Opublikowano 17 maja 20186 l Wredny, przecież ty sie jarasz byle czym. Dwie platyny w watch dogs mowia same za siebie.
Opublikowano 17 maja 20186 l Jaram się fajnymi gierkami, a że ogólnie jestem fanem open-worldów to i UBI-gierki często są ogrywane (aktualnie AC Unity i też mi się podoba) Zresztą mam bardzo szerokie zainteresowania jeśli chodzi o gry i lubię wiele różnych produkcji. A że nie należę do osób, które w typowo forumkowy sposób stosują hiperbolę w narzekaniu na wszystko, co nie jest Yakuzą, Personą albo NieR Automatą, to już nie moja wina i absolutnie nie jest podstawą do napisania "ty się jarasz byle czym". W każdym razie tak jak @Voytec pisał - Bethesda to idealny wydawca dla mnie, bo wypuszcza masę dobrych gier ze świetnym singlem, a te mnie w grach interesują przede wszystkim. Analogicznie takie EA nie mi NIC do zaoferowania, bo mają trzy gry na krzyż i wszystko nastawione na multi (a także lootboxy i mikrotransakcje, ale to temat na inną dyskusję).
Opublikowano 18 maja 20186 l pierwszy zwiastun wygląda jakby zrobili go ludzie ostro napruci. Istne szaleństwo i o luj w tym chodzi. Gameplayowy już pokazuje powtórkę z rozrywki, tylko wszystko bardziej kolorowe i pewnie więcej walk w otwartych terenach. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Opublikowano 18 maja 20186 l 1 minutę temu, PiotrekP napisał: pierwszy zwiastun wygląda jakby zrobili go ludzie ostro napruci. Istne szaleństwo i o luj w tym chodzi. Ja mam cichą nadzieję, że właśnie o to. Jeśli miałoby to wyglądać tak, jak tam, plus udałoby zachować się nieustanny dynamizm na każdym poziomie, to gra by dużo wygrała. Z tym, że zrobić coś takiego da się na kilka godzin gry. A jak się to ma do otwartego świata każdy wie.
Opublikowano 19 maja 20186 l Raczej dostaniemy Mad Maxa nastawionego na strzelanie w FPP. Mapa podzielona na sterfy, których bossowie będą nam zlecać zadania. Każdy nakutwia na każdego a wszyscy razem pewnie na mutanty i dzikusów. Jak dadzą dobre narzędzia mordu, wagon naboi i kupę przeciwników do radosnego zabijania, to biorę w ciemno. A na deser różne bryki z opcjami tuningu. Gorzej, jak zrobią to pod coopa, bo i to można wywnioskować z zwiastuna, kiedy obok gracza bryka rozjeżdża wroga.
Opublikowano 27 maja 20186 l Duże nadzieję wiąże z tą grą. Liczę, że będzie to typowa gra od id, czyli beztroskie nawalnie w najwyższej jakości. Do tego jak dorzucą jakieś ciekawe bronie, troszkę elementów rpg to będzie full wypas. Avalanche na bank robi sekcje jazdy, bo te w Mad Maxie były świetne.
Opublikowano 27 maja 20186 l gracze sa ciekawi i czekaja na info o grze a trafiam na kolejny material branżowego dziennikarstwa w stylu "rage 2 - dlaczego nikt na to nie czeka" żałosne tryhardy zwapnionej branży
Opublikowano 27 maja 20186 l No ja czekałem, zanim zaprezentowali te materiały - dla mnie RAGE było zayebiste. W każdym razie jeśli id odpowiada za strzelanie, a Avalanche za sekcje jeżdżone, to może nie będzie tak źle. Lubię open worldy, post-apo to już w ogóle, aczkolwiek wiem, że developer Just Cause i MM to nie jest gwarant najlepszych doznań w tym temacie. Będę śledził doniesienia i się zobaczy. Jestem umiarkowanym sceptykiem
Opublikowano 27 maja 20186 l Szkoda, że JC3 było na zwykłym PS4 źle zoptymalizowane, nie wiem jak na Pro. A tu ma być ten sam silnik. Edytowane 29 maja 20186 l przez PiotrekP
Opublikowano 27 maja 20186 l Na PRO to samo, tylko że po klatkowaniu szybciej zbiera się do wyjściowej wartości 30fpsów. No tu może być problem, bo id software zawsze dostarczało ten swój niesamowity gunplay w 60fpsach, więc ciekaw jestem jak to będzie wyglądało przy połowie (oby!) tej wartości.
Opublikowano 25 lipca 20186 l No jak 99% kolekcjonerek. Chińska zabawka za 3$, tona makulatury, aluminiowe pudełko i można trzepać hajsy za chiński plastik.
Opublikowano 25 lipca 20186 l Czekam bo uwielbiam fps i brakuje mi tego gatunku, martwi mnie jedynie deweloper, no ale na to nic poradzić nie moge
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Strzelanie wygląda ok, fajne są ragdolle i animacje (np jak kolo używa jednej mocy i wy.pierdala bandyte w samochód) ale reszta zaczyna śmierdzieć kasztanem. Avalanche nie potrafił zrobić ani jednego open worlda, który by potrafił wciągnąć na dłużej, więc nie wiem po co oni się tak znowu wpychają w ten temat, szczególnie że większość krytyki odnośnie pierwszej części była odnośnie pustego i nudnego świata, więc.... zatrudnili devów, którzy są ekspertami w robieniu ładnych, ale pustych i nudnych światów. Edytowane 11 sierpnia 20186 l przez Homer S
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Bo w jedynce ten świat pełnił podobną rolę, co miasto w Mafii II - tam też nie było co robić, służyło głównie do przemieszczania się od misji do misji i tam się dopiero działo. RAGE miał kapitalnie dopracowane miejscówki, w których odbywała się akcja właściwa, a ten korytarzykowy "open world" był tylko po to, by do nich dotrzeć, co pewnie miało zapewnić jakąś tam immersję w odróżnieniu od ekranów ładowania pomiędzy kolejnymi strzelaninami - dla mnie ten pomysł był spoko i nie narzekałem na pustkę świata.
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Wyglada spoko, zagrać na bank zagram bo uwielbiam fps ale raczej nie na premierę bo developer nie przekonuje mnie do siebie,
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Akurat duet Bethesda + id to wg mnie najlepsze co spotkało shootery w ostatnich latach. Gdyby nie odświeżony old school w postaci Wolfenstein, Doom, a teraz Rage to dalej byśmy grali w papkę od Activision i EA. Nie zdziwię się jak po ograniu Rage 2 napiszę, że to pretend do najlepszego shootera roku, zaraz obok Doom Eternal.
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l no ale glownym wykonawca jest Avalanche, a im gry tak srednio wychodza
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Ja tam wciąż uważam, że id robi sekcje strzelankowe, a Avalanche samochodowe. Mad Max miał naprawdę świetny model jazdy i strzelania. Po trailerze widać sporo naleciałości, a wg mnie to plus.Zobaczymy jak wyjdzie gra, ja mam dobre przeczucia co do niej i raczej się nie zawiodę, to nie Bungie
Opublikowano 11 sierpnia 20186 l Godzinę temu, Patricko napisał: Mad Max miał naprawdę świetny model jazdy i strzelania. Że what? Znaczy model jazdy jak najbardziej, ale strzelania? Przecież tam w ogóle tego nie było, nie licząc kontekstowych akcji z shotgunem - ciężko to nazwać jakimkolwiek gunplayem
Opublikowano 12 sierpnia 20186 l Chodziło mi o strzelanie tymi harponami z auta i coś tam jeszcze było chyba. Było to spoko i przede wszystkim intuicyjnie zrobione. Tutaj jak widać będzie tego od groma.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.