Skocz do zawartości

PES 2019


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, pajgi napisał:

Z tą widocznością piłki chodzi o dynamikę, piłka leci zbyt szybko ergo przesadzili z dynamiką strzału.

Nie wiem, wydaje mi się, że jest normalnie. Nie przeszkadza mi prędkość piłki po strzale czy wrzutkach, ale ogólnie jest jakby szybciej, taki arkejdowy feeling.

Opublikowano
Godzinę temu, pajgi napisał:

Pytanie co z karaniem osób nadużywających sprintu? Zauważyliście coś oprócz drenażu paska wytrzymałości? 

Ok już widzę, przemęczeni gracze łapią kontuzje

Opublikowano

imo przy sprincie duzo latwiej stracic pilke, w 2018 była bardziej przyklejona

 

jak co roku po części wolniejszej i defensywnej przyszla pora na szybkość i atak, good :)

Opublikowano
13 godzin temu, Ficuś napisał:

No murawa i oswietlenie mega, sam gameplay...i tak full bedzie zupelnie inny, a po patchach znowu inny

a tam takie pier.dolenie, balans się zmienil ale nic na tyle żeby czucie gry było inne

Opublikowano

czucie gry wzgledem czego?

 

to ze fulle i dema sa inne to przeciez oczywista oczywistosc, z 3tyg z plejem gralismy kanapowo raz demko pes2018, raz pes2018 lite - kolosalna roznica, demko zeszloroczne bylo np masakrycznie szybsze niz full, strzaly tez bylu calkiem inne

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Ficuś napisał:

czucie gry wzgledem czego?

Co to znaczy względem czego? Chodzi mi o to jak zawodnicy się poruszają i jak czujesz gre, jakie patenty się sprawdzają itp Odpalasz 18 i gra się tak, a odpalasz 17 i gra się zupełnie inaczej w przypadku dema i fulla zmiany w balansie nie są takie, że odpalasz po patchach grę i czujesz jakbys grał w inną grę. To, że elementy gry mają tweakowane to wiesz to jest tylko zmiana w balansie, sam rdzeń gry nie zmienia się na tyle żeby stwierdzić, ze to jest jedna wersja gry a demo to drugie, takie zazywczaj miałem wrażenie po każdym demie i fullu. 

 

 

Opublikowano

to wrecz niewiarygodne jak od pesa 17 ta seria uciekla fifie, z roku na rok coraz wieksza roznica, no ale licencje niektorym wystarczaja za wszystko

Opublikowano

Niestety, ale strzały są mocno przegięte, muszą to ogarnąć, bo bramkarze nie robią za ręcznik tylko jak napastnik stoi tyłem z zamkniętymi oczami i strzela słabszą nogą. Ja rozumiem, że jak piłka po byle strzale leci (na oko) z 240 km/h na godzinę, to ciężko to wybronić, więc to nie wina bramkarzy. 

 

Co do ich zachowań to mocno się trzymają bramki i chyba przy żadnym wyjściu sam na sam nie miałem jak lobnąć. Trochę przegięcie w drugą stronę. Oczywiście liczę, że żywi gracze będą dalej ochoczo biec ku przeznaczeniu. 

 

Jeszcze zastrzeżenie do SI. Zauważyłem dziwnego buga w zachowaniu defensywy. Gram z ustawionym pressingiem i wysuniętą linią obrony, a zdarza się, że kiedy przeciwnik przejmuje piłkę dosyć blisko naszego pola karnego jeden z obrońców cofa się w okolice bocznej linii pola karnego i stoi. Trwa to dosłownie chwilę, ale jest to dosyć mocno widoczne. Nie muszę chyba wspominać, że jest to dosyć niekorzystne. Na te kilkanaście meczów zdarzyło się to kilka razy

Opublikowano

Chciałbym, żeby zablokowali możliwość przesuwania zawodników, coś na wzór Fify, wybierasz 4-4-2 i takie ustawienie masz na ekranie taktyki. Grałem z kimś kto miał ustawienie 1-2-0-8, ale chyba jakiś debil był.

Opublikowano

Da się ustawić 8 napastników? To jakaś nowość  w serii. 

W poważnych grach jak FM i PES można zmienić ustawienie. 

Opublikowano

Tzn. on grał domyślnym ustawianiem, ale poprzesuwał zawodników do przodu. Ja wiem, że edycja taktyki zawsze była mocno rozbudowana, ja jednak wolę sztywne ustawienia bez możliwości przesuwania zawodników.

Opublikowano (edytowane)

No ku,rwa a dlaczego mieliby zabronić przesuwania? Przecież to mus

Edytowane przez _Be_
Opublikowano
4 godziny temu, Ficuś napisał:

to wrecz niewiarygodne jak od pesa 17 ta seria uciekla fifie, z roku na rok coraz wieksza roznica, no ale licencje niektorym wystarczaja za wszystko

MI to sie az nie chce wierzyc, ze tak wygląda FIFA w tym roku xD 

Opublikowano

pograłem chwilę i jedyne co mi się rzuciło na niekorzyść względem 2018 to fatalny dźwięk, jakiś taki z lekkim lagiem, reszta raczej na plus, szczególnie oprawa

Opublikowano (edytowane)

Pograłem dzisiaj trochę więcej, ale zdanie raczej podtrzymuję - 2018 lepsza gameplayowo. Jakaś taka "robotyczna" ta 2019 pod względem animacji. Zgadzam się chyba z pajgim co do murawy: jest ładna, dużo bardziej szczegółowa (aż za bardzo wyrazista imo), zmiana niby na plus, ale jednak wolałbym bardziej przejrzystą, bo trochę "męczy". Na pewno da się ten gameplay poprawić na lepsze i mam nadzieję, że tak się stanie po premierowym paczu lub kolejnym. Oczywiście nie wiadomo jak wygląda retail, ale patch na premierę to raczej pewniak, więc nieistotne.

Edytowane przez Gość

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...