Skocz do zawartości

Spyro Reignited Trilogy


rodi84

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Jakoś nie pasuje mi że nie ma tu głównego warproomu, tylko chyba jest tak że z planszy nr 3, przechodzimy np. na 1 i 2, a z samej 2 np. tylko na 3. I później chcąc coś zrobić w jakimś levelu trza nieco się nabłądzić, by tam dotrzeć?

 

W każdej części jest kilka warproom-ów (to co napisałeś to brednie...), w każdej są także swojego rodzaju poziomami i w każdej robi się to samo. W jedynce w zasadzie nie ma NPC i głupich mini gierek, więc to najlepsza część serii. Ma również najlepszą muzykę i level design. Tyle tylko, że Spyro w niej pływać nie potrafi, jedyna wada.

 

W pierwszej części od razu można wbijać 100%. W drugiej chyba nie bo tam się kupuje umiejętności (pływanie, wspinanie itd.), i w trójce też chyba nie bo kupujesz dostęp do innych obszarów i tych beznadziejnych przydupasów, którymi trzeba niestety grać.

Edytowane przez Berion
  • Plusik 1
  • Odpowiedzi 319
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A dla mnie właśnie z powodu jej "prostoty" jedynka zawsze była najsłabsza. Jakoś nie czułem motywacji (tak wiem, to tylko relaksująca platformówka dla dzieci), jako jedyne zadanie mając do uwolnienia kolejnego no-name smoka i ewentualnie masterowanie poziomu (co oczywiście uczyniłem). Dwójka w tym względzie wypada idealnie z tymi swoimi pobocznymi czynnościami, powrotami z nowymi umiejętnościami etc. 

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o umiejętności czy samo istnienie NPC to oczywiście plus. Nie lubię jednak ekstremalnie mini gier, wolę znacznie - być może bardziej - monotonną rozgrywkę, ale "spójną mechanicznie". Dlatego dla mnie jedynka jest najlepsza. Dwójka jest ok, a trójka już mocno mnie odrzuca dodatkowymi postaciami. I koszmarne wyścigi, szczególnie ten ostatni w bonusowym świecie... Tak czy inaczej, wszystkie te remake'i są rewelacyjne.

 

Bardzo bym chciał remake'u "A Hero's Tail" i "Enter The Dragonfly". Byłby komplet, a wiem że wszystkie techniczne, choreograficzne i graficzne fuckupy zostałyby naprawione. Moje życzenie noworoczne (które nigdy się nie spełni). :D O rany, Thief's Den, jaki ma potencjał w rękach zdolnego zespołu i z dzisiejszą technologią.

Edytowane przez Berion
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Ależ fajna ta pierwsza część! Ponad 7 godzin zajęło mi zrobienie platynki, ani razu się nie nudziłem, a czyszczenie poziomów było samą przyjemnością. No i ten skok w Tree Tops :obama:

Opublikowano

Które, te z lataniem? Easy peasy. U mnie wpadła w 9h legancko. Super gra, idealna długość, zbieranie głupotek i ZAMKNIĘTE LVLE na kilkanaście minut po których czujemy że coś zrobiliśmy A nie zniszczenie 2643 obozu bandytów jak w tych nowych gierkach dla lamusów  :banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano

No Spyro są łatwe, koniecznie trzeba robić je na 100% oraz calaki. 
Ciekawe jak to się sprzedało, bo byłoby zajebiście jakby Acti zrobiła 4 cześć w jakości czwartego Crasha :ohboy:

  • Plusik 1
Opublikowano

A gdzieś był jakiś wyciek niedawno że podobno właśnie Spyro 4 jest w produkcji więc kto wie, może niedługo pójdzie coś oficjalnie. 

Opublikowano

Promka jest na storze więc wziałem sobie trylogie i ogrywam na PS5. Kiedys na szaraku zagrałem moze w Spyro z godzinke i dałem sobie spokoj a teraz dobrze jest sobie przy niej usiasc na 2-3 levele jako odskocznia od wszystkich wielkich open worldów. Jedynie co mnie irytuje oprocz tego ze konczac lvl brakują mi np 2-3 diamenty to frame pacing. Patrzac na jakies testy na jutubach spodziewałem spodziewalem sie ze to ominie PS5 (mogliby tez zrobic patcha na 60fps to w ogole bylaby bajka) a wystepuje ten sam problem ze skacza te fpsy z 29 na 31 i grajac ostatnio w gierki, w ktorych ciagle mam do czynienia 60fps to po prostu boli oczy.

Opublikowano
12 minut temu, Pupcio napisał:

Ale mnie wkurza jak mi brakuje kilku kryształów na lvlu i weź to kurde później szukaj  :(

Jak nie chce ci się szukać to naciśnij R3 i ważka wskaże kierunek gdzie szukać. 

  • Lubię! 3
Opublikowano

No mocno pomaga, szczególnie jak zostanie ostatni sc0rwysyn. Co fajne pokazuje kierunek, ale nie wskazuje całkowicie. Imo fajna opcja żeby czasu nie marnować. 

Opublikowano

Grajac w dwojke przez przypadek wcisnalem analog i wazka zniknela z pola widzenia. Myslalem, ze pinda skraszowala, a ta wskazywala na portal. Za uja nie wiedzislem po co. 

  • 1 rok później...
Opublikowano

Necro, ale chciałem się wyżalić - chyba zdziadziałem kompletnie, bo po pierwszych 3 światach w dwójce gra poleciała z dysku. Nie jest tak trudna jak Crash, ani tak rozbudowana jak Donkey Kong 64, no nudy. 

 

Ja pierdolę, chyba trzeba będzie kupić Switcha, bo jak gierki przestaną smakować to kaplica. :/ 

Opublikowano
42 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

Necro, ale chciałem się wyżalić - chyba zdziadziałem kompletnie, bo po pierwszych 3 światach w dwójce gra poleciała z dysku. Nie jest tak trudna jak Crash, ani tak rozbudowana jak Donkey Kong 64, no nudy. 

 

Ja pierdolę, chyba trzeba będzie kupić Switcha, bo jak gierki przestaną smakować to kaplica. :/ 

Ja mam tak samo i dokladnie z tego powodu sprzedałem Switcha. Po latach grania w rozne gry takie proste i infantylne gierki przestają dawać satysfakcje imo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...