Skocz do zawartości

Assetto Corsa Competizione


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ile normalnie mam wywalone na liczbę klatek, tak w tej grze jednak wybrałbym 60 fps'ów kosztem wykastrowanej grafiki. Tak czy siak, dla mnie zakup obowiązkowy. Tylko czekam aż kierownica wróci z serwisu. 

Ciekawe, czy duże różnice są pomiędzy oprawą na PS4 i PS4 Pro.

No i ciekawe czy gra wyjdzie w podrasowanej technicznie wersji na PS5. Mam nadzieję, że tak.

Opublikowano (edytowane)

Liczę, że dzisiaj godzina 00.00 się pojawi.

 

UPDATE ON PRIVATE LOBBIES

While private lobbies won’t be in the console edition of ACC at launch, we’re pleased to announce that they will be coming at a later date. Stay tuned for more information! 

 

Edytowane przez GoltaR
Opublikowano (edytowane)

Tak na szybko po godzinie jazdy, grafika na zwykłym PS4 bardzo mizerna, wielu to zniechęci bo i te 30 fps kłuje mocno w oczy. Cała reszta to sim pełną gębą. Na standardowych ustawieniach pada to jak zwykle w AC nieporozumienie. Miałem już przygotowane ustawienia z netu i dają radę. Trybów rozgrywki od groma, np wyścig 24 godzinny z możliwością zapisu. Całość spolszczona poza audio. Dużo ludzi marudzi, że coś im tam nie działa, np TR300. Nie wiem jak z tym jest na prawdę, streamy na G29 widziałem więc kiera logitecha śmiga. Sam na razie nie wiem co o tym myśleć ale chyba lepiej jak by poczekali z tą gra na nową generację, teraz to raczej tylko dla fanatyków. Jak ktoś przelknie aspekty wizualne to dostaje sima na długie miesiące.

Edytowane przez GoltaR
  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, GoltaR napisał:

Tak na szybko po godzinie jazdy, grafika na zwykłym PS4 bardzo mizerna, wielu to zniechęci bo i te 30 fps kłuje mocno w oczy. Cała reszta to sim pełną gębą. Na standardowych ustawieniach pada to jak zwykle w AC nieporozumienie. Miałem już przygotowane ustawienia z netu i dają radę. Trybów rozgrywki od groma, np wyścig 24 godzinny z możliwością zapisu. Całość spolszczona poza audio. Dużo ludzi marudzi, że coś im tam nie działa, np TR300. Nie wiem jak z tym jest na prawdę, streamy na G29 widziałem więc kiera logitecha śmiga. Sam na razie nie wiem co o tym myśleć ale chyba lepiej jak by poczekali z tą gra na nową generację, teraz to raczej tylko dla fanatyków. Jak ktoś przelknie aspekty wizualne to dostaje sima na długie miesiące.

 

Zgadzam się ze wszystkim. Jest to zdecydowanie najbardziej realistyczny symulator na PS4. Naprawdę można się poczuć jak w samochodzie GT3. Na kierownicy wrażenia są doskonałe, ale do tego już nas przyzwyczaiła część pierwsza. Model jazdy, praca zawieszenia, DŹWIĘK - wyborne. No i oczywiście zmienne warunki pogodowe i pory dnia.

 

Jedyny minus to ta animacja, po przesiadce z Dirt Rally 2 czy PC2 te 30 fps'ów daje się we znaki. Trzeba się będzie przyzwyczaić.. :/

 

2 minuty temu, Michał102 napisał:

Żaden fanatyk nie zadowoli się simem w 30 klatkach, skolei zwykły janusz zabije się o model jazdy. 

Także nie wiem dla kogo ta gra ma być :/

 

Ja się zadowolę. :) Wiadomo, lepiej by było mieć stałe 60, ale w SLRE się zagrywałem pomimo 30 fps'ów to i tu pewnie wsiąknę.

Chociaż masz rację, gra raczej trafi do wąskiego grona odbiorców: entuzjazmów realizmu, którym nie przeszkadzają niedomagania techniczne.

Opublikowano
20 godzin temu, GoltaR napisał:

Na standardowych ustawieniach pada to jak zwykle w AC nieporozumienie. 

 WTF :unknown:

Jak dla mnie pierwsze AC to wzór jeśli chodzi o jazdę na padzie.

Żadna gra nie daje mi tak bezpośredniej kontroli nad autem.

Opublikowano

Dla mnie czułość była o wiele za duża, jadąc szybko na prostych nie można było dotykać gałki bo skręt kierownicy był za dynamiczny, co oczywiście kończylo się brakiem kontroli, także wszelkie drobne korekty były mocno ryzykowne. Sam sobie to dopasowałem i już było ok. W ACC też kierownica działa jak szalona gdy ruszamy gałka, ale po własnych ustawieniach kieruje mi się dużo lepiej niż w AC.

Opublikowano (edytowane)

Coś tam pewnie też zmieniałem (nie pamiętam bo minęło sporo czasu).

Ale dla mnie właśnie ta czułość to zaleta.

To właśnie pozwala mi na błyskawiczne korekty w trakcie zakrętu. Pozatym dla mnie pilnowanie precyzji skrętu kół to część funu. Za duży kąt skrętu przy większej prędkości generuje uślizg przedniej osi i sporą podsterowność którą  korygujesz odkręceniem kiery.

W 95% gier bez kierownicy, tego aspektu wogóle nie ma bo gra dostosowuje maksymalny skręt do prędkości.

Ale wiadomo....każdy woli co innego :-)

Mam nadzieje że ACC zapewni mi na padzie tyle samo funu co AC.

 

 

 

Edytowane przez Magik
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dosyć ciekawe to porównanie, Pro zablokowane na sztywno na 32 fps a standard rozbieżność miedzy 25-45. Nie wiem jak serwery działają w tej grze, wczoraj np. w ogóle nie działała opcja szybkiego wyścigu natomiast dzisiaj rano natychmiast wrzucało mnie do lobby. Online bardzo spartańskie, kwalifikacje 10 minut, wyścig 20 minut. Po skończeniu czasu, przez radio mówią ze teraz ostatnie okrążenie i jak jesteś na pudle to gratulacje. Jak się nie przeniesiemy szybko do garażu i tam nie sprawdzimy wyników to sama gra nas o niczym nie poinformuje, po kilkudziesięciu sekundach od zakończenia biegu przerzuca z automatu wszystkich do boksu i już trwa następna sesja na tym samym torze i nie da się już sprawdzić wyników z ostatniego wyścigu. Zero fajerwerków, musi nam wystarczyć sama satysfakcja z jazdy, bo nikt  naszego wyniku nie pokaże światu :). Z szybkich wyścigów nie ma żadnych statystyk , nawet najlepsze czasy nigdzie się nie zapisują, jedynie ocena kierowcy jest punktowana. Rozwalenie samochodu w drobny mak nie przekreśla dalszej jazdy, możemy przeteleportować się do garażu i tam nam naprawią samochód i nie trwa to krótko bo musiałem czekać 2 minuty aż będę mógł wyjechać. Podsumowując online podoba mi się choć przydało by się trochę informacji po skończonym wyścigu, za pierwszym razem nawet nie wiedziałem, że już było po zawodach i zaczęła się druga sesja :)

 

ps. jednak zapisują się staty z wyścigów online, tylko nie od razu, trochę to trwa.

Edytowane przez GoltaR
Opublikowano (edytowane)

Gra nie wygląda tak źle jak piszą ludzie.   Jest bardzo zbliżona do tego co widzimy w Cars 2. I w sumie cały czas się zastanawiam co jest lepsze. Jeździ się tu bardzo podobnie ... Te 30 FPS też zupełnie nie przeszkadzają,  gra chodzi płynnie. 

 

Z niedopracowan to na pewno czcionka . Miejscami jest nieczytelnie ( ilość paliwa w menu samochodu  ), są literówki. Oraz wiele opcji nie działa np. Wprowadź nazwę ustawień. Niestety nie da się nic wprowadzić. 

 

Ogólne wrażenie pozytywne .

Edytowane przez kufir
Opublikowano
28 minut temu, PiPoLiNiO napisał:

Serio, jak można napisać, że 30FPS w tego typu grze jest okej. Nie, nie jest okej i całkowicie wypacza jej sens. Mogli poczekać i wydać to już w grudniu na nowe konsole.

 

Dla mnie jest okej, po kilku okrążeniach już nawet nie zauważam klatkowania. Bawię się świetnie, mega immersja i cieszę się, że gra wyszła jeszcze na tą generację.

Jak ktoś traktuje simracing bardziej poważnie niż jako hobby to oczywiście, 30 klatek będzie problemem. Ale dla takich entuzjastów symulacji jak ja, gra jest super pomimo problemów technicznych.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...