paolo de Vesir 9 236 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Trzeci głos by się teraz przydał. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 23 czerwca 2019 Opublikowano 23 czerwca 2019 Okami nie na switchu? Nie dziekuje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.