Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Wygląda to o wiele ładniej niż crash, grałem tylko w jedynke więc trochę się jaram
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Planuje wersję na X1X bądź Switch'a więc mam nadzieję, że nie będzie to znowu roczny ex.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Jak Crash stracił swój klimacik po ostatnim remake'u, tak tutaj wygląda to zdecydowanie bardziej okazale i może w końcu się przekonam do smoczka. Za czasów PSX'a kompletnie mi nie podszedł.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Day one obowiązkowo! Wszystkie części na psxa wymasterowałem więc jaram się jak głupi
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Przypomni ktoś jak wygląda rozgrywka? Tam się tylko zbierało klejnoty żeby iść do kolejnej planszy czy może coś w stylu gwiazdek z mario? Za chu,ja nie pamiętam.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l 21 minut temu, ragus napisał: Przypomni ktoś jak wygląda rozgrywka? Tam się tylko zbierało klejnoty żeby iść do kolejnej planszy czy może coś w stylu gwiazdek z mario? Za chu,ja nie pamiętam. Przerywając falę offtopu i zabawy w CW (posty już zgłoszone), czuję się zobowiązany odpowiedzieć Ci na te pytanie, jako że jestem ekspertem w dziedzinie Spyro. W jedynce ratowałeś typów (smoków) z kamiennych posągów, do tego zbierało się klejnoty i jajka. W dwójce zbierałeś orbsy wykonując różne zadania (jak gwiazdki z mario). W trójce były to jaja.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Jaki jest sens robienia z tego ex'a jak już przy zapowiedzi mówią wprost, że to tylko czasowa wyłączność? Przecież 99% graczy i tak poczeka na interesującą ich wersję, tym bardziej, że w tym okresie będzie w co grać. I w ogóle przez to w jakim okresie wychodzi ta kolekcja to nie wróżę jej już takiego sukcesu jaki osiągnęła trylogia crasha, która wyszła na początku "sezonu ogórkowego". U mnie smok będzie musiał poczekać aż skończę z pająkiem, który wychodzi dwa tygodnie wcześniej. Albo nawet już poczekam na wersję na znicza. I podpinam się pod pytanie ragusa - jak z rozrywką? Bo to będzie mój pierwszy raz z tym ip.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Prosiłbym administrację o usunięcie z tematu nic nie wnoszących postów. Zaraz będzie nastukane 10 stron, bo się gagatki rozbisurmaniły i zapomniały o tym, że nie są w Console Wars. Gra miała niesamowity potencjał do masterowania. Uwielbiałem robić 100% w każdej części Spyrawki. Mam tylko nadzieję, że nie spyerdolą doszczętnie fizyki...
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Autor Może 21 września wychodzi na Xbox i Nintendo? A posiadacze PS4 dostaną np w czerwcu??
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l I do tego te 100% nie było takie łatwe do zrobienia. Szczególnie za gówniaka.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Pamiętam że gra na psxa była jedną z ładniejszych, ale infantylność spowodowała że poza demem nie miałem ochoty na więcej. Bo ona była raczej w stylu 40 winks a nie Crasha.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Ja tam w Spyro zagrywałem się więcej niż w Crasha, nie licząc Crash Team Racing, więc się jaram.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Nie wiem, Crash mi tak nie podszedł, że ograniczę się tylko do tego stwierdzenia by nie urazić uczuć religijnych wielu osób na tym forum. Ten Spyro za to? Na screenach wygląda ślicznie, do tego nigdy nie grałem, więc chętnie spróbuję. Formuła platformówek nie zestarzała się aż tak bardzo od złotych lat 90', więc gierka przy odpowiednim podkręceniu może być bardzo smakowita i w 2018 roku. Czekam jak najbardziej. To będzie ex na PS4 czy jak? Czasówka, stały? 25 minut temu, ping napisał: Mam tylko nadzieję, że nie spyerdolą doszczętnie fizyki... No, też mnie to trochę martwi . W Crashu zepsuli skok, więc i tutaj jest niebezpieczeństwo, że nabroją. Ale no, jestem dobrej myśli. Edytowane 5 kwietnia 20187 l przez raven_raven
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Jak nigdy nie grałeś, to nie odczujesz różnicy jeśli coś spyerdolą Z drugiej strony siła nostalgii i sentymentu nie przykuje Cię do konsoli. Edytowane 5 kwietnia 20187 l przez ping
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l No nie do końca, ten spier,dolony skok w Crashu podnosi poziom trudności, poziomy oryginalnie były planowane pod inną fizykę. Nawet jeśli nie znam tak bardzo oryginału, to wciąż spier,dolony element będzie spier,dolony ;/. Ale nie wieszałbym psów póki co, w tym wypadku wolę pozostać pozytywny aż do ewentualnego negatywnego rozczarowania.
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l rok od premiery a Ci dalej narzekaja na "s(pipi)ony" skok xD GRACZE, TFU
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l A co, po roku jest mniej spier,dolony? Edytowane 5 kwietnia 20187 l przez raven_raven
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l OK, ja rozumiem że każdy stara się pozować na wielkiego wymiatacza i oldtimera, ale może skończmy już z tą mitologizacją Crasha i jego dziwnych skoków? Edytowane 5 kwietnia 20187 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l nie, po roku nadal jesteście miekkimi pipkami które grać nie umieją i które wolą wylewać żale w internetach, że "olaboga skok s(pipi)ili bo nie potrafię przeskoczyć dziury" anyway, to nie temat do tego. O Spyro się nie martwię, jeśli tylko remaster będzie takiej samej jakości jak Crash, to czekam
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l Tylko, że tutaj już nie trzeba takiej precyzji, jak ze skakaniem w kraszu, bo się lata. Jeśli grafika będzie taka jak na zdjęciach i dobre sterowanie - głównie w locie, to chętnie zagram. Co prawda, psxie grałem tylko w demo i chociaż mi podeszło, to jakoś też nie widziało mi się ganianie za gwiazdkami przez całą grę. Jednak zawsze jakoś ten tytuł był w świadomości, jako dobra gierka. Może byłem za młody i gupi albo jednak czułem się już za stary na gierki dla "dzieci". W każdym razie czekam może nie z wywieszonym językiem, ale z ciekawością i mam nadzieję na demko. Btw. Co to za legendarne wiadro, bo tryby mi nie zaskakują. Może być w spoilerze albo na pw. Dzięks
Opublikowano 5 kwietnia 20187 l 4 minuty temu, Rayos napisał: nie, po roku nadal jesteście miekkimi pipkami które grać nie umieją i które wolą wylewać żale w internetach, że "olaboga skok s(pipi)ili bo nie potrafię przeskoczyć dziury" anyway, to nie temat do tego. O Spyro się nie martwię, jeśli tylko remaster będzie takiej samej jakości jak Crash, to czekam Gra ma dawać radość jak oryginał, a nie w(pipi)iac w wyniku błędów popełnionych przez developerow.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.