Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W obecnej chwili jest to niemożliwe zrobić. Poziom skalowania przeciwników czy co tam jest zyebane, bo za mocno napiedalają. No chyba, że twórcy mieli na myśli, że dopóki nie napakujemy od uja SHD i tych wszystkich statów, gdzie każdy pośredni stat m.in. atak, obrona możesz maksymalnie wymaksować do 10%.  Ogólnie wiem czy to jest spiedolone czy to zamierzony fakt.

Opublikowano (edytowane)

Akurat poziom challenging to żadne wyzwanie jak się ma dobry team. Wczoraj leciałem z ekipą kilka misji na wymagającym i aż kilka razy sprawdzałem czy to faktycznie wymagający bo szliśmy jak przecinaki. Każdy oczywiście padał i to nawet wiele razy ale wszystko było pod kontrolą.

Oczywiście są wyjątki o których pisze Komar gdzie finał na Roosevelcie zajął im prawie 2h, ale pomijąc to to wymagający w dobrej ekipie nie stanowi żadnego wyzwania. 

No i chyba pierwszy raz przekroczyłem w misji miliard DMG :D

d67a3f523f3f5.jpg

@- V - będzie. Nie może zniknąć bo wtedy nie zrobiłbyś sezonowego polowania. Bo nie zabijesz głównego celu obławy bez zabicia wszystkich jego przybocznych także każdy rogue będzie dostępny i wszystko dopiero zniknie z końcem sezonu.

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

Ja nadal uważam że skalowanie jest zepsute a aktualnie liczy się tylko build na DPS. Zrobiłem sobie build na skille i jest jakiś dramat. Nawet z aktywnym overchargem. Trzeci build jaki zrobiłem to DPS na zestawie negocjatora. Tu niespodzianka bo markowane cele szybko padały ale w tej grze zepsute jest chyba wszystko bo co jakiś czas wyłączała mi się premia za zestaw i musiałem w ekwipunku zmieniać zestawy by znów zaskoczyła. To jakiś żart.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zawsze znajdą się jednostki dla których ograniczenia nie istnieją ale gdy mam zoptymalizowany build z prawie max rollami do tego plecak egzotyczny pod overcharge, a moja postać to nadal (pipi) na jeden strzał, a sam pół dnia bije żółte moby to jednak coś tu jest chyba nie tak.

 

Z resztą tutaj ładny post opisujący dokładnie to co myślę o TU8.

 

 

 

 

 

Opublikowano

Nerf poziomu trudności będzie to jest niemal pewne:

"We are closely following your discussions surrounding game difficulty and enemies taking too much damage before going down. We are currently discussing your feedback internally as well as analyzing data to see what the next steps should be."

https://ubi.li/X5G6l

Opublikowano
13 godzin temu, - V - napisał:

Porwał się ktoś na trofeum za zrobienie całego Seasonal Hunta na challengingu lub wyższym? 

 

Wojtek nie ma potrzeby całego, wystarczy Keenera na Challengingu i trofik wpada. 

Opublikowano
7 godzin temu, Ryo-San napisał:

@- V - będzie. Nie może zniknąć bo wtedy nie zrobiłbyś sezonowego polowania. Bo nie zabijesz głównego celu obławy bez zabicia wszystkich jego przybocznych także każdy rogue będzie dostępny i wszystko dopiero zniknie z końcem sezonu.

No tak, ale u mnie jest wyraźnie napisane 1d 13h left.

 

5 godzin temu, bluber napisał:

 

Wojtek nie ma potrzeby całego, wystarczy Keenera na Challengingu i trofik wpada. 

Podobno Ubi już to poprawiło i nie da się tak wbić trofeum. 

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, - V - napisał:

Porwał się ktoś na trofeum za zrobienie całego Seasonal Hunta na challengingu lub wyższym? 

Solo na challenging zrobiłem ^^  Dziś ze znajomymi zrobiliśmy Roosvelta na Heroic + wszystkie dyrektywy xd (nigdy więcej).

 

Problemem nie jest poziom trudności, ale skalowanie ;/

Edytowane przez El Loco Chocko
Opublikowano
15 godzin temu, - V - napisał:

Podobno Ubi już to poprawiło i nie da się tak wbić trofeum. 

 

Ok to musieli zrobić to nie dawno bo w piątek jeszcze wpadło :> ale generalnie to polowanie na challengingu nie jest trudne, jedyną trudnością jest to, że nie każdemu zalicza punkty kontrolne, bounty etc grałem z ziomkiem i we dwóch biegaliśmy i mi wszystko zaliczało jemu nic, musiał sam powtarzać wszystko. 

Opublikowano

Najtrudniejszy jest sam Neptun ale to też zależy od miejsca w którym będzie polowanie. Ja miałem 2 razy w kanale do którego schodzi się na lince i nie ma gdzie uciec czy się schować. Po 10 próbach solo zrobiłem to z kumplem. Gdy następnego dnia robiliśmy jego polowanie miał je na otwartej przestrzeni, w całkiem innym miejscu gdzie swobodnie można było uciekać i się chować i poszło bez większych trudności.

Swoją drogą mam już tak zoptymalizowany build, że zwykle misje na wymagającym robię jak przecinaki w 4-osobowym składzie. Jeszcze na dodatek wczoraj poleciało mi Poświęcenie na Perfect Glass Cannon. DPS na strzelnicy na jednym magazynku pod 9mln podchodzi na AR. A mam jeszcze kilka rzeczy do poprawy.

I niby fajnie niby mogę (pipi)ać te wymagające ale nie chcę mieć buildu opartego o czysty DPS i Glass Cannon, a gdy zrobiłem sobie skille na overchargu to nie trudnym sobie nie dawałem rady. Buildy hybrydowe? Można zapomnieć. Szkoda bo ta gra jest stworzona do kombinowania że statystykami i tworzeniu różnych buildów tylko niech to w końcu poprawią.

Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@WisnieR zrobiliście już raid? Jakbyś tam szukał ekipy to śmiało pisz do mnie. Tylko na 40lvl to narazie bym nie startował. W Polsce chyba jeszcze nikt nie skończył (mowie o PS4). Najlepsze klany odbijają się od ostatniego bossa. No chyba że jak się ma 40lvl to nie da rady polecieć na 30lvl. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...