Gość suteq Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Wredny, przecież ty sie jarasz byle czym. Dwie platyny w watch dogs mowia same za siebie. Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 17 maja 2018 Opublikowano 17 maja 2018 Jaram się fajnymi gierkami, a że ogólnie jestem fanem open-worldów to i UBI-gierki często są ogrywane (aktualnie AC Unity i też mi się podoba) Zresztą mam bardzo szerokie zainteresowania jeśli chodzi o gry i lubię wiele różnych produkcji. A że nie należę do osób, które w typowo forumkowy sposób stosują hiperbolę w narzekaniu na wszystko, co nie jest Yakuzą, Personą albo NieR Automatą, to już nie moja wina i absolutnie nie jest podstawą do napisania "ty się jarasz byle czym". W każdym razie tak jak @Voytec pisał - Bethesda to idealny wydawca dla mnie, bo wypuszcza masę dobrych gier ze świetnym singlem, a te mnie w grach interesują przede wszystkim. Analogicznie takie EA nie mi NIC do zaoferowania, bo mają trzy gry na krzyż i wszystko nastawione na multi (a także lootboxy i mikrotransakcje, ale to temat na inną dyskusję). 2 Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 pierwszy zwiastun wygląda jakby zrobili go ludzie ostro napruci. Istne szaleństwo i o luj w tym chodzi. Gameplayowy już pokazuje powtórkę z rozrywki, tylko wszystko bardziej kolorowe i pewnie więcej walk w otwartych terenach. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj
Okie from Muskogee 2 852 Opublikowano 18 maja 2018 Opublikowano 18 maja 2018 1 minutę temu, PiotrekP napisał: pierwszy zwiastun wygląda jakby zrobili go ludzie ostro napruci. Istne szaleństwo i o luj w tym chodzi. Ja mam cichą nadzieję, że właśnie o to. Jeśli miałoby to wyglądać tak, jak tam, plus udałoby zachować się nieustanny dynamizm na każdym poziomie, to gra by dużo wygrała. Z tym, że zrobić coś takiego da się na kilka godzin gry. A jak się to ma do otwartego świata każdy wie. Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 19 maja 2018 Opublikowano 19 maja 2018 Raczej dostaniemy Mad Maxa nastawionego na strzelanie w FPP. Mapa podzielona na sterfy, których bossowie będą nam zlecać zadania. Każdy nakutwia na każdego a wszyscy razem pewnie na mutanty i dzikusów. Jak dadzą dobre narzędzia mordu, wagon naboi i kupę przeciwników do radosnego zabijania, to biorę w ciemno. A na deser różne bryki z opcjami tuningu. Gorzej, jak zrobią to pod coopa, bo i to można wywnioskować z zwiastuna, kiedy obok gracza bryka rozjeżdża wroga. Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Duże nadzieję wiąże z tą grą. Liczę, że będzie to typowa gra od id, czyli beztroskie nawalnie w najwyższej jakości. Do tego jak dorzucą jakieś ciekawe bronie, troszkę elementów rpg to będzie full wypas. Avalanche na bank robi sekcje jazdy, bo te w Mad Maxie były świetne. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 gracze sa ciekawi i czekaja na info o grze a trafiam na kolejny material branżowego dziennikarstwa w stylu "rage 2 - dlaczego nikt na to nie czeka" żałosne tryhardy zwapnionej branży Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 No ja czekałem, zanim zaprezentowali te materiały - dla mnie RAGE było zayebiste. W każdym razie jeśli id odpowiada za strzelanie, a Avalanche za sekcje jeżdżone, to może nie będzie tak źle. Lubię open worldy, post-apo to już w ogóle, aczkolwiek wiem, że developer Just Cause i MM to nie jest gwarant najlepszych doznań w tym temacie. Będę śledził doniesienia i się zobaczy. Jestem umiarkowanym sceptykiem 1 Cytuj
PiotrekP 1 796 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 (edytowane) Szkoda, że JC3 było na zwykłym PS4 źle zoptymalizowane, nie wiem jak na Pro. A tu ma być ten sam silnik. Edytowane 29 maja 2018 przez PiotrekP Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 27 maja 2018 Opublikowano 27 maja 2018 Na PRO to samo, tylko że po klatkowaniu szybciej zbiera się do wyjściowej wartości 30fpsów. No tu może być problem, bo id software zawsze dostarczało ten swój niesamowity gunplay w 60fpsach, więc ciekaw jestem jak to będzie wyglądało przy połowie (oby!) tej wartości. Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 24 lipca 2018 Opublikowano 24 lipca 2018 No już w pierwszym trailerze gameplaya to było Cytuj
Plugawy 3 687 Opublikowano 25 lipca 2018 Opublikowano 25 lipca 2018 Niezły szrot z tej kolekcjonerki. Widać chcą golic graczy. Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 25 lipca 2018 Opublikowano 25 lipca 2018 No jak 99% kolekcjonerek. Chińska zabawka za 3$, tona makulatury, aluminiowe pudełko i można trzepać hajsy za chiński plastik. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 25 lipca 2018 Opublikowano 25 lipca 2018 Czekam bo uwielbiam fps i brakuje mi tego gatunku, martwi mnie jedynie deweloper, no ale na to nic poradzić nie moge Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 (edytowane) IMO wygląda fajnie Edytowane 11 sierpnia 2018 przez hav7n 1 Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 (edytowane) Strzelanie wygląda ok, fajne są ragdolle i animacje (np jak kolo używa jednej mocy i wy.pierdala bandyte w samochód) ale reszta zaczyna śmierdzieć kasztanem. Avalanche nie potrafił zrobić ani jednego open worlda, który by potrafił wciągnąć na dłużej, więc nie wiem po co oni się tak znowu wpychają w ten temat, szczególnie że większość krytyki odnośnie pierwszej części była odnośnie pustego i nudnego świata, więc.... zatrudnili devów, którzy są ekspertami w robieniu ładnych, ale pustych i nudnych światów. Edytowane 11 sierpnia 2018 przez Homer S Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Bo w jedynce ten świat pełnił podobną rolę, co miasto w Mafii II - tam też nie było co robić, służyło głównie do przemieszczania się od misji do misji i tam się dopiero działo. RAGE miał kapitalnie dopracowane miejscówki, w których odbywała się akcja właściwa, a ten korytarzykowy "open world" był tylko po to, by do nich dotrzeć, co pewnie miało zapewnić jakąś tam immersję w odróżnieniu od ekranów ładowania pomiędzy kolejnymi strzelaninami - dla mnie ten pomysł był spoko i nie narzekałem na pustkę świata. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Wyglada spoko, zagrać na bank zagram bo uwielbiam fps ale raczej nie na premierę bo developer nie przekonuje mnie do siebie, Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Akurat duet Bethesda + id to wg mnie najlepsze co spotkało shootery w ostatnich latach. Gdyby nie odświeżony old school w postaci Wolfenstein, Doom, a teraz Rage to dalej byśmy grali w papkę od Activision i EA. Nie zdziwię się jak po ograniu Rage 2 napiszę, że to pretend do najlepszego shootera roku, zaraz obok Doom Eternal. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 no ale glownym wykonawca jest Avalanche, a im gry tak srednio wychodza Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Ja tam wciąż uważam, że id robi sekcje strzelankowe, a Avalanche samochodowe. Mad Max miał naprawdę świetny model jazdy i strzelania. Po trailerze widać sporo naleciałości, a wg mnie to plus.Zobaczymy jak wyjdzie gra, ja mam dobre przeczucia co do niej i raczej się nie zawiodę, to nie Bungie Cytuj
Wredny 9 580 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Opublikowano 11 sierpnia 2018 Godzinę temu, Patricko napisał: Mad Max miał naprawdę świetny model jazdy i strzelania. Że what? Znaczy model jazdy jak najbardziej, ale strzelania? Przecież tam w ogóle tego nie było, nie licząc kontekstowych akcji z shotgunem - ciężko to nazwać jakimkolwiek gunplayem Cytuj
Patricko 1 407 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Opublikowano 12 sierpnia 2018 Chodziło mi o strzelanie tymi harponami z auta i coś tam jeszcze było chyba. Było to spoko i przede wszystkim intuicyjnie zrobione. Tutaj jak widać będzie tego od groma. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.