Skocz do zawartości

Forza Horizon 4


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Faktycznie źle napisałem bo to jest SRT 10 ale właśnie formula drift myślalem, że to zrozumiałe, że pod drift bierze się furki z tej kategorii, sorry. 

Opublikowano
W dniu 3.01.2019 o 16:28, _Be_ napisał:

Faktycznie poyebało mnie sie xD TO NIE MA ZAKOŃCZENIA

:nosacz2:

Opublikowano

Był gdzieś podawany limit aut które możemy mieć w garażu? Jeśli nie to 550. Dzisiaj osiągnąłem, nawet losowania nie chciało mi zrobić w razie gdybym wygrał furę. Muszę porządek w garażu zrobić bo aut będzie przybywać a plan by mieć wszystkie możliwe chyba będę musiał odłożyć :rayos: 

Opublikowano

Na szczęście planują zwiększyć limit garażu :)

Cytat

The garage space upgrade is in progress - PG is hoping to roll this out between series 5 and 6 before February (extensive testing is necessary to ensure no one's save game is adversely affected).

 

A w najbliższej aktualizacji pojawi się m.in. nowe 911

 

1c20368f-1b5c-42e6-921d-97c15521b58f.jpg

  • Plusik 2
Opublikowano

0b186957-1104-47bc-b064-7e16a106f894

 

Uwielbiam klimat tego dodatku :banderas: Wczoraj skończyłem Leviathana i Krakena była już 1:00 nie dosłyszałem dobrze, ale laska coś wspominała o trzecim wyścigu czy mi się coś poje,bało? 

Opublikowano (edytowane)

Mitsubishi powraca w darmowym DLC :)

46019459744_4324a42f95_b.jpg

 

Reszta aut:

Spoiler

45827345645_ff95042eb8_b.jpg

efzv2uj7mfa21.png

No i do tego dostaniemy nowy biznes - taxi :D Wszystko w jutrzejszej aktualizacji.

Edytowane przez marcin33
  • Plusik 1
  • Lubię! 3
Opublikowano (edytowane)

Mitsubishi, już poprawiłem.

Szczegóły aktualizacji:

Spoiler

Free-For-All Adventure

This update adds a brand-new way to play Online Adventure, where players compete individually. Available in both Ranked and Unranked modes, this new game mode can be found in the Online Adventure tab, replacing “Anything Goes”.

Cross Platform fixes

  • Added Racing Series, Creator and Title filters to Event Blueprint searching.
  • Added the ability to view all the eligible cars for a Trial or Seasonal Championship.
  • Resolved issue where Drivatar names could be duplicated in events.
  • Fixed issue where a certain tune on the Forza Edition Caterham would cause graphical issues.
  • Fixed a bug where changing units to metric caused issues with the route length indicator during route creation.
  • Fixed an issue where turning off rewind in difficulty menu would prevent users from being able to rewind during route creation.
  • Fixed an issue where disabling car lights would not also disable the reverse lights.
  • Fixed an issue where flipped or snapped elements on an imported livery would unflip if ungrouped.
  • Fixed visual issues caused by Santa outfit and Reindeer nose.
  • Prevented damage being applied to player car when restarting British Racing Green: Chapter 10.
  • Improved visibility of Street Race event finish lines.
  • Fixed issue where downloading your own design via Creative Hub or the curated designs menu would not allow you to edit it.
  • Fixed an issue where leaving and rejoining a convoy during a #Forzathon Live event would allow users to collide with each other when they shouldn’t.
  • Fixed an issue where passing through a Danger Sign twice in quick succession would cause all other PR stunts to stop working.
  • Fixed an issue where Drivatars could win a co-op Seasonal Championship, despite scoring fewer points.
  • Fixed an issue where the Speed Trap near the train bridge could be exploited.
  • Fixed an issue where invalid performance ranges could be displayed on event flyers.
  • Fixed an issue where player prestige level would not be shown in pre-race leaderboards in Online Adventure.
  • Improvements to stutters.
  • Various stability improvements.

PC Fixes

  • No PC specific fixes.

Xbox Fixes

  • No Xbox specific fixes.

Wheel Fixes

  • Fixed issue where Average Slip Damper was not working on wheels that required inverse FFB.
  • Fixed issue where center spring in FFB would remain on while in the air.
  • Fixed issue where spring effect would trigger when driving through water, even if set to OFF
  • Improved rumble and FFB feedback on wheels.
  • Fixed an issue with the UI for the Thrustmaster T150, where buttons were displaying incorrectly.
  • Fixed issue where controller mappings for a second device were not being saved.
  • Fixed an issue with the Thrustmaster TS WX Racer competition mod, where setting the steering Axis Deadzone Outside to below 50 made it impossible to drive the car.

46019546154_8cf459e8ea_b.jpg

Edytowane przez marcin33
Opublikowano
2 minuty temu, PlastikowySmalec napisał:

nie odgadłem rebusu...

nie żeby kogoś to zdziwiło :kaz: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...