Skocz do zawartości

Call of Duty: Black Ops IIII


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to juz mam dosyc tej gry. Co prawda w blackout gra sie jeszcze dobrze, ale ta gra potrzebuje swiezego contentu jak dodanie nowych lokacji i wiecej broni z poprzednich czesci. Epic Games praktycznie caly czas dodaje cos nowego do Fortnite. Tutaj jest na odwrot i przez to wiekszosc ludzi przestanie grac w ta gre po paru miesiacach.

 

Najgorzej wypada tryb multi. Widac, ze Treyarch nie przemyslalo zbyt dobrze specjalistow i ich zdolnosci. Wiekszosch ich jest strasznie irytujaca i nie wymaga zadnego skilla do zdobycia. Ten caly nowy spawn system sciagniety z BF'a kompletnie nie pasuje do takich malych map w CoD i po raz pierwszy w codzie wole grac na trybach hardcore, bo TTK jest zenujacy z tym 150HP. Scorestreaki z kazda nowa czescia black ops sa coraz gorsze, ciezej je zdobyc i druzyna przeciwna moze je szybko zlikwidowac.

 

Nic nie przebije swietnych scorestreakow z BO2. Tego mi brakuje w BO4..

pfswn4m5q1011.jpg

 

Do tego w tej grze jest skill based matchmaking co psuje rozgrywke jak pare lat temu w Advanced Warfare. To jest zdecydowanie najgorsza czesc Black Ops od Treyarch. 

 

 

Odnośnik do komentarza
W dniu 9.11.2018 o 18:23, Czezare napisał:

Panowie, co oznacza opcja "Stojak na broń" w menu tworzenia klasy? Jak wybiorę tę opcję to pojawia się na krótko napis: "Zaktualizowano stojak na broń" i...nic:dunno: O co kaman?

Można prestiżować broń jak w poprzednich odsłonach? Nigdzie nie widzę tej opcji.

 

po ustawieniu broni na stojaku jak klikniesz na swoj baner przy matchmakingu to widzisz tam bron ktora wybrales

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
58 minut temu, Czezare napisał:

Jakoś kuśwa w tej części jest to tak dziwnie poukrywane, że wszystkiego trzeba się doszukiwać :(

 

Ja tak samo uważam, dlatego:

W dniu 15.11.2018 o 17:35, MAJOCHEY_PL napisał:

sprzedałem po dwóch tygodniach po ograniu blackouta. Multi generalnie bez żadnych zmian w stosunku do III i zwyczajnie nudzi. Zombi nawet nie włączałem .

 

Odnośnik do komentarza

To ja się może szerzej wypowiem o grze. Od razu powiem, że Batony&Rogale to nie moja bajka. Nie grałem i nie gram w Fortnite, nie szpilam i nie szpilałem w PBUG, nie korzystam też z tego trybu w CoD-ie. Średnia zabawa dla mnie. Przebiegasz w absolunej ciszy wirtualne 5,7 km i uglebia cię jakiś kolo skitrany w kiblu lub krzakach. Nigdy też nie trafiał do mnie i nadal nie trafia tryb Zombie. Grywam głównie w zwykły TDM i Likwidację Potwierdzoną. Wobec braku singla wylano mnóstwo łajna na wydawcę i deva. Moim zdaniem nie do końca słusznie, ale o tym jeszcze potem.

Najpierw o tym co się mi widzi i z góry napiszę, że będzie tego mniej niż rzeczy które mi się nie podobają. 

Strzela się jak to w CoD-ie, czyli dla mnie niebywale miodnie, specyficznie i niepowtarzalnie. Poruszanie postacią super, lepsze nawet jak w poprzedniej grze tego studia, choć biegu po ścianach nie uświadczymy. Jednak największą zaletą i zarazem ciekawostką w tej części są dla mnie niewątpliwie Specjaliści, ich umiejętności, których mamy dwie na każdego z nich. Wszystkie ciekawe, użyteczne, miodne i do wykorzystania na różnych mapach w różnorodny sposób. Od razu dodam, że warto skończyć fabularyzowany tutorial każdym ze speców, bo przyznam szczerze, że gdybym go nie ograł to o wielu niuansach przypomnieliby mi boleśnie realni ludzcy przeciwnicy na serwerach, a to cena zbyt duża do zapłacenia. Fajne jest też to, że niektóre bronie mają tzw mod operatora, dzięki któremu można całkowicie zmienić sposób jej używania, np akimbo w jednym z SMG, ultragroźny oślepiający stroboskop w jednej ze strzelb, podwójny strzał w samopowtarzalnej strzykawce Auger DMR (swoją drogą moja ulubiona broń w tej części) itp. Serwery łączą błyskawicznie, ludzi do grania od cholery, wszystko sprawnie i płynnie hula na koksie i do tego nie najgorzej wygląda. I wszystko by było fajnie i pięknie gdyby...no właśnie. Nawiążę teraz z powrotem do braku singla jak i innych spraw jak np ilości jak i charakterystyki broni. 

Odnoszę nieodparte wrażenie, że wydawca jak i devi produkujący tę i poprzednie części za pomocą ukrytych statystycznych narzędzi systemowych stwierdzili, że większości przeogromnej masy CoD-owców zwyczajnie zwisa i powiewa kampania singlowa. Mało kto ją odpala, jeszcze mniej kończy, więc po chuy marnotrawić zasoby inwestując w coś, w co prawie nikt nie zagra, a na pewno nie tyle, aby zwróciło się np zatrudnienie jakiegoś wysokobudżetowego aktora w rodzaju Kevina Specey`a.

Sprawa druga. Po co zwiększać ilość broni i zadbać o ich różnorodność, jak statystyki mówią wydawcy i devowi, że 80% graczy używa dwóch -trzech rodzajów SMG, tyleż samo maszynowych AR, może jednego LMG, jednej snajperki i to wszystko.

Stąd też  np zdegradowanie strzelb do dwóch zaledwie sztuk i to jako bronie poboczne.Samopowtarzalny karabin też tylko jeden. WTF?!

Następna sprawa, mapy. Czwarta część BO udowodniła mi już w sposób bezdyskusyjny, że najlepsi specjaliści od architektury map zwolnili się z firmy po BO2. W BO3 mapy były w porównaniu z dwójką słabe, ale w czwórce są jeszcze gorsze. No bo co za dzbany wymyśliły takie "cuda" jak Frequency czy Arsenal? Obie podłużne, bezwyrazowe i obie podobnie spyerdolone. Dla mnie dobra mapa to taka, której areał jest w pełni wykorzystany przez graczy, ostrzał jest prowadzony w wielu płaszczyznach i kierunkach,natomiast w/w są obiegane przez grających co najwyżej tylko po jednej jej stronie, a na boki szkoda nawet czasu się rozglądać. Druga połowa tych map stoi kompletnie odłogiem. Ci co grają wiedzą o co mi chodzi.

W zasadzie z tych nowych to jeno Militia jako tako się broni. No co tak curwa słabo?! Obraz nędzy i rozpaczy pod tym względem podkreśla fakt, że twórcy z Treyarch czując swoją niemoc na tym polu postanowili dokonać recyklingu swoich map z poprzednich CoD-ów. Stąd też obecność genialnej Firing Range, nieco słabszych ale również bardzo dobrych Slums i Summit. Za chwilę dojdzie Nuketown (Na PS4 już chyba jest). Nie muszę dodawać, że gracze do porzygu wybierają wyżej wymienione olewając ciepłym, żółtym moczem "nowości".

Nie wiem czy jest to właściwy kierunek rozwoju, taki bezczelny recykling. 

Gra mi się w sumie fajnie, ale jeśli czegoś jeszcze nie dodadzą, jakiś nowych pukawek lub dobrych map to po pierwsze moja przygoda z tym CoD-em potrwa relatywnie bardzo krótko, a po drugie obawiam się, że następnego CoD-a od Treyarch mogę  zwyczajnie po raz pierwszy od wielu wielu lat w dniu premiery nie kupić.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

ja po ostatnich codach juz wiem ze nie biore na premiere nie ma sensu:) wyjatek to pozycja od Treyarch poki co.

co do map to na poczatku cieszylem sie ze wrzucili klasyki z BO ale troche nudzi mnie bieganie ponownie po nich, co do broni to imo jest dobry wybor i nie ma jak w BO3 ze jedna bron pasuje na kazda mape:) no ale fakt skoro nie ma singla to mogli sie bardziej postarac, sam jestem ciekaw jak zamierzaja gre rozwijac, btw ostanio odpalilem BO2 i pelno osob cisnie ;d

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, kubson napisał:

ja po ostatnich codach juz wiem ze nie biore na premiere nie ma sensu:) wyjatek to pozycja od Treyarch poki co.

co do map to na poczatku cieszylem sie ze wrzucili klasyki z BO ale troche nudzi mnie bieganie ponownie po nich, co do broni to imo jest dobry wybor i nie ma jak w BO3 ze jedna bron pasuje na kazda mape:) no ale fakt skoro nie ma singla to mogli sie bardziej postarac, sam jestem ciekaw jak zamierzaja gre rozwijac, btw ostanio odpalilem BO2 i pelno osob cisnie ;d

Jak mają nie cisnąć, skoro tam takie genialne mapy jak Raid czy Standoff nie mówiąc już o Hijacked?

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Pograłem z 1,5h no i na 12 meczy zabiłem 3 czy 4 gości. No nie idzie. W ogóle tryb br jakoś mnie nie porwał czy to tutaj czy w forciku. Może jakbym najpierw przyzwyczaił się do mechaniki na mniejszych mapach w jakimś deathmachu to by było lepiej. Dodam, że w takim bf zawsze na plusie, ostanio nawet często kd koło 2.0 czyli coś strzelać potrafię. Ogólnie chyba to nie dla mnie. 

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Ryo-San napisał:

W tym trybie BR to ta grafika jest dyplomatycznie mówiąc mocno średnia i zdecydowanie bliżej jej do poprzedniej generacji ale jak pisałem wczesniej kompletnie mi to nie przeszkadza bo gra się w to cholernie fajnie!

 

Zgadza się przy tak dobrym gameplayu grafika zupełnie nie przeszkadza, nawet to że nieraz tekstury wczytują się 5 minut :) Ja gram od premiery i nie znudził mi się ani multi ani BO

BTW w Fortnite też mam przegranych ponad 1200h na ps4 :)

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
23 godziny temu, Ryo-San napisał:

Ależ to jest wciągające. Nie sądziłem że kiedyś to powiem ale no za(pipi)iste to battle royale jest :bye:


Mówiłem, ale Ty zawsze jakoś dziwnie uprzedzony byłeś, tak jakby Fortnite było synonimem BR.
CoD nie dla mnie, bo za duże ADHD tu panuje, ale polecam Ci PUBGa w takim razie - myślę, że też powinno Ci się spodobać - ja nie mogę się oderwać :)

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...