Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jedynka na sterydach, fajnie, że dodali nowe ruchy do parkouru, a walka z zombiakami będzie coś czuję dawać więcej frajdy, ale te urywki 'fabularne' to dalej jest słabizna tak jak w poprzedniczce. Niemniej czekam bo w kwestii rozgrywki Techland może dostarczyć dobry kawałek kodu. :) 

Opublikowano

Zdecydowanie najlepszy klon Far Cry obecnej generacji.
A te scenki fabularne? Mi się w jedynce podobały - były zagrane poprawnie, Crane był spoko protagonistą, laseczka była fajna, tylko badguy taki przerysowany trochę - jak na ten typ gry to fabularnie było zaskakująco znośnie.

Opublikowano

Dying Light w reżyserii cutscenek to tak duży krok do przodu w porównaniu do Dead Island, że nie mogłem się nacieszyć jak dobrze to Techland zrobił. Pamietam jak mówiłem że to poziom Far Cry. 

 

Tutaj jest bardzo podobnie. Wybory? Chętnie przyjmę, mam nadzieje, że faktycznie bedą miały znaczenie. 

 

Gameplay kapitalny, oglądałem z rozradowaną kniapą. Wszystko tam jest czego oczekuje po sequelu DL. Pierwszy zwiastun na zeszłorocznym E3 trochę mnie wystraszył, że kombinują trochę z klimatem, ale teraz wiem, że wszystko jest na miejscu. 

 

Zakup Day-1 to był w momencie zagrania w jedynkę. Techland ma u mnie klienta od dawna. 

  • Plusik 2
Opublikowano

Wygląda obiecująco ,poprawili animacje wygląda teraz płynnie dodali wiele "parkurowych" trików.Dwie rzeczy które mnie irytowały w jedynce to model strzelania i pl dubbing mam nadzieję ,że to też poprawią.

Opublikowano
37 minut temu, Figuś napisał:

PL dubbingu podobno nie będzie.


Uff :obama: świetna decyzja, bo to w jedynce było straszne, a jeszcze bardziej przerażające było to, ze podobno znalazły się jednostki, które grały z tym dubbingiem :dafuq:

Opublikowano
3 godziny temu, Nemesis napisał:

Przez chwilę myslałem, że głosu Aidenowi użycza Troy Baker ale chyba jednak nie. Bardzo podobny.

 

To samo miałem w jedynce :lapka:

Tam był Roger Craig Smith, a tutaj Jonah Scott. 

Opublikowano

Uff :obama: świetna decyzja, bo to w jedynce było straszne, a jeszcze bardziej przerażające było to, ze podobno znalazły się jednostki, które grały z tym dubbingiem :dafuq:
Grałem w 1 z dubbingiem pl, był ok. W czym problem?


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Borys Nieśpielak, który ma przyzwoite wtyki w polskim game devie w paru podcastach "Rock i Borys" parokrotnie wypowiadał się tak, jakby nie był dobrej myśli odnośnie dotrzymania daty premiery. ;)

 

Obstawiam, że jest coś na rzeczy i wcale bym się nie zdziwił, patrząc ile już opóźnień było w tym roku.

Opublikowano

Jakby wydali grę w sierpniu/wrześniu to byłoby elegancko. Ewentualnie w czerwcu jak się wyrobią. 

Opublikowano

Kuźwa, wiedziałem że aktywność w tym temacie będzie związana z plotkowaniem na temat opóźnień - oby nie.
Dla mnie DL2 to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów tego roku - tylko TLoU2 i Ghost of Tsushima wyżej.
No i chciałbym jednak zagrać w to jak najszybciej - niby jest w tym pierwszym kwartale co robić, ale jakoś tęskno mi do tego kimatu, nowych możliwości i odkrywania historii, która wydaje się całkiem interesująca.

Opublikowano

Kurde, ja wciąż mam obawy co do podziału ludzie/zombie. Koncept jedynki siadł mi elegancko: zaraza w całym mieście, a gdzieniegdzie komórki ocalałych walczący o każdy dzień. "Good night and good luck" cholernie mocno wbijał się w psychę gdy zapadał mrok. Jeszcze te dźwięki martwego miasta. Pojękiwania, krzyki, walące się gdzieś w oddali butelki, pręty, itd., do tego muzyka podbijająca klimat :banderas:

Po tych fragmentach gameplay'u tylko czynnik ludzki był uwzględniany (tych "przelotów" przez siedliska zarażonych w blokach nie liczę) i martwię się by nie zrobił się z gry zwykły shooter z ludzikami.

Ale przy jedynce też miałem obawy, które dopiero demo rozwiało więc ludki z T mają u mnie kredyt zaufania.

Opublikowano

Jedynka bardzo mi podeszła i jak usłyszałem, że będzie sequel to zacierałem rączki, ale ten fragment, co to kiedyś pokazali jakoś nie specjalnie mnie oczarował. W animacji parkouru czułem jakby tam ze dwóch klatek przy każdym skoku brakowało. Było to dawno, więc liczę, że ktoś im zwrócił na to uwagę i już poprawili. 

 

I mi także lepiej siadło, że głównie walczyło się z zombie, a ludzie to stanowili niewielki procent potyczek. 

Opublikowano
11 godzin temu, Farmer napisał:

Kurde, ja wciąż mam obawy co do podziału ludzie/zombie. Koncept jedynki siadł mi elegancko: zaraza w całym mieście, a gdzieniegdzie komórki ocalałych walczący o każdy dzień. "Good night and good luck" cholernie mocno wbijał się w psychę gdy zapadał mrok. Jeszcze te dźwięki martwego miasta. Pojękiwania, krzyki, walące się gdzieś w oddali butelki, pręty, itd., do tego muzyka podbijająca klimat :banderas:

Po tych fragmentach gameplay'u tylko czynnik ludzki był uwzględniany (tych "przelotów" przez siedliska zarażonych w blokach nie liczę) i martwię się by nie zrobił się z gry zwykły shooter z ludzikami.

Ale przy jedynce też miałem obawy, które dopiero demo rozwiało więc ludki z T mają u mnie kredyt zaufania.

Spokojnie, jestem przekonany i dam sobie rękę uciąć, że nocą będzie tak albo jeszcze lepiej jak w jedynce. ;)

 

Na razie skupili się na pokazaniu misji za dnia i możliwościami wyboru. Po prostu. Na pewno będzie jeszcze jakiś gameplay nocą i będzie grubo, jestem o tym przekonany. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...