Voytec 2 761 Opublikowano 5 marca 2019 Opublikowano 5 marca 2019 O endgame będzie można powiedzieć cokolwiek po premierze, wiadomo, ale zapowiedzi sugerują że właśnie będzie tam co robić. A do tego w pierwszym roku gra będzie sowicie rozwijana. I ten rozwój jestem najbardziej spokojny bo Ubisoft że wszystkich wydawcow najdłużej siedzi nad swoimi grami i je wspiera. 1 Cytuj
szurubur 120 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 W grze ma być możliwość utworzenia klanu o ile dobrze się orientuje. Ilu jest tutaj chętnych na rozgrywkę na PS4? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Prawie wszyscy się tu udzielający. Będzie premiera, będzie klan Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Chętnie dołączę na PS4. W jedynkę nigdy nie grałem, ale beta dwójki mnie przekonała. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 UWIELBIAM zwiastuny live-action. (Destiny enyone? Huh?) Ale to jest zle. (pipi) jakie to jest zle. Cytuj
junioru2 12 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Witam. Czy gra podobnie jak pierwsza część wymaga stałego połączenia z internetem? W jedynce zdarzało mi się że wrogowie przeskakiwali z miejsca w miejsce i to była chyba wina słabego połączenia. Zazwyczaj gram sam ale to było mocno uciążliwe kiedy cel nagle teleportował się o kilka metrów. Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 To niestety będziesz miał to samo tu, bo gra wymaga stałego połączenia z netem Cytuj
szurubur 120 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 54 minuty temu, Voytec napisał: UWIELBIAM zwiastuny live-action. (Destiny enyone? Huh?) Ale to jest zle. (pipi) jakie to jest zle. Wolę jednak dobra rozgrywkę i słaby trailer niż na odwrót (tak anthem, mówię o tobie) Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 Nie wiem kto ten trailer kręcił ale wieje amatorszczyzną na kilometr. Przecież to nawet nie są ASGeje (o byłych operatorach jednostek specjalnych nawet nie wspominam). Jacyś 10 ligowi aktorzy którzy ruszają się jakby byli zrobieni z drewna. Straszne to. Całe szczęście jest launch trailer który jest zayebisty i do tego ta muza. Hype! Hype! Fuck yeah! Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 (edytowane) Sporo ciekawych informacji o broniach, skillach, modach, buildach, talentach, craftingu, word tierach, specjalizacjach itp Edytowane 6 marca 2019 przez Ryo-San 3 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 (edytowane) Live action trailer w reżyserii Nicolasa Winding Refna swoją drogą co raz modniejsze staje się wykorzystanie znanych reżyserów do tworzenia trailerów, najpierw Anthem teraz to Edytowane 7 marca 2019 przez _Be_ Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 6 marca 2019 Opublikowano 6 marca 2019 I ten zwiastun jeszcze był ok. Ale ten dzisiejszy to chyba najgorsza rzecz jaka widziałem od bardzo dawna. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 (edytowane) Obejrzałem ostatnie State of Game z devami z Massive, dotyczył w 100% endgame'u(PvE) i generalnie No wzięli sobie do serca sytuację z jedynki. Mocno. wrzucę krótkie podsumowanie via reddit: Cytat State of the Game - Wednesday March 6th, 2019 Massive News Today Trick Dempsey (Senior Game Designer at Massive Entertainment) joined Hamish to discuss Endgame Progression Endgame Strongholds vs. Missions Strongholds are vastly bigger and meaner than missions. Strongholds will be important to the plot development of the game and are extremely significant. Missions will need to be completed before attempting Strongholds. The introduction of Strongholds will happen very early on in the main campaign, but the concept becomes ramped up in the Endgame. What happens when you hit level 30? During the main campaign you be working thru a bunch of Missions and a handful of Strongholds to get to the final Stronghold that remains locked until you reach level 30. At that point, the final Stronghold will be unlocked and revealed. Once that final Stronghold is completed, World Tier 1 is unlocked, Tidal Basin is revealed and the living world will completely change. Previously established control points that you've captured suddenly become dynamic as the Black Tusk faction comes into play and factions are pushed into the open world. Previously established fast travel locations are no longer available and must be re-established. Most importantly, due to the influx of the Black Tusk, Specializations are introduced because "you're gonna need a bigger gun.", and you're vastly weaker in relation to the new faction. World Tiers 1-3 Unlocked 3 Stronghold revealed (1 for each faction) that will have 2 invaded missions that are tied to each Stronghold. After completing the first Stronghold, you'll progress to the next World Tier 2. Finishing the second will push you into World Tier 3 and finishing the last of the 3 Strongholds will push you into World Tier 4. "The Snitch" & The Deck of 52 becomes active 52 Named bosses, each faction matching a suit, that will award you loot and commendations for "completing the deck" and getting their cards. They won't spawn again until your deck is complete. Cassie Mendoza "The Gun Runner" is revealed A roaming random spawn vendor that cycles every day in a half that will have special loot/guns that scale to your world tier. World Tier 4 Priority Target Network - An interconnected set of 7 tiered Bounties inside of different named zones that scale in difficulty as you progress thru them (progression similar to "hard", "challenging" & "heroic" ways that were familiar in TD1). Bounties (this is not endgame, but was discussed after the Priority Target Network to explain how they happen) During the campaign you'll meet Otis Sykes and you'll get access to bounties that you spend Target Intel to play. Target Intel is garnered thru mission completion and endgame content. World Tier 5 TBD later - gotta keep you guessing and excited. Keeping the open world "fresh" Interesting discussion about the logic behind the rules and modifiers to keep endgame fresh and changing. Less about being random. More about being controlled and deliberate, while allowing each experience to be unique thru the use of the modifiers. Edit: usunąłem formatowanie Edytowane 7 marca 2019 przez Hendrix Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Nie wiem czy była lista trofików? http://www.powerpyx.com/the-division-2-trophy-list-revealed/ Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Spoko zestaw, wychodzi na to, że będzie ponownie łatwe 3/10, jak w przypadku poprzedniczki, a konkretny grind i upierdliwości zaczną się w DLC. No i PvP widzę, ze będzie od początku, a nie w dodatku, jak ostatnio. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Podoba mi się trofeum TV Cop Ten zestaw trofeów to pewna platyna, która ładnie będzie się prezentować z jedynaczka I czy mi sie wydaje czy nie ma trofeów za znajdzki? Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Nie wydaje ci się, nie ma dzbana za znajdźki. Pewnie przez bugi z tym związane w jedynce Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Nie miałem żadnych bugów ze znajdźkami - wszystko leżało tam, gdzie powinno, a trofeum za drony nawet zostawiłem sobie na koniec, żeby screen platynki nie był totalnie z doopy Tutaj chętnie zostawiłbym sobie na koniec trofeum za ślizg po masce samochodu, ale pewnie zrobi się niechcący w ferworze walki Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 (edytowane) Jak grałeś u kogoś o echa lubiły sie zglitchować i trzeba było od nowa na szybko lecieć. Jak chcesz fajne screena do platynki to masz to For Posterity Photo mode: take a photo of a group of 4 agents. Edytowane 7 marca 2019 przez Figuś 1 Cytuj
Wredny 9 579 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 23 minuty temu, Figuś napisał: Jak chcesz fajne screena do platynki to masz to For Posterity Photo mode: take a photo of a group of 4 agents. Faktycznie, nie pomyślałem o tym Choć pewnie co drugi agent sobie to zostawi na koniec Ale z drugiej strony - uwiecznić platynkę w towarzystwie ziomków... Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Przebalnalna ta platyna. Mogli dorzucić raid, wszystkie legendarki a tutaj jest 1/10 no w porywach do 2 jak ktoś będzie cienki na PvP. Za raid nic nie ma, za legendarki. Dobrze że są commendations tu będzie pewnie srogi hardcore! Flawless raid, legendarki, najazdy, miliard buntowników ubitych na strefach. Na to licze. Cytuj
PlastikowySmalec 60 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 Ja już dostałem smsa że będę miał do odbioru 12 wersję gold edition tak jak powinno być 3 dni przed premierą, bez jaj jak z innymi grami... Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 7 marca 2019 Opublikowano 7 marca 2019 (edytowane) Proste i szybkie podsumowanie co jest w passie, co jest early access a co jest na wyłączność. Czyli w zasadzie tylko te tajne misje o których wcześniej była mowa. Edytowane 7 marca 2019 przez Ryo-San Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 8 marca 2019 Opublikowano 8 marca 2019 Podobno na polski rynek jest inna figurka w kolekcjonerce Spoiler 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 8 marca 2019 Opublikowano 8 marca 2019 Takie złoto bym chciał mieć na polce! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.