Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie tak jest. Jak masz niebieski UL to jak padniesz jesteś automatycznie podnoszony(ewentualnie możesz go rzucić kumplowi żeby do niego się podczołgał i się podniósł kwadratem. Szkoda że randomy tego jeszcze nie łapią. Rzucam im to a oni dalej się czołgają do mnie). Coś jak drugie życie. Oczywiście jak szybko wyłapiesz kolejny zgon to już Cie nie podniesie.
Po revive jest kilka sekund kiedy nie można zranić postaci. Polecam od razu apteczkę użyć.
Sorry za dwa posty.
Opublikowano
4 godziny temu, falcon87pl napisał:

Mega mi sie podobal klimat, mechanika gry i feeling ze strzalania w jedynce, ale mialem problemy z problemem trudnosci. Jak czytam podobne opinie na zagranicznych forach ze ktos normalnie wykonuje misje itp, wchodzi majac 7 poziom na misje z przeciwnikami z takim poziomem i ani samemu ani grupie (skalowanie liczby przeciwnikow) nie moze tego przebrnac to mi sie moje koszmary z jedynki przypominaja, gdy rywale robili ze mnie miazge, a ja moimi giwerami ich "smyrałem" co najwyzej.

 

Generalnie juz mialem wczoraj kupic gre, ale jak poczytalem duza ilosc takich opinii to troche sie waham. Rozumiem, ze niektore fragmenty moga byc trudniejsze itp, ale na pewno nie chcialbym miec poczucia grajac misje na moim poziomie ze wszedlem na zle osiedle, jak to bywalo w soulsach czasami :D Jak bede chcial sie pogimnastykowac i mega spinac przy grze to sobie moge wziac Sekiro za dwa dni z dobrze znajoma mechanika, gdzie po podbiciu statsow rywal mi sie nie zeskaluje.

 

Jakie macie odczucia? Nie pytam oczywiscie wymiataczy, ktorzy sobie swietnie radza :) 


Trochę dramatyzujesz - no chyba, że lecisz na pałę i tylko misje główne. Wystarczy obalić trochę sidequestów, podbić level o 1-2 wyżej, niż wymaga misja (sq zawsze będą jednak na tym samym, co Twój), zdobuć lepsze giwery, ubrać ożywiającą szyszunię i można grać.
Oczywiście, że jest masa wymagających misji i łatwo nie ma - ba! - jest trudniej niż w jedynce, wrogowie są mobilniejsi, bardziej upierdliwi, a my nie jesteśmy takimi tankami, jak w NY - ale o frustracji nie ma mowy, bo to nadal dobrze wyważony poziom, który daje satysfakcję.
Piszę z perspektywy grania solo jakby co :)

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dopiero odblokowalem punkt rekalibracji ale już widzę że jest to świetnie rozkminione. Możne przenosić talenty między gearem (ale tylko z tego samego rodzaju czyli talent z maskę na maskę itp) niszcząc dawce talentu coś jak w D2 podnosiło się LL sprzętu. Jeszcze tego nie testowałem w praktyce ale zapowiada się zayebiście więc jak macie jakieś śmiecie ale z ciekawymi talentami to nie sprzedawajcie ich tylko zostawcie sobie w skrzyni na później. 

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

Pierwszy raz miałem bug z dźwiękiem broni. Nie było go, a po chwili został na stałe. Niestety jedynym wyjściem było wylogowanie się z gry. Dobrze, że stało się to jak już w zasadzie skończyłem grać. 

Opublikowano
4 godziny temu, Wredny napisał:


Trochę dramatyzujesz - no chyba, że lecisz na pałę i tylko misje główne. Wystarczy obalić trochę sidequestów, podbić level o 1-2 wyżej, niż wymaga misja (sq zawsze będą jednak na tym samym, co Twój), zdobuć lepsze giwery, ubrać ożywiającą szyszunię i można grać.
Oczywiście, że jest masa wymagających misji i łatwo nie ma - ba! - jest trudniej niż w jedynce, wrogowie są mobilniejsi, bardziej upierdliwi, a my nie jesteśmy takimi tankami, jak w NY - ale o frustracji nie ma mowy, bo to nadal dobrze wyważony poziom, który daje satysfakcję.
Piszę z perspektywy grania solo jakby co :)

Dzieki za opinie. Gra juz kupiona i sie instaluje/ sciaga :) Podpytam Was troche w  jakie skille/ bronie inwestowac i ogarne temat. Musze! bo dawno zaden gameplay nie dawal mi tyle funu. 

Opublikowano (edytowane)

@Falcon9 (źle oznaczyłem lol i nie mogę teraz tego oznaczenia usunąć na tel więc jeszcze raz - @falcon87plweź sobie na początek jeden skill defensywny (szyszka wskrzeszająca albo dron leczący) a drugi ofensywny (wieżyczką ogniowa naprawdę jest w sztosie) Oczywiście później będziesz miał wszystkie skille więc to juz zależy od konkretnej sytuacji i upodobań. A jeśli chodzi o bronie to już czym Ci się tam dobrze strzela. 

Edytowane przez Ryo-San
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

@PlastikowySmalec

Jest impuls ale w TD2 póki co nie ma "oka" z jedynki. Tutaj impuls jest tylko od oznaczania wrogów i EMP. Jeśli chodzi o wykrywanie itemow to masz atut "Wykrywanie" i odpala się(na 20 min) jak podarujesz surowce oficerowi w punkcie kontrolnym. No chyba że jest jakis mod na slot w impulsie który daje taki efekt.

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Figuś napisał:

nie na 10min?

Tak masz rację 10 min i pole widzenia w promieniu 20 metrów.  Pokręciło mi się.

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano (edytowane)

Ja nie ogarniam tutaj masy rzeczy :D Np. klasy sprzętu (trzycyfrowe liczby), klasy świata, jakieś tiery, wartości siły, których wamagają modyfikacje. Na razie to zlewam i tylko dobieram najlepszy sprzęt, a większość niepotrzebnego rozmontowuje. Póki co mam 15lvl, a gram głównie z graczami na wyższych lvl, a na swoim sobie eksploruje i zbieram fanty. 

 

 

 

Edytowane przez PiotrekP
Opublikowano (edytowane)

@PiotrekP Jak zaczynałem przygodę z Jedynkę to miałem dokładnie to samo. Nie miałem pojęcia o zdecydowanej większości rzeczy. Wrzucałem tylko te rzeczy które mialy po prostu lepsze statsy. Tak szczerze mówiąc to nauczyłem się tej gry w 100% dopiero po dobrych kilku miesiącach. Buildy, rolowanie statystyk, optymalizacja, talenty, mody, hybrydy. O tym wszystkim naprawdę można by książkę napisać. Np kompletnie nie rozumiałem dlaczego największe koksy na PvP zaniżają sobie gearscore level jakimś choyowym niebieskim pistoletem z którego nawet nie korzystają(wiele osób które mają w Jedynce naprawdę sporo godzin ogranych, do dzisiaj o to pyta na grupach) No takich rzeczy było od groma. Wszystko przyszło z czasem i wtedy potrafiłem siedzieć w samych menusach po 2-3 godziny (często nawet z kalkulatorem w łapach xD bo wszystko trzeba było dobrze policzyć i spasować żeby to czy tamto działało). Dywizja trochę oszukuje nowych graczy że jest shooterem a tu taki chooy. To jest po pierwsze MMORPG a Shooter jest na drugim miejscu i wielu zapomina o tym pierwszym członie. Także luz, wszystko ogarniesz z czasem i nawet nie ma sensu teraz wszystkiego się uczyć bo mózg Ci spuchnie od zalewu informacji. 

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

30 wbite, pierwsze 3 Strongholdy ukończone, czyli end game do jakiego przywykłem w jedynce wjechał pełną parą. Nadal przytłacza mnie ogrom tych wszystkich miejsc do ponownego odwiedzenia. Gameplay nadal sztywniutki,  nie pozwala sie oderwać od telewizora. Panowie @Trumna i @_Be_ ładnie mnie przeciągnęli przez końcówkę. :obama:

Opublikowano (edytowane)

Ja wczoraj robiłem pierwszego strongholda na 27 lvl(znajomy był na 30 i randomy na 29). I było koorewsko trudno a żeby było śmieszniej to był poziom "fabularny" a można jeszcze wybrać normalny, trudny i zapewne później legendarny. Ale będzie piękny hardcore w end game. I te wyzwania "przejdź misje X na poziomie trudnym lub wyższym nie tracąc pancerza" :blink:

Edytowane przez Ryo-San
Opublikowano

No w kreowaniu desingu i planu miastu to są najlepsi w tym temacie. Tak jak Nowy Jork był bogaty w detale, tak jak i w D.C. jest co podziwiać. Do czego się mogę przyczepić? Do tuneli i ich pomieszczeń, prawie wszędzie te duże pomieszczenia są takie same. W większości lokacji czułem dejavu odnośnie pomieszczenia, no tutaj się nie popisali.

Opublikowano (edytowane)

Robienie misji na trudnym? O qwa, jeżeli tak teraz wygląda granie w grupie, przez co skończyliśmy po 3-ch godzinach tę misję, to ja nie chcę wiedzieć, co się będzie działo na legendarnym XD. Przecież to co grało się w trudne misje w jedynce to jest przepaść z tym poziomem trudnym, co mam w 2 XD Ale czuję, że i tak polecą nerfy, bo randomy w grupach będą płakać. Tak jak poszły nerfy z pierwszymi najazdami w jedynce, bo mało kto mógł ukończyć, dużo osób robiło to na glitchu, przez co mieli pokończone na oszustwie.

Edytowane przez Faka
Opublikowano

Generalnie dość sporo ludzi narzeka na ten poziom trudności. I nie mówię tu kampanii samej w sobie, która sama w sobie jest imo w sam raz. Ale właśnie wszelkie misje na poziomie 3 i wzwyż. Gdy wybiegają na ciebie sami żółci, którzy przyjmą na klate niejeden magazynek czasem. Do tego, nieważne ile masz pancerza, zjadą ci go w sekundę dosłownie. Np stronghold na moście, każdy kto już go grał wie o czym mówię. Ostatnia walka, gdy przeciwnicy spawnują się z dwóch stron i nawet jak wejdzie się na działko, to ledwo pół pancerza się zbija mobkom, a już się przegrzewa. W ekipie jest równie ciężko, bo skalowanie jest ostro przegięte. Anyway, czuję że to może iść do poprawy, ale jeszcze pewnie za wcześnie na takie decyzje.

 

 

Opublikowano (edytowane)

@El Loco Chocko widziałem na grupach że niektórzy mają sety skręcone na ponad 100% obrażen do elit także to jest pewnie jakieś wyjście. Oczywiście skompletować taki set i go dobrze wykręcić to już inna para kaloszy. Ciekawe czy ktoś już ogarnął jakąś legendarke xD Raid ma się niedługo pojawić. W weekend chyba ma być jakieś info. Tam będzie pewnie armageddon totalny. Robimy world firsta : D

Edytowane przez Ryo-San

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...