Szermac 2 852 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Najs. Gdyby wyszło na PS4 to bym kupił po raz chyba szósty biorąc pod uwagę też wersje na PS2. Pozmieniałbym sobie bronie i style w locie w DMC3 <3 Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Pewnie z czasem trafią te bajery do reszty trójek w HD Kolekcjach. Jeśli nie to będzie to po pierwsze ogromny fakolec pokazany fanom kupującym raz po raz kolekcje, remastery, reedycje i co tam jeszcze, a po drugie bardzo słaby ruch ze strony Capcomu. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 @Bzduras Wątpliwe by trafiły na old geny. Patche słono kosztują, koszty backportu i testów też. Do tego Capcom ma długą tradycję wydawania wersji wzbogaconych, zapominając o starszych. Zapomnij bo to się zwyczajnie im nie opłaca. :) Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 14 lutego 2020 Opublikowano 14 lutego 2020 Nie muszę o niczym zapominać, bo mam każdą edycję DMC3, tę switchową również. To będzie to samo co w przypadku dwóch poprzednich części, czytaj tytuł wyciągnięty z kolekcji HD i sportowany jako tytuł standalone. Nic nie stoi na przeszkodzie aby strzelić łatki na X0, PC i PS4. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 16 lutego 2020 Opublikowano 16 lutego 2020 (edytowane) Ale wiele stoi by strzelić łatki na X360 i PS3... Na przykład to co wymieniłem. Słowo na dziś - backport - bo chyba się niezrumieliśmy. Edytowane 16 lutego 2020 przez Berion Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 16 lutego 2020 Opublikowano 16 lutego 2020 (edytowane) Za duży skrót myślowy zastosowałem, miałem na myśli obecną generację + PC. Edytowane 16 lutego 2020 przez Bzduras Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Post pod postem - sorry, tak jakoś wyszło. Ten DMC3 na Switchu to jest mistrzostwo świata. Dwie proste mechaniki (zniesienie limitu "dwa gnaty/dwie brońki" i zmiana styli w locie tak samo jak w DMC4 i DMC5) dorzucone do 15-letniej gry robią z niej killera i sprawiają, że w jedyny ślad czasu widoczny jest w grafice. Po raz milionowy wskoczyłem w tę grę i po raz milionowy nie mogę się od niej oderwać. Szkoda tylko, że moi znajomi to bezguścia i każule, bo albo w ogóle nie grali w Devile albo nie potrafią i przez to nie chcą, dlatego jeszcze nie miałem okazji spróbować co-opa w Bloody Palace. Może kiedyś znajdzie się ktoś, kto nie boi się GRY. Ocena oczywiście Dante/10 i trzeba to mieć jeśli posiada się Switcha. 1 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 (edytowane) A jak framerate? Switch się lubi krztusić. Jest płynne 60 klatek? Ten Devil May Cry 3 Dante's Awakening Special Edition HD to jest coś innego niż Devil May Cry HD Collection? Edytowane 21 lutego 2020 przez estel Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 28 minut temu, estel napisał: A jak framerate? Switch się lubi krztusić. Jest płynne 60 klatek? 1080p w docku, 720p w trybie hip hop, klatki to żelbet 60 i nie spada ani na chwilę 29 minut temu, estel napisał: Ten Devil May Cry 3 Dante's Awakening Special Edition HD to jest coś innego niż Devil May Cry HD Collection? Tak, DMC3 DA SE HD (XD) jest po prostu trójką dostępną na Switchu. Devil May Cry HD Collection to zbiorcze wydanie pierwszych trzech gier z serii, które wyszło oryginalnie na Xboxa 360 i PS3, a później na X0, PS4 i PC. Na Switchu tytuły wydano osobno i można sobie kupić te, które chcesz. Poza formą wydania to niemal te same gry - niemal, bo jak już wiemy DMC3 na Switchu jest dokokszone i powinno być traktowane jako najlepsze wydanie tej części, które można kupić. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 Najlepsze to było nasze wydanie SE na PS2 które niemal nikt nie mógł ruszyć dalej po cerberusie Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 21 lutego 2020 Opublikowano 21 lutego 2020 1 minutę temu, Dr.Czekolada napisał: Najlepsze to było nasze wydanie SE na PS2 które niemal nikt nie mógł ruszyć dalej po cerberusie Tylko, że nasze wydanie SE to było DA z Japonii, czyli de facto to łatwiejsze. Natomiast Dante's Awakening w Europie miało poziom "Hard" z japońskiego wydania ustawione jako "Normal"... ot, taki mały trolling. Dlatego właśnie DMD w tej części (i w oryginalnym wydaniu) obrosło legendą - było po prostu kruwesko trudne. Cytuj
Bzduras 12 759 Opublikowano 15 lipca 2021 Opublikowano 15 lipca 2021 Znów post pod postem, ale chyba warto będzie. Po 16 latach od premiery okazuje się, że Dante może zyskać Yamato Nie działa w wersji na Switcha, ale każde inne DMC3 (włącznie z Dante's Awakening na PS2) umożliwia zrobienie tego triku. 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.