Bzduras 12 764 Opublikowano 25 września 2018 Opublikowano 25 września 2018 Hmm, byłem przekonany, że jest inaczej - dzięki za sprostowanie. Cytuj
ASX 14 716 Opublikowano 19 listopada 2018 Opublikowano 19 listopada 2018 Drew Murray, były pracownik Insomniac i Game Director Sunseta wraca z emerytury i dołącza do studia Initiative. Ciekawe co oni tam pichcą, na razie rekrutacja wygląda tak jakby postawili sobie za cel zatrudnienie najbardziej utalentowanych ludzi w branży 1 Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Opublikowano 8 grudnia 2018 Powstaje remaster kultowego Blooda. Na razie wiadomo tylko o wersji na PChttps://ustatkowanygracz.pl/remaster-blood-potwierdzony/ Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 12 stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 stycznia 2019 Bungie zrywa współpracę z Activision:https://pclab.pl/news79682.html Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 30 stycznia 2019 Autor Opublikowano 30 stycznia 2019 Quantic Dream stało się deweloperem multiplatformowym:https://www.ppe.pl/news/129423/quantic-dream-xbox-playstation-pc-nintendo.html Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 (edytowane) Remaster na PS4, Kwadrat się ucieszy co nie @Square RDR 2 za to piękny wynik Edytowane 7 lutego 2019 przez _Be_ Cytuj
Square 8 710 Opublikowano 7 lutego 2019 Opublikowano 7 lutego 2019 Miałem wracać do wersji na Chlebak, bo nie ograłem ostatniego dodatku. Zobaczymy jak wypadnie remaster. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Acitvision Blizzard wyje,bało na zbity pysk 800 pracowników mimo dobrego roku. Compulsion games oferuje im zatrudnienie w sumie fajnie, sporo z tych ludzi znajdzie zatrudnienie w mniejszych firmach i ich talent przyda się do tworzenia czegoś lepszego niż tylko kolejne odcinanie kuponów od Coda, Diablo czy Overwatcha. Ch,uj w dupę Acti-Blizzowi, bardzo fajnie też, że Bungie się od nich odyebało. https://gamerant.com/activision-blizzard-layoff-sales-2018/ Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Nie tylko Compulsion, bo podobne posty wystawiło już The Initiative i 343i. Swoją drogą wiadomo z których teamów ich pozwalniano? Heroes of the Storm akurat leżało, ale co z innymi grami? Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 800 pracowników, ale lwia część z tego to administracja itd, nie dotycząca devów. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 6 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Nie tylko Compulsion, bo podobne posty wystawiło już The Initiative i 343i. No spoko, to był tylko przykład. Przecież nie sądzisz, że wszyscy co do jednego przejdą do jednej firmy xD Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 7 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Nie tylko Compulsion, bo podobne posty wystawiło już The Initiative i 343i. Swoją drogą wiadomo z których teamów ich pozwalniano? Pozwalniano ich z teamow o nazwie - Marketing -Administracja -Esport. Samo Acti chce zwiekszyc liczbe devow o 20% wiec walka o pracownika sie zaostrza na maxa, bedzie ciekawie. Cytuj
Paolo de Vesir 9 232 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) 12 minut temu, _Be_ napisał: No spoko, to był tylko przykład. Przecież nie sądzisz, że wszyscy co do jednego przejdą do jednej firmy xD To był jedynie update do Twojego postu. 16 minut temu, Figaro napisał: 800 pracowników, ale lwia część z tego to administracja itd, nie dotycząca devów. Szkoda, bo mogliby zwolnić ludzi o WoWa, bo coś im ten nowy dodatek nie wyszedł. xdd Edytowane 13 lutego 2019 przez Paolo de Vesir Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, _Be_ napisał: Acitvision Blizzard wyje,bało na zbity pysk 800 pracowników mimo dobrego roku. (...)Acti-Blizzowi, bardzo fajnie też, że Bungie się od nich odyebało. Zwolnienia są oczywiście fatalne, a sam kapitalizm w USA, to już zupełnie inna para kaloszy (duuuuużo mniej regulacji niż w EU, najczęściej ze szkodą dla pracownika, niestety). Tylko małą korektę wprowadzę co do dobrego roku. Tak, spółka Activision-Blizzard osiągnęła rekordowy dochód, jest jednak kilka "ale" - ów dochód był niższy niż zakładano, niższy o 700 mln$ (prawie 1/4), a to, wraz z październikową sytuacją na giełdzie w USA (taryfy na Chiny, spowolnienie gospodarcze itp) spowodowało spadki cen akcji, odejście Bungie tylko to pogłębiło. Spadek był/jest nadal gigantyczny. Druga rzecz, pewnie najważniejsza, to planowany dochód na 2019, a ten jest najniższy od 4 lat. Activision-Blizzard spodziewa się dalszego spadku w przypadku Overwatcha (stąd niestety duża część zwolnień dotknie dział esportowy i community relation), dalszego spadku dochodów z WoW'a, a nawet spadku dochodów z CoD. To się nie podoba inwestorom i akcjonariuszom (kapitalizm i kultura: growth, growth, growth jest niestety sprzężona razem), więc wymagają zmian. Odejście Bungie nie stawiam w kategorii "fajnie" - ta relacja, z tego co wiemy - była dość toksyczna z obydwu stron, a większość devów poszkodowanych przez te zwolnienia, to pracownicy ekip Activison, które zostały oddelegowane do pomocy Bungie, bo Bungie nie radziło sobie z dodatkami, po ich odejściu, zwolnienia były pewne (High Noon Studios, Vicarious Vision), bez względu na wyniki. Zwolnienia w KING pewnie w dużej mierze są spowodowane tym, że prawdopodobnie zostanie nałożona na nich kara 397 mln$ (omijanie podatków, sprawa jeszcze sprzed przejęcia przez Activision-Blizzard) Co do części Blizzardowej - rządy Morhaime'a w ostatnich latach nie były najlepsze (Blizzard miał wolną rękę, aż do czasu jego odejścia), będą teraz mocniej pilnowani i koniec z "wydajemy ile chcemy, na projekty, które do niczego nie prowadzą". Restrukturyzacja na pewno była potrzebna. Z wiadomości dotyczących zatrudnień - te zwiększenie zatrudnienia o 20%, to głównie właśnie Blizzard i studia pomagające wcześniej przy Destiny. Activision-Blizzard potrzebuje nowych IP, potrzebuje ich szybko, albo nie będą to zwolnienia 800 osób, tylko idące w tysiące miejsc pracy. Btw. Po tym jak Sebastian Stępień ( creative director, narrative and setting director Cyberpunka 2077, wieloletni lead narrative director Wiedźmina) przeszedł z CDP RED do Blizzarda (stanowisko creative director - podobno zatrudniony do nowego Diablo), nie zdziwcie się jak więcej devów CDP RED przejdzie do kalifornijskiej firmy. Edit: zmieniłem ze "zwolnienia" na "odejścia", w przypadku Morhaime'a Edytowane 13 lutego 2019 przez Hendrix 4 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) 12 minut temu, Hendrix napisał: Odejście Bungie nie stawiam w kategorii "fajnie" - ta relacja, z tego co wiemy - była dość toksyczna z obydwu stron, a większość devów poszkodowanych przez te zwolnienia, to pracownicy ekip Activison, które zostały oddelegowane do pomocy Bungie, bo Bungie nie radziło sobie z dodatkami, po ich odejściu, zwolnienia były pewne (High Noon Studios, Vicarious Vision), bez względu na wyniki. No sytuacja dla pracowników, którzy pracowali nad dodatkami do Destiny jest nieprzyjemna ale moim zdaniem wiele pomysłów na to jak wyglądać ma Destiny 2 i to jak ta gra straciła w oczach po premierze wielu corowych graczy jedynki to jest zasługa Activision. Dopiero przy Forsakenie ta gra zaczęła wyglądać jak powinno wyglądać nowe Destiny a mimo to, że dodatek miał świetną recepcje i sprzedaż Activision nie było zadowolone z wyników finansowych (tutaj niestety nie wiem jak to wygląda jeśli chodzi o profit bo Bungie jest ogólnie drogim studiem w utrzymaniu). Koncept usunięcia random rolli o które wszyscy tak płakali po premierze, kiepskie dwa DLC nad którymi nie siedział corowy team Bungie i dopiero wiatr w żagle przy Forsakenie pokazuje, że split z Activision może dla marki Destiny genialnym krokiem gdzie przy okazji D3 pokażą w końcu to na co ich stać (albo i nie ) Edytowane 13 lutego 2019 przez _Be_ Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 @_Be_ O sytuacji chyba najlepiej pisał Jason Schreier - generalnie, to był ładny, obustronny fuck-up i obydwie strony cieszyły się z zakończenia tego nieudanego związku. Activision jednak pewnie bardziej to odczuje, bo jest jawną spółką na giełdzie plus naprawdę cierpią na brak nowych IP, które mogłyby osiągnąć sukces. Z pozytywów dotyczących tego molocha: Activision-Blizzard jest zadowolone z wyników finansowych Crasha (10 mln sprzedanych kopii) i Spyro, więc na 100% pojawią się pełnoprawne kontynuacje. 2 Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 13 lutego 2019 Autor Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) Teraz Acti będzie robiło co mogło, by przypodobać się inwestorom, a może przy okazji też graczom. Na ostatnim spotkaniu z tymi pierwszymi, prezes Rob Kostich zapowiedział, że tegoroczny CoD od Infinity Ward dostanie pełnowartościowego singla i "najbardziej wypasiony multiplayer w historii", o ile to ostatnie to typowy frazes, tak powrót kampanii dla samotnego gracza mnie cieszy. Całkiem możliwe, że wyłącznie sieciowego Black Opsa 4 uznano za nieudany eksperyment Edytowane 13 lutego 2019 przez Frantik Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Swoją drogą Warhorse twórcy Kingdome Come zostali przejęci przez THQ Nordic za 33 mln euro. I przy okazji obwieścili światu, że gra sprzedała sie w 2mln kopii Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Hendrix napisał: To się nie podoba inwestorom i akcjonariuszom (kapitalizm i kultura: growth, growth, growth jest niestety sprzężona razem), więc wymagają zmian. Rany, przeciez 90% inwestorow teraz to spekulacja, kupie w marcu za 50 sprzedam w czerwcu za 75, cale USA z tego zyja gdzie kazdy ma jakies papiery wartosciowe a praca jest passe, na gieldzie panuje totalny rak, nie licza sie podstawy, tylko hype, rzadzi street money, ewentualnie smart money jakas banke napompuje jak Bitcoin i gola frajerow. Jedna spolka zmienila nazwe zeby akronim na wykresie byl BTC i wzrost wyceny w setkach procent xD A tego, ze na rynkach trwala nadluzsza hossa w historii i teraz jest - delikatna- korekta, a ludzie dra pape jakby meteroidy nawalaly. Edytowane 13 lutego 2019 przez aphromo Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 Masakra. Ciekawe czy uda im się utrzymać popularność. Dla mnie ulubione battle royale w tym momencie. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 13 lutego 2019 Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) Godzinę temu, aphromo napisał: Rany, przeciez 90% inwestorow teraz to spekulacja, kupie w marcu za 50 sprzedam w czerwcu za 75, cale USA z tego zyja gdzie kazdy ma jakies papiery wartosciowe a praca jest passe, na gieldzie panuje totalny rak, nie licza sie podstawy, tylko hype, rzadzi street money, ewentualnie smart money jakas banke napompuje jak Bitcoin i gola frajerow. Jedna spolka zmienila nazwe zeby akronim na wykresie byl BTC i wzrost wyceny w setkach procent xD A tego, ze na rynkach trwala nadluzsza hossa w historii i teraz jest - delikatna- korekta, a ludzie dra pape jakby meteroidy nawalaly. Zorientowanie na spekulację nie jest sprzeczne z tym co napisał Hendrix, że oczekiwania ludzi w gospodarce obracają się wokół ciągłego wzrostu Edytowane 13 lutego 2019 przez mate6 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 28 lutego 2019 Opublikowano 28 lutego 2019 Cześć, podrzucam nasz najnowszy podcast (uzgodnione z Perezem, że mogę) o pracy w branży gier - mam nadzieje, że materiał was zaciekawi https://www.spreaker.com/user/triggeroperacjapanda/praca-w-branzy-gier-wywiad-maciej-izworski Wywiad z Maciejem Izworskim z IMGN.PRO 1 Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 28 lutego 2019 Opublikowano 28 lutego 2019 Czemu potrzebna byla zgoda Pereza? Jak wrzucaja tu edunkeya to nikt zgody nie potrzebuje. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 28 lutego 2019 Opublikowano 28 lutego 2019 Czy była potrzebna czy nie - nie ważne. Chciałem być "ok" i po prostu dać znać, ze robię sobie reklamę Wydało mi się, że wrzucanie linka do własnego "czegoś" mogłoby zostać źle odebrane. W każdym razie jestem mega zadowolony z materiału - trafił się nam świetny rozmówca. Swoją drogą, mieliśmy już kilku ciekawych rozmówców ;] Materiał o żarciu w grach też ciekawy bo temat mega niszowy. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.