Opublikowano 22 marca 20196 l Też natykacie na miejsca, gdzie jest pojemnik z bronią i nijak nie możecie się tam dostać? Bo znalazłem kilka takich, szukałem długo wejścia i ni luja nie ma możliwości, żeby się tam wejść.
Opublikowano 22 marca 20196 l Zawsze da się wejść. Trzeba tylko pokombinować. Często trzeba poszukać takiego żółtego pudełka na ścianie w które trzeba strzelić a nie zawsze jest tuż obok kraty/drzwi
Opublikowano 22 marca 20196 l Są też sytuacje kiedy kłódka jest po 'wewnętrznej' stronie drzwi i trzeba znaleźć miejsce skąd da się ją ustrzelić.
Opublikowano 22 marca 20196 l Ta, wczoraj jak SHD chciałem podnieść to wejście było dwa budynki dalej pół godziny szukałem wejścia
Opublikowano 22 marca 20196 l Czyli oprócz klawiatur gdzie przytrzymuje się kwadrat, żeby otworzyć i kłódek, które się rozwala są też jakieś skrzynki które trzeba rozwalić (strzelić w nie), żeby otworzyć dane drzwi. Dobrze wiedzieć. @Figuś momentami trochę chyba jednak z tym przegięli. W prawdziwym świecie, to by się drzwi wyważyło, albo rozbiło szybę, a nie szukało wejścia w promieniu kilkudziesięciu albo i więcej metrów. Edytowane 22 marca 20196 l przez PiotrekP
Opublikowano 22 marca 20196 l Autor Ja to mam chyba problem z wzięciem jednej skrzynki SHD w Downtown. A poboczne zadanie już dawno mam ukończone i nie mam jak się dostać na górę do skrzynki w takim jednym rozwalonym budynku. Lina nie jest opuszczona :/. Jedyny sposób to zagrać na hoście u znajomego, który by robił te zadanie.
Opublikowano 22 marca 20196 l Czy ja wiem, przy okazji znajduje się inne fanty. Mi tam takie coś nie przeszkadza, a fajnie że zmusza do myślenia. W sumie to dłużej bym tego szukał gdybym nie spojrzał w górę i nie zauważył kładek między budynkami Edytowane 22 marca 20196 l przez Figuś
Opublikowano 22 marca 20196 l 14 minut temu, PiotrekP napisał: Czyli oprócz klawiatur gdzie przytrzymuje się kwadrat, żeby otworzyć i kłódek, które się rozwala są też jakieś skrzynki które trzeba rozwalić (strzelić w nie), żeby otworzyć dane drzwi. Dobrze wiedzieć. @Figuś momentami trochę chyba jednak z tym przegięli. W prawdziwym świecie, to by się drzwi wyważyło, albo rozbiło szybę, a nie szukało wejścia w promieniu kilkudziesięciu albo i więcej metrów. To żeś teraz dowalił. W prawdziwym świecie zginąłbyś od jednej kulki wystrzelonej przez takiego mobka, gdzie ty chcesz szukać realizmu
Opublikowano 22 marca 20196 l @jaro a mobek by nie wytrzymał całego magazynku z kałacha wystrzelonego w korpus. Nie szukam realizmu na siłę, tylko to jest takie trochę utrudnianie na siłę.
Opublikowano 22 marca 20196 l Ja to mam chyba problem z wzięciem jednej skrzynki SHD w Downtown. A poboczne zadanie już dawno mam ukończone i nie mam jak się dostać na górę do skrzynki w takim jednym rozwalonym budynku. Lina nie jest opuszczona . Jedyny sposób to zagrać na hoście u znajomego, który by robił te zadanie.Tutaj masz jak tam się dostać
Opublikowano 22 marca 20196 l 46 minut temu, PiotrekP napisał: @jaro a mobek by nie wytrzymał całego magazynku z kałacha wystrzelonego w korpus. Nie szukam realizmu na siłę, tylko to jest takie trochę utrudnianie na siłę. Na siłę? Właśnie jest ciekawiej i nie jesteś prowadzony za rączkę do celu. Jak dla mnie świetne urozmaicenie i fajną stronę seria zmierza i liczę na bardziej rozbudowane patenty w D3 bo w końcu ile można tylko strzelać?
Opublikowano 22 marca 20196 l W Jedynce to tylko tajna misja na Nabrzeżu 93 była owiana lekką tajemnicą i wymagała większej rozkminki, natomiast w dwójce już w tydzień po premierze jest tego bardzo dużo. Secret roomy, rozkminy, zagadki, wskazówki na mapach . Licze że będzie tego jeszcze więcej a Raid nie będzie bazował tylko na DPSie ale też na mocnym pobudzeniu szarych komórek jak to ma miejsce w genialnych raidach w Destiny! Edytowane 22 marca 20196 l przez Ryo-San
Opublikowano 22 marca 20196 l 8 godzin temu, Ryo-San napisał: Te zegarki na klacie... niczym naszyjnik z uszu u Lundgrena w Uniwersalnym Żołnierzu
Opublikowano 22 marca 20196 l Ktoś tu chyba pisał, ale jak się odblokowuje fryzjera? Podobno gdzieś przy 15-16lvl jest taka misja.
Opublikowano 22 marca 20196 l Nawet chyba nie misja albo coś tam trzeba zrobić nie pamiętam już dokładnie. W kampusie gadasz z fryzjerem i on się przenosi do Białego Domu i tam pojawia się opcja fryzjera. Ten koleś pojawia się na 15lvl w Kampusie Edytowane 22 marca 20196 l przez Ryo-San
Opublikowano 22 marca 20196 l Autor I jest dalsza część fabuły do rozegrania. Oj to jeszcze nie koniec gry i początki end game'u XD
Opublikowano 22 marca 20196 l 3 godziny temu, Wredny napisał: Te zegarki na klacie... niczym naszyjnik z uszu u Lundgrena w Uniwersalnym Żołnierzu Ty to jesteś jednak oldschool 80's Ejdżent. Faktycznie inspirowali się tym filmem.
Opublikowano 22 marca 20196 l SkillUp jak rozkminił... Prawie godzinna recka, a to dopiero jej pierwsza część - gra rozlożona na czynniki pierwsze:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.