Bzduras 12 520 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Ekipa odpowiedzialna za trylogię jakoś wcześniej z ultra quality AAA gierek nie słynęła - nie ma co narzekać, mogli to spalić o wiele bardziej niż loadingi i 30 fps 1 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Ciekawi mnie jak w takim razie poradzą sobie z portem na znicza. Myślałem, że może poczekam na niego, ale chyba wezmę już teraz na plejkę Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Godzinę temu, MEVEK napisał: Nawet loadingi sa dłuższe, niż w oryginale nie wiem co tak słabo ? Poza tym jest świetnie. Nie, żebym marudził, ale mogli sie postarać bardziej. W końcu mieli czas. O kierwa ile rozchwiania emocjonalnego w dwóch linijkach 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Te loadingi to ficzer. Aby po każdej planszy można było chwilę podumać o jej za(pipi)istości. Miałem wczoraj buga. Staram sie każdą plansze czyścić na 100 %. I miałem 495 gemów a 5 nigdzie nie było. 20 min latałem po planszy w końcu się poddałem i jeszcze raz plansze zrestratowałem. Był na początku przeciwnik z którego wypadł niebieski gem... Najpewniej gem zamiast zostać na planszy spadł z przeciwnikiem do rzeki. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 (edytowane) Porównywać czasy ładowania w oryginale do remake'u, ja się pytam Edytowane 21 listopada 2018 przez _Be_ Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 (edytowane) @Plugawy Bo to zupełnie inna gra. Masz inny narzut danych, nie jest proporcjonalny do starego Spyro i PSX'a. Poza tym tam silnik był pisany od zera, a tutaj masz powiedzmy, że uniwersalny (z tego co kojarzę to UE4). @blantman " Najpewniej gem zamiast zostać na planszy spadł z przeciwnikiem do rzeki." Możliwe, ale możliwe też że "wypadł w ścianę". ;D Edytowane 21 listopada 2018 przez Berion Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 (edytowane) Jakby wypadł w ścianę to wróżka by go wskazała, bo jednak znajduje sie na planszy. Blant napisał, ze go w ogóle nie bylo. Nie ma to nie ma. O czym tu dyskutować? Wracając do czasu ładowania to wciąż podtrzymuje moja tezę, ze skopali temat. Brak doświadczenia imo. 9.40 Edytowane 21 listopada 2018 przez MEVEK Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Nie pamiętam totalnie leveli z oryginału i miałem mencionke dziś w planszy „W wierzchołkach drzew”. Oj główka musiała się trochę napracować aby dostać się w pewne miejsce. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 (edytowane) @MEVEK Skopali, kto wie, pewnie tak. Ale nadal tego nie powinno porównywać się do wersji z PSX. @balon Za pierwszym razem w Treetops też utknąłem na długi czas. Genialny projekt poziomów! I poległem, musiałem o pomoc zadzwonić do kumpla (nie było wtedy internetów ;p). Miałem też problem ze znalezieniem wszystkich dupereli na poziomie z tym metalowym punkiem. A że Sparx pokazuje brakujące bibeloty to dobrze wiedzieć po 20 latach. Edytowane 21 listopada 2018 przez Berion Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 21 listopada 2018 Opublikowano 21 listopada 2018 Z oryginalnej trylogii o ile dobrze pamiętam, to tylko w dwójce działał ten patent (trzeba było przytrzymać wszystkie L i R). Sam dowiedziałem się tego wówczas z PE i baardzo pomogło przy wbiciu 100 %. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 W dniu 21.11.2018 o 18:46, MEVEK napisał: Wracając do czasu ładowania to wciąż podtrzymuje moja tezę, ze skopali temat. Brak doświadczenia imo. A dziwić się? gra zajmuje tyle ile RDR2 na twardym dysku Cytuj
Pupcio 18 420 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 Idzie dorwać grę z tą okładką czy to jakiś fejk? Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 Śliczne, ale chyba fejk niestety (albo inna wersja regionalna). Faktycznie ta nasza jest paskudna, ale trudno - to tylko okładka. Ważne, że zawartość jest piękna Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 (edytowane) Myślałem, ze mi sie dzban zglitchowal, tymczasem ktoś pomieszał tytuły w trofeach Chyba chodzi o "Nocny Szlak" ? W angielskiej wersji wyświetla poprawnie, podobnie jak na psnprofiles. Edytowane 24 listopada 2018 przez MEVEK Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 Nie pierwszy raz wymagania do trofeów tłumaczone są przez idiotów - dlatego praktycznie nigdy nie gram po polsku, a konsola zawsze ustawiona jest po angielsku. 1 Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 24 listopada 2018 Opublikowano 24 listopada 2018 2 godziny temu, MEVEK napisał: Myślałem, ze mi sie dzban zglitchowal, tymczasem ktoś pomieszał tytuły w trofeach Chyba chodzi o "Nocny Szlak" ? W angielskiej wersji wyświetla poprawnie, podobnie jak na psnprofiles. Tak, chodzi o nocny, moje ostatnie trofi do platyny Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 Jakby ktoś chciał sobie umilić czas spędzony przy boku Spyro to przesyłam mu parę kodów. Kody nie blokują dzbanów. Dowodem tego jest moja platyna Spoiler Polecam efekt 2D Spoiler 99 Lives: Blue Spyro: Yellow Spyro: Pink Spyro: Purple Spyro: Red Spyro: Green Spyro: Black Spyro: Big Head Spyro: 2D Flat Spyro: 1 Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 25 listopada 2018 Opublikowano 25 listopada 2018 Nawet nie wiedziałem źe takie są dziś wpadła platyna już w drugiej części teraz czas na Tony Hawka tfu tzn trzecią część do kompletu Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 (edytowane) Nie wiem, czemu tak gonicie z tym smokiem. Ja ogrywam sobie bardzo delikatnie. Muskajac tylko levele i zaraz wracam do redow. Po co ten posmiech? Edytowane 26 listopada 2018 przez MEVEK Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 Ale może nie mów ludziom jak mają grać taknieco? Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 9 godzin temu, MEVEK napisał: Nie wiem, czemu tak gonicie z tym smokiem. Ja ogrywam sobie bardzo delikatnie. Muskajac tylko levele i zaraz wracam do redow. Po co ten posmiech? Nie powiedziałbym czy gonię a nawet wydaje mi się że sporadycznie odpalam. Na posiedzeniu 2h jestem w stanie zrobić 1/4 gry liżąc ściany, te gry są krótkie swoją drogą i bardzo łatwe. Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 No i jak do tego dodać kwestię trofeowej dziwki to wychodzi dość krótko Cytuj
kiseki 765 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 W połowie dwójki myślałem, że sprzadam to w pizdu. Jedynka piękna, nie mogłem się oderwać, a tutaj walczę ze sobą żeby pchnąć to do przodu. Stwierdziłem, że przemęcze się żeby nie było, że pipka jestem i nie skończyłem gry dla dzieci. Z kolei z trójką mam tak samo jak z jedynką, gra się idealnie, a stylistycznie bliżej jej właśnie do dwójki. Dziwne. 8/10 Cytuj
giger_andrus 3 092 Opublikowano 26 listopada 2018 Opublikowano 26 listopada 2018 Może jakaś przypadłość trylogii. Tak jak w Jak & Daxter. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.