Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, easye napisał:

Mozna jakos wylaczyc te ciagle powiadomienia innych agentow z prosba o wsparcie?

 

Otwierasz mapę, wybierasz zakładkę SHD i bierzesz "Disable on Call".

  • Plusik 1
Opublikowano

Gameplay? Nic a nic, to wciąż ten sam stary Division, odrobinę mniejszy input lag, wrogowie nie są już takimi gąbkami na pociski (np bossowie noszą faktycznie armour który trzeba zniszczyć), nie można już leczyć się w biegu, ośmioosobowe raidy.

Zmiany będą zauważalne dla ludzi którzy zagrali w Dywizję więcej niż kilka godzin.

Opublikowano

Gierka trochę spowolniła pod kątem animacji, podstawowe czynności są wykonywane z większym bądź mniejszym opóźnieniem, leczenie nie trwa jednej sekundy w biegu ale ciutkę więcej stojąc w miejscu także dla osoby, która spędziła 500+ godzin miła odrobina bardziej taktycznej odsłony w drugiej części gry

Opublikowano
4 godziny temu, SG1-ZIELU napisał:

W pierwszą część grałem tylko w alfy i bety, od wczoraj gram w betę 2 . Kto mi wytłumaczy czym ta gra się różni od jedynki, prócz lokalizacji . Czy to już wszystko nie było ?

A czym różni się Battlefield 3 od 4? Dla laika to jedna i ta sama gra. Dla kogoś kto przegrał dziesiątki czy setki godzin zmiany są znaczące. 

Opublikowano

To prawda, te perki, które doszły, nawet są oddzielne. Masz dla PVE i dla PVP (dz i podzielone są poziomami, co jest spoko pomysłem). No nie da się ukryć, że tych nowości, co dodali jest sporo, klasy postaci, nowe perki, nowe zadania i tryby, będzie co robić w tej grze.

Opublikowano

U mnie też co jakiś czas znikają dźwięki, ale nie jest to jakieś nagminne. No ale niestety mnie również dopadł bug, uniemożliwiający interakcję z drzwiami w misji Department of Justice, więc postanowiłem pobiec tylko do DZ, żeby zobaczyć, co tam się dzieje i wystarczy.

Opublikowano (edytowane)

Problem ze znikającym dźwiękiem niestety jest. Mi na PROsiaku też się pojawia ale chwilowo. Pierwszy patch miał już to załatać ale jak widać nie załatał ¯\_(ツ)_/¯

Btw zauważyliście że w skillach nie ma torby leczącej i w finalnej wersji też jej nie będzie. Jeżeli nie będzie czegoś podobnego w zamian to tutaj rozgrywka zmieni się naprawdę o 180 stopni. Zarówno w PvE jak i PvP. Dla mnie to jest akurat kompletnie bez sensu bo dobrze wykorzystany i zgrany z buildem medpack(zarówno leczący jak ten z immune) potrafił czasami odwrócić losy walki w najbardziej beznadziejnym momencie. Bez torby medycznej walka wg mnie walka będzie dużo wolniejsza i zachowawcza.  Nie wiem o co im chodzi ale liczę że wiedzą co robią (chyba?). 

 

Edit:dobra widzę że jest kulka lecząca (coś jak seeker minę) która za nami jeździ i nas leczy.

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano (edytowane)

Bawił się ktoś może dłużej tymi specjalizacjami? Bo jak narazie (tak na szybko bez większej rozkminy) jest to trochę bez sensu bo strzał w banie z tej potężnej specjalistycznej snajpy zabiera 350k a strzał ze zwykłej (też w baniaka) praktycznie tyle samo (330k) ¯\_(ツ)_/¯

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano (edytowane)

Ograłem trochę betę w ten weekend i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jasne gra, mimo wielu zmian zdecydowanie podejdzie wyłącznie fanom jedynki, ale dla mnie niemalże każda zmiana jest na plus. Ktoś wcześniej pisał, że gra na PC jest brzydka, dla mnie wygląda zdecydowanie lepiej niż 1 cześć, choć w tą grałem na PS4. Zamknięte miejscówki z tymi wszystkimi efektami tluczonego szkła, wybuchów, unoszacego się dymu wyglądają rewelacyjnie, podobnie jak noc gdy mijamy kolejne skrzyżowania DC. Obraz zyleta, nic się nie doczytuje, płynnośc gry w 60 fpsach pewnie też robi swoje i o dziwo po z(pipi)anej jedynce matchaking działa błyskawicznie, co pokazuje że gra wciąż ma spora rzesze fanów rowniez na PC. Byle do marca! 

Edytowane przez easye
Opublikowano



Wiesz tutaj ciężko porównywać koksa i end game z jedynki do herbatnika na 7lvl z dwójki. Do tego nie ma żadnych setów a 80% skillow w becie jest nieaktywna.
 




Są sety. Można składać po 3 części aby odblokować wszystkie zdolności danego zestawu.

Opublikowano

Ogólnie to pograłem w tą betę, zrobiłem 6 lvl i mam takie ble - jakoś nie czuję w ogóle feelingu tej części. DZ też nie robi i mam wrażenie, że nie ogarniam trochę tej gry. Spawny przeciwników też są mocno dziwne. Mam typów przed sobą i nagle nie wiedzieć czemu znajduję się w samym środku akcji otoczony ze wszystkich stron, gdzie nie widać dokładnie ich lokalizacji. 

Po podsumowaniu mogę powiedzieć tyle - gra się dziwnie, ale jako że pełna już klepnięta, to ogram na pewno, ale szału nie widzę.

Opublikowano

Może to kwestia bugów, ja nie czułem feelingu ze strzelania przez brak dźwięku broni i zwalone wibracje + losowe teleporty przeciwników czy ścinki o leżacy papier na ziemi. Mam tylko nadzieję, że to był jakiś build sprzed kwartału przynajmniej.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...