Opublikowano 12 sierpnia 20186 l mad max mi sie podobal i tu widze ze dużo z niego biorą, plus strzelanie z dooma wiadomo ze nic wybitnego i ambitnego fabularnie ale wyglada na to ze sam gameplay bedzie bardzo przyjemny
Opublikowano 12 sierpnia 20186 l Mam nadzieję, że przeciwnicy nie będą mieli dauna jak na tych filmikach i będą kryć się przed ostrzałem.
Opublikowano 12 sierpnia 20186 l Coś mi się wydaje, że będą raczej mięsem armatnim i na tak zayabiste ich zachowanie jak w pierwszej części, raczej nie mamy co liczyć. Ale podobał mi się fragment, gdy bohater ciska jednym z mobków w samochód i drzwi się elegancko gną. Ogólnie zapowiada się raczej na wesołą rzeźnię i w sumie, obok nowego DOOMa to może być najbardziej rajcowny shooter przyszłego roku.
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l 18 godzin temu, kermit napisał: mad max mi sie podobal i tu widze ze dużo z niego biorą, plus strzelanie z dooma wiadomo ze nic wybitnego i ambitnego fabularnie ale wyglada na to ze sam gameplay bedzie bardzo przyjemny Ogolnie Maksiu to świetny sandbox. Na tle innych jałowych tytułów byl bardzo grywalny ze świetnym krajobrazem.
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l Powtórzę się: widzę tu dooma (najlepszy fps) i mad maxa (przyjemna piaskownica, w której dobrze się bawiłem), tak więc dla mnie musi się to udać.
Opublikowano 22 sierpnia 20186 l Na prawilnym gejpleju imo jakoś się to prezentuje, ale ten HUD to do zaorania.
Opublikowano 22 sierpnia 20186 l no bez kitu mad max meets doom, ale chce mi się w to pograc, musze jedyneczkę obadac w gp
Opublikowano 7 grudnia 20186 l o tym samym pomyślałem xd strasznie generyczne te gry się robią, że nawet dwa totalnie różne studia robią identycznie wyglądające gry
Opublikowano 7 grudnia 20186 l Niestety już od jakiegoś czasu tak wyglądają gry aaa z małymi przebłyskami,
Opublikowano 7 grudnia 20186 l Na szczescie tuz za progiem jest moj ukochany Doom Eternal i Metro Exodus a wszystko wskazuje na to, ze i Borderlands 3. Zatem jesli chodzi o Far Crya i troche mniej Rage 2( bo ten zwiastun jednak troche robi) moge powiedziec tylko jedno slowo: pier.dole. chociaz tak jak pisze, wcale tego R2 nie skreslam bo cos fajnego moze z tego wysc. Mam przeczucie
Opublikowano 7 grudnia 20186 l 2 godziny temu, suteq napisał: strasznie generyczne te gry się robią, Robią? Przecież o poprzedniej generacji generalnie masz jedną wielką papke gier action fpp/tpp rpg gdzie każda ma drzewka rozwoju, skradanie, strzelanie itp. Zawsze są jakies okresy, że wychodzi jakiś boom na klimat i różne firmy robią dość zbliżone gry.
Opublikowano 7 grudnia 20186 l Blubi w poprzedniej to dopiero raczkowalo a wydaje mi się że było dużo ciekawych IP przez co nie czułem tego ale teraz to patrzę na traper kolejnej gry i mam Deja vu. Dobrze że są indyczki chociaż powoli i ten segment zalewa rak.
Opublikowano 7 grudnia 20186 l Generalnie problem jest obszerny i złożony, ale uważam, że to już gruby trend dawno temu zapoczątkowany. Na szczęscie przy ilości gier, które wychodzą nikt nie zmusza do grania w korporacyjne AAA. Szkoda, zę bardzo dużo z tych ciekawszych gier wychodzi tylko na PC (chociażby Return of the Obra Dinn) Edytowane 7 grudnia 20186 l przez _Be_
Opublikowano 12 lutego 20196 l Jak widzę te strzelanie, te rozwalanie pancerzy, używanie skilli, a są nawet zabójstwa w starciu - czuję tutaj nawet mały feeling Doom'a (no nie bez powodu dłubią w tym devsi od doom/wolf), no masa rozwalania złoczyńców. No gierka wygląda nieźle i coraz bardziej myślę, czy nie kupić jej w dniu premiery. Jeszcze ten klimat postapo, która tylko to potęguję hype. Edytowane 12 lutego 20196 l przez Faka
Opublikowano 12 lutego 20196 l Autor 11 minut temu, Faka napisał: (no nie bez powodu dłubią w tym devsi od doom/wolf) co?
Opublikowano 12 lutego 20196 l Nie, ID Software udzieliło silnik, wsparcie techniczne dotyczące tegoż silnika i IP - samą grę robi Avalanche, ale z jakiegoś powodu, każdy powtarza, że przy współpracy z ID (aż CEO Avalanche musiał upomnieć jakiegoś dziennikarza na twiterze, który stwierdził, że feeling strzelania jest zasługą ID :V). Jeśli o samą grę chodzi, dla mnie zapowiada się ok, jeszcze tylko niech model jazdy poprawią, bo podobno nie jest specjalnie przyjazny dla użytkownika :v
Opublikowano 12 lutego 20196 l swietnie wygląda ten rage 2, coraz bardziej sie jaram, wjedzie day fucking one
Opublikowano 12 lutego 20196 l Żeby nie było, ID nawet nie tyle silnikiem wspiera Avalanche - ostatecznie wybrali swój silnik Apex + wsparcie techniczne od ID - co bardziej od strony kreatywnej (lore, wykorzystanie już istniejącego świata itp.) - przynajmniej tyle wiemy z wywiadów (i twittera twórców :v). Zresztą bardziej niż Bethesda, to właśnie ID zaproponowało Avalanche zrobienie Rage 2. Ciekawe jak gra się sprzeda, Bethesda ostatnio nie ma dobrej passy.
Opublikowano 12 lutego 20196 l Bo odwalili taki sztos przy okazji F76, ze gracze maja dosc. Pomijam sama jakosc gry, chodzi mi o te PRowe wtopy. Odkad pierwszy raz zobaczylem Rage2 to mocno sie zajaralem. Nie jestem fanem shooterow, ale wyglada ze bedzie tu duzo do roboty, bedzie mozna rozwijac postac, zbierac lepszy ekwipunek itd. Dodatkowo ten misz masz wyposazeniaz z mocami przypomina mi Dishonored.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.