Homelander 2 082 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca 12 hours ago, Amer said: Na czym stanęło? Można brać bez narażanie się na bycie onucą czy niekoniecznie? No i czy gierka warta jest tych 89PLN (po tyle na Steamie obecnie, więc pytam). Sprawdziłem demko, względnie ok się zapowiada. Twoje poglądy Twoje sumienie. Wszystko w tym temacie zostało już powiedziane 1 Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 3 lipca Opublikowano 3 lipca Na PC ktoś widział jakiegoś moda na sterowanie postacią? Podobała mi się ta gra, ale to chodzenie na boki kiedy postać totalnie zwalnia, strasznie mnie irytowało. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca Po kilku godzinach mam już swoje spostrzeżenia. Gra jest... bardzo dobra. Ma świetny mindfuckowy design, ciekawą koncepcję świata no i tak jak wspomniano - to taki radziecki Bioshock (moce elektryczne/telekineza) z domieszką Fallouta (pomieszanie starych technologii ze sci-fi) oraz cyberpunka (wszczepy polimerowe i usprawnianie postaci, kabel USB w łapie) i w sumie trochę Wolfensteina (tam motyw niemiecki, tu ZSRR, chociaż tu nie ma tematu wojny/inwazji). Dubbing PL - nie mam co narzekać, nie wyczuwam efektu teatru a dialogi między głównym bohaterem a rękawicą są spoko, przez co wędrówka nie wydaje się być w samotności. Grafika jest bardzo ładna, sterowanie bardzo precyzyjne, wszystko jest płynne jak masuo na PS5 (60-120fps). Trochę usprawniłbym zarządzanie ekwipunkiem, gdzie przydałoby się klasyczne koło skilli (jest koło broni, ale skille można na raz ustawić dwa i trzeba między nimi przechodzić d-padem). Dodatkowo czionki są wielkości mrówek i nie raz muszę przyklejać nos do telewizora, by odczytać napisy. A podpisu "gra zapisana" to chyba nigdy nie zauważyłem, przydałby się jakiś widoczny kręciołek na ekranie bym wiedział, że już była autosave. Dużo czytałem o tym, że nie da się zbyt swobodnie walczyć bo zaraz zlatują się roboty - fakt, w open worldowych sekcjach wszędzie są kamerki, które można tymczasowo zestrzelić (aż pszczoły ich nie naprawią), ale nie stanowiło to żadnej przeszkody w eksploracji. Bardziej od otwartych hubów podobają mi się sekcje zamknięte - muzea, laboratoria, wszystko sprytnie połaczone korytarzami jak w jakimś roguelike, gdzie jednym skrótem potem odblokowujemy powrót do początkowego save spota. Dodatkowo trochę humoru, pastiszu z growizmów (bohater nabija się z puzzli, które tak naprawdę przed niczym nie zabezpieczają, bo każdy może je rozwiązać xd itp.). Questy typu przyniesienie biletu na pociąg robotowi-kanarowi, mimo że proste fetchowe, to z powodu dialogów chciało się robić. Ciekawe są też fragmenty platormówkowo-zagadkowe, jak np. pomieszczenie z magnesami czy obrotowymi pokojami. Czasem trzeba trochę zwolnić i pokminić, także pacing jak dla mnie jest bardzo dobry, nie ma znużenia tym samym póki co. Zważywszy, że gra pokazuje mi już 48%, to druga połowa chyba jakoś drastycznie nie zmieni tempa na żmudne łażenie po świecie albo coś? Widzę na mapce, że jest dużo poligonów do zwiedzenia, ale nie wiem, czy to będą spore obszary czy jakieś pomniejsze killroomy. W sumie ciekawa sprawa, bo tą grą byłem zaineresowany jak tylko zobaczyłem pierwsze trailery wersji alpha (z tymi łysymi wąsaczami) i już sobie wbiłem do listy kandydatów - nawet nie wiedziałem, czy z tego powstanie gra, czy to było tylko tech demo koncepcyjne. Warto obadać, używki latają po OLX w znośnych cenach. edit: zapomnialem wspomniec o znakomitym soundtracku, czasami co killroom to inny battle theme. 1 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca Te sekcje open world można jakoś szybko przebiec, czy trzeba walczyć z tymi robotami? Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca 3 godziny temu, _Red_ napisał(a): Widzę na mapce, że jest dużo poligonów do zwiedzenia, ale nie wiem, czy to będą spore obszary czy jakieś pomniejsze killroomy. Poligony warto robić dla upgrade'ów broni, które dostajemy na końcu - to są takie same "laboratoria", jak te początkowe, więc coś, co Ci się podoba (jak wynika z Twojego posta). Oczywiście każdy ma trochę inny twist, niektóre są dłuższe, niektóre krótsze, ale niezmiennie warto do nich zaglądać i je przejść. 12 minut temu, balon napisał(a): Te sekcje open world można jakoś szybko przebiec, czy trzeba walczyć z tymi robotami? Można nawet przejechać, bo mamy czerwony samochód, ale te sekcje nie są takie złe. Na początku też byłem przytłoczony tymi respiącymi się wiecznie robotami, ale przede wszystkim musisz nauczyć się omijać kamery (porażenie prądem, bo ich niszczenie nie ma większego sensu). Do tego później dostaniesz opcję hakowania, która na jakiś czas unieruchomi wszystkie roboty i kamery na danym obszarze i dopóki nie będziesz tych unieruchomionych robotów zaczepiać to się nie obudzą i będziesz mógł zwiedzać i lootować w spokoju (ale wąsaczy polecam ubijać, bo oni akurat się nie respią, więc później będzie spokój). 1 Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca To hakowanie kamer to juz powinienem mieć czy cos przegapilem? Dopiero robię to muzeum i zbieranie części Klary, ale niby połowa gry za mną wg licznika procentów. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca @_Red_ Cytat NOTE: You must complete your first open-world mission for Granny before you gain the ability to hack HAWK drones. After leaving the Vavilov Complex, Granny will contact you on the radio after exploring and finding the exit. She’ll give you an upgrade to your hacking ability and a blueprint. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca Głupio się przyznać, ale nadal nie wiem czy już to powinienem mieć czy nie xD Granny poznałem już jakiś czas temu (gdy w jej ogródku w latrynie zaatakował mnie wąsacz), wyjaśniła mi jak podłączyć się pod kamery w wieży, ale hakowania dronów to nie widziałem, więc zakładam, ze to wciąż przede mną. Jestem też już po jeździe pociągiem daleko od jej chaty więc brzmi jakbym coś przegapił, albo nie rozumiem jak się hakuje drony. https://gameranx.com/features/id/442905/article/atomic-heart-how-to-stop-respawning-enemies-cameras-in-the-open-world-hawk-relays-guide/ Cytat It took us an inordinate amount of time to figure out how this process works, so check out these steps to make your life way easier, way sooner. Poczytałem i już powinienem to umieć robić, tylko musiałbym wejść w kamerkę z tej wieży i shakować HAWK relay, abym wyłączył wszystkie roboty w okolicy. Musiałem przespać moment jak gra mi to tłumaczyła. 1 Cytuj
SnoD 2 322 Opublikowano 13 lipca Opublikowano 13 lipca Ja przeszedłem całą grę I nawet nie wiedziałem, że jest taka możliwość 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.