Bigby 4 742 Opublikowano 9 lutego 2019 Opublikowano 9 lutego 2019 1 godzinę temu, easye napisał: Mozna jakos wylaczyc te ciagle powiadomienia innych agentow z prosba o wsparcie? Otwierasz mapę, wybierasz zakładkę SHD i bierzesz "Disable on Call". 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 W pierwszą część grałem tylko w alfy i bety, od wczoraj gram w betę 2 . Kto mi wytłumaczy czym ta gra się różni od jedynki, prócz lokalizacji . Czy to już wszystko nie było ? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 Gameplay? Nic a nic, to wciąż ten sam stary Division, odrobinę mniejszy input lag, wrogowie nie są już takimi gąbkami na pociski (np bossowie noszą faktycznie armour który trzeba zniszczyć), nie można już leczyć się w biegu, ośmioosobowe raidy. Zmiany będą zauważalne dla ludzi którzy zagrali w Dywizję więcej niż kilka godzin. Cytuj
Sydney 38 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 Gierka trochę spowolniła pod kątem animacji, podstawowe czynności są wykonywane z większym bądź mniejszym opóźnieniem, leczenie nie trwa jednej sekundy w biegu ale ciutkę więcej stojąc w miejscu także dla osoby, która spędziła 500+ godzin miła odrobina bardziej taktycznej odsłony w drugiej części gry Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 4 godziny temu, SG1-ZIELU napisał: W pierwszą część grałem tylko w alfy i bety, od wczoraj gram w betę 2 . Kto mi wytłumaczy czym ta gra się różni od jedynki, prócz lokalizacji . Czy to już wszystko nie było ? A czym różni się Battlefield 3 od 4? Dla laika to jedna i ta sama gra. Dla kogoś kto przegrał dziesiątki czy setki godzin zmiany są znaczące. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 10 lutego 2019 Autor Opublikowano 10 lutego 2019 To prawda, te perki, które doszły, nawet są oddzielne. Masz dla PVE i dla PVP (dz i podzielone są poziomami, co jest spoko pomysłem). No nie da się ukryć, że tych nowości, co dodali jest sporo, klasy postaci, nowe perki, nowe zadania i tryby, będzie co robić w tej grze. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 Ja wiem że beta, ale na xklocku regularnie znika dzwiek wszystkiego poza dzwiekami otoczenia - _ Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 Na prosiaczku nie miałem żadnych problemów jak do tej pory Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 U mnie też co jakiś czas znikają dźwięki, ale nie jest to jakieś nagminne. No ale niestety mnie również dopadł bug, uniemożliwiający interakcję z drzwiami w misji Department of Justice, więc postanowiłem pobiec tylko do DZ, żeby zobaczyć, co tam się dzieje i wystarczy. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) Problem ze znikającym dźwiękiem niestety jest. Mi na PROsiaku też się pojawia ale chwilowo. Pierwszy patch miał już to załatać ale jak widać nie załatał ¯\_(ツ)_/¯ Btw zauważyliście że w skillach nie ma torby leczącej i w finalnej wersji też jej nie będzie. Jeżeli nie będzie czegoś podobnego w zamian to tutaj rozgrywka zmieni się naprawdę o 180 stopni. Zarówno w PvE jak i PvP. Dla mnie to jest akurat kompletnie bez sensu bo dobrze wykorzystany i zgrany z buildem medpack(zarówno leczący jak ten z immune) potrafił czasami odwrócić losy walki w najbardziej beznadziejnym momencie. Bez torby medycznej walka wg mnie walka będzie dużo wolniejsza i zachowawcza. Nie wiem o co im chodzi ale liczę że wiedzą co robią (chyba?). Edit:dobra widzę że jest kulka lecząca (coś jak seeker minę) która za nami jeździ i nas leczy. Edytowane 10 lutego 2019 przez Ryo-San Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) Bawił się ktoś może dłużej tymi specjalizacjami? Bo jak narazie (tak na szybko bez większej rozkminy) jest to trochę bez sensu bo strzał w banie z tej potężnej specjalistycznej snajpy zabiera 350k a strzał ze zwykłej (też w baniaka) praktycznie tyle samo (330k) ¯\_(ツ)_/¯ Edytowane 10 lutego 2019 przez Ryo-San Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 Taką ciekawostkę znalazłem 1 3 Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 10 lutego 2019 Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) Ograłem trochę betę w ten weekend i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jasne gra, mimo wielu zmian zdecydowanie podejdzie wyłącznie fanom jedynki, ale dla mnie niemalże każda zmiana jest na plus. Ktoś wcześniej pisał, że gra na PC jest brzydka, dla mnie wygląda zdecydowanie lepiej niż 1 cześć, choć w tą grałem na PS4. Zamknięte miejscówki z tymi wszystkimi efektami tluczonego szkła, wybuchów, unoszacego się dymu wyglądają rewelacyjnie, podobnie jak noc gdy mijamy kolejne skrzyżowania DC. Obraz zyleta, nic się nie doczytuje, płynnośc gry w 60 fpsach pewnie też robi swoje i o dziwo po z(pipi)anej jedynce matchaking działa błyskawicznie, co pokazuje że gra wciąż ma spora rzesze fanów rowniez na PC. Byle do marca! Edytowane 10 lutego 2019 przez easye Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 11 lutego 2019 Opublikowano 11 lutego 2019 Najfajnieszy bug to wibracje pojawiające się na padzie 10s po wystrzale Cytuj
mattaman 294 Opublikowano 11 lutego 2019 Opublikowano 11 lutego 2019 Wiesz tutaj ciężko porównywać koksa i end game z jedynki do herbatnika na 7lvl z dwójki. Do tego nie ma żadnych setów a 80% skillow w becie jest nieaktywna. Są sety. Można składać po 3 części aby odblokować wszystkie zdolności danego zestawu. Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 11 lutego 2019 Opublikowano 11 lutego 2019 Ogólnie to pograłem w tą betę, zrobiłem 6 lvl i mam takie ble - jakoś nie czuję w ogóle feelingu tej części. DZ też nie robi i mam wrażenie, że nie ogarniam trochę tej gry. Spawny przeciwników też są mocno dziwne. Mam typów przed sobą i nagle nie wiedzieć czemu znajduję się w samym środku akcji otoczony ze wszystkich stron, gdzie nie widać dokładnie ich lokalizacji. Po podsumowaniu mogę powiedzieć tyle - gra się dziwnie, ale jako że pełna już klepnięta, to ogram na pewno, ale szału nie widzę. Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 12 lutego 2019 Opublikowano 12 lutego 2019 Może to kwestia bugów, ja nie czułem feelingu ze strzelania przez brak dźwięku broni i zwalone wibracje + losowe teleporty przeciwników czy ścinki o leżacy papier na ziemi. Mam tylko nadzieję, że to był jakiś build sprzed kwartału przynajmniej. 1 Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 lutego 2019 Opublikowano 19 lutego 2019 Spis wszystkich DZtowych perków i ich krótki opis. Cytuj
Matriks_1111 288 Opublikowano 20 lutego 2019 Opublikowano 20 lutego 2019 Zadam durne pytanie, ale w betę grałem 2h. Jak wygląda ekstrakcja w DZ? Wzywamy helikopter jak w pierwszej części czy jakoś inaczej to wygląda? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 (edytowane) Edytowane 21 lutego 2019 przez Voytec Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 21 lutego 2019 Opublikowano 21 lutego 2019 6 godzin temu, Ryo-San napisał: Sety seciki i premie. W tej części mamy więcej możliwości, bo tak naprawdę będziemy nosić dwa sety po 3 części, dla najbardziej optymalnych buildów. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 22 lutego 2019 Opublikowano 22 lutego 2019 22 godziny temu, Voytec napisał: Czyli pierwszy raid na lotnisku im. Ronalda Regana! Fuck Yeah! Ależ to będzie piękna pszczoła! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.