Opublikowano 21 listopada 20186 l Ekipa odpowiedzialna za trylogię jakoś wcześniej z ultra quality AAA gierek nie słynęła - nie ma co narzekać, mogli to spalić o wiele bardziej niż loadingi i 30 fps
Opublikowano 21 listopada 20186 l Ciekawi mnie jak w takim razie poradzą sobie z portem na znicza. Myślałem, że może poczekam na niego, ale chyba wezmę już teraz na plejkę
Opublikowano 21 listopada 20186 l Godzinę temu, MEVEK napisał: Nawet loadingi sa dłuższe, niż w oryginale nie wiem co tak słabo ? Poza tym jest świetnie. Nie, żebym marudził, ale mogli sie postarać bardziej. W końcu mieli czas. O kierwa ile rozchwiania emocjonalnego w dwóch linijkach
Opublikowano 21 listopada 20186 l Te loadingi to ficzer. Aby po każdej planszy można było chwilę podumać o jej za(pipi)istości. Miałem wczoraj buga. Staram sie każdą plansze czyścić na 100 %. I miałem 495 gemów a 5 nigdzie nie było. 20 min latałem po planszy w końcu się poddałem i jeszcze raz plansze zrestratowałem. Był na początku przeciwnik z którego wypadł niebieski gem... Najpewniej gem zamiast zostać na planszy spadł z przeciwnikiem do rzeki.
Opublikowano 21 listopada 20186 l Porównywać czasy ładowania w oryginale do remake'u, ja się pytam Edytowane 21 listopada 20186 l przez _Be_
Opublikowano 21 listopada 20186 l @Plugawy Bo to zupełnie inna gra. Masz inny narzut danych, nie jest proporcjonalny do starego Spyro i PSX'a. Poza tym tam silnik był pisany od zera, a tutaj masz powiedzmy, że uniwersalny (z tego co kojarzę to UE4). @blantman " Najpewniej gem zamiast zostać na planszy spadł z przeciwnikiem do rzeki." Możliwe, ale możliwe też że "wypadł w ścianę". ;D Edytowane 21 listopada 20186 l przez Berion
Opublikowano 21 listopada 20186 l Jakby wypadł w ścianę to wróżka by go wskazała, bo jednak znajduje sie na planszy. Blant napisał, ze go w ogóle nie bylo. Nie ma to nie ma. O czym tu dyskutować? Wracając do czasu ładowania to wciąż podtrzymuje moja tezę, ze skopali temat. Brak doświadczenia imo. 9.40 Edytowane 21 listopada 20186 l przez MEVEK
Opublikowano 21 listopada 20186 l Nie pamiętam totalnie leveli z oryginału i miałem mencionke dziś w planszy „W wierzchołkach drzew”. Oj główka musiała się trochę napracować aby dostać się w pewne miejsce.
Opublikowano 21 listopada 20186 l @MEVEK Skopali, kto wie, pewnie tak. Ale nadal tego nie powinno porównywać się do wersji z PSX. @balon Za pierwszym razem w Treetops też utknąłem na długi czas. Genialny projekt poziomów! I poległem, musiałem o pomoc zadzwonić do kumpla (nie było wtedy internetów ;p). Miałem też problem ze znalezieniem wszystkich dupereli na poziomie z tym metalowym punkiem. A że Sparx pokazuje brakujące bibeloty to dobrze wiedzieć po 20 latach. Edytowane 21 listopada 20186 l przez Berion
Opublikowano 21 listopada 20186 l Z oryginalnej trylogii o ile dobrze pamiętam, to tylko w dwójce działał ten patent (trzeba było przytrzymać wszystkie L i R). Sam dowiedziałem się tego wówczas z PE i baardzo pomogło przy wbiciu 100 %.
Opublikowano 24 listopada 20186 l W dniu 21.11.2018 o 18:46, MEVEK napisał: Wracając do czasu ładowania to wciąż podtrzymuje moja tezę, ze skopali temat. Brak doświadczenia imo. A dziwić się? gra zajmuje tyle ile RDR2 na twardym dysku
Opublikowano 24 listopada 20186 l Śliczne, ale chyba fejk niestety (albo inna wersja regionalna). Faktycznie ta nasza jest paskudna, ale trudno - to tylko okładka. Ważne, że zawartość jest piękna
Opublikowano 24 listopada 20186 l Myślałem, ze mi sie dzban zglitchowal, tymczasem ktoś pomieszał tytuły w trofeach Chyba chodzi o "Nocny Szlak" ? W angielskiej wersji wyświetla poprawnie, podobnie jak na psnprofiles. Edytowane 24 listopada 20186 l przez MEVEK
Opublikowano 24 listopada 20186 l Nie pierwszy raz wymagania do trofeów tłumaczone są przez idiotów - dlatego praktycznie nigdy nie gram po polsku, a konsola zawsze ustawiona jest po angielsku.
Opublikowano 24 listopada 20186 l 2 godziny temu, MEVEK napisał: Myślałem, ze mi sie dzban zglitchowal, tymczasem ktoś pomieszał tytuły w trofeach Chyba chodzi o "Nocny Szlak" ? W angielskiej wersji wyświetla poprawnie, podobnie jak na psnprofiles. Tak, chodzi o nocny, moje ostatnie trofi do platyny
Opublikowano 25 listopada 20186 l Jakby ktoś chciał sobie umilić czas spędzony przy boku Spyro to przesyłam mu parę kodów. Kody nie blokują dzbanów. Dowodem tego jest moja platyna Spoiler Polecam efekt 2D Spoiler 99 Lives: Blue Spyro: Yellow Spyro: Pink Spyro: Purple Spyro: Red Spyro: Green Spyro: Black Spyro: Big Head Spyro: 2D Flat Spyro:
Opublikowano 25 listopada 20186 l Nawet nie wiedziałem źe takie są dziś wpadła platyna już w drugiej części teraz czas na Tony Hawka tfu tzn trzecią część do kompletu
Opublikowano 26 listopada 20186 l Nie wiem, czemu tak gonicie z tym smokiem. Ja ogrywam sobie bardzo delikatnie. Muskajac tylko levele i zaraz wracam do redow. Po co ten posmiech? Edytowane 26 listopada 20186 l przez MEVEK
Opublikowano 26 listopada 20186 l 9 godzin temu, MEVEK napisał: Nie wiem, czemu tak gonicie z tym smokiem. Ja ogrywam sobie bardzo delikatnie. Muskajac tylko levele i zaraz wracam do redow. Po co ten posmiech? Nie powiedziałbym czy gonię a nawet wydaje mi się że sporadycznie odpalam. Na posiedzeniu 2h jestem w stanie zrobić 1/4 gry liżąc ściany, te gry są krótkie swoją drogą i bardzo łatwe.
Opublikowano 26 listopada 20186 l No i jak do tego dodać kwestię trofeowej dziwki to wychodzi dość krótko
Opublikowano 26 listopada 20186 l W połowie dwójki myślałem, że sprzadam to w pizdu. Jedynka piękna, nie mogłem się oderwać, a tutaj walczę ze sobą żeby pchnąć to do przodu. Stwierdziłem, że przemęcze się żeby nie było, że pipka jestem i nie skończyłem gry dla dzieci. Z kolei z trójką mam tak samo jak z jedynką, gra się idealnie, a stylistycznie bliżej jej właśnie do dwójki. Dziwne. 8/10
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.