GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Dying Light 2 supports ray-traced reflections, global illumination, ambient occlusion and shadows. And, we have some good and some bad news. The bad news is that Ray Tracing can sometimes result in some weird results. Bugi w RT, nie polecam. 2 Cytuj
Bzduras 12 580 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 1 minutę temu, Malibu napisał: GI, cienie, odbicia Spójrz z kim rozmawiasz, a potem najlepiej przestań to robić. 48 minut temu, Bigby napisał: Windows Central: My biggest gripe with Dying Light 2's visuals and presentation pertains to performance on the Xbox Series X. At 1080p in "performance" mode, the game settles at around 60 FPS with relative ease, but if you don't have the best TV for Xbox, i.e., one without FreeSync, you may notice screen tearing during frame dips. The game also has "quality" and "resolution" graphics modes, but both of these are utterly unplayable, going from 60 FPS down to roughly 20 FPS, and lower, depending on the situation. Hopefully, Techland can land some new tech to improve the situation here, but I suspect almost everybody will be playing this on performance mode, at least on Xbox Series X. Dobrze, że DF ich zweryfikowało i framerate sztywniutki, bo bym uwierzył i był smutny po tym fragmencie. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Teraz, Bzduras napisał: Spójrz z kim rozmawiasz, a potem najlepiej przestań to robić. Na konsolach tylko AO i Shadows a więc to co napisałem to fakty. 1 Cytuj
Lukas_AT 1 193 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Cytat Next up, there's the resolution mode which dramatically increases clarity in the image, thanks to a bump to 3200x1800 on PlayStation 5, rising to 3456x1944 on Xbox Series X. That's a 16.6 percent increase in pixel-count for Series X, just slightly beneath the compute differential between the two consoles' GPUs. It is an advantage for the Microsoft machine, but a limited one in practical terms - a touch of extra clarity is delivered, especially on transparent elements, but in truth, it's hard to tell the difference side-by-side. You are effectively getting a fully locked 30fps in this mode, however, with only very, very minor dips beneath this with isolated effects (such as jumping into water). In this respect, PS5 and Series X run in a very similar way. Series S? Think of its single 30fps mode as a slightly less stable version - still very consistent, but a little more prone to screen-tearing. https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2022-does-dying-light-2-deliver-on-playstation-5-and-xbox-series-consoles Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Co za partacze... Metro Exodus na XSX RT i 60 fps. Dying Light kilka lat później 30 fps i 1080p i RT w wersji upośledzonej. Cytuj
tjery 1 237 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał: Co za partacze... Metro Exodus na XSX RT i 60 fps. Dying Light kilka lat później 30 fps i 1080p i RT w wersji upośledzonej. Metro też miało bardzo pocięty RT względem PC. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał: Co za partacze... Metro Exodus na XSX RT i 60 fps. Dying Light kilka lat później 30 fps i 1080p i RT w wersji upośledzonej. Dokładnie. Ale ten silnik tak już ma. Pewnie pop-in też jest masakryczny jak w jedynce. 2 Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Metro też miało bardzo pocięty RT względem PC.Proszę Cię. W metro nie było bodaj 1-2 elementów, w Dying 2 elementy są Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 2 minuty temu, tjery napisał: Metro też miało bardzo pocięty RT względem PC. Metro można odpalić w natywnym 4k w stałych 30fps na XSX a tu w trybie quality jest poniżej 4k. 1 Cytuj
tjery 1 237 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 5 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Proszę Cię. W metro nie było bodaj 1-2 elementów, w Dying 2 elementy są Tak dla przypomnienia. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 https://ithardware.pl/aktualnosci/dying_light_2_plynna_rozgrywka_z_ray_tracingiem_w_1080p_dopiero_z_rtx_3080-19055.html 1 Cytuj
20inchDT 3 361 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Ten girs to albo brat Grzesia, albo jego cwel. Cytuj
PiPoLiNiO 758 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 https://ithardware.pl/aktualnosci/dying_light_2_plynna_rozgrywka_z_ray_tracingiem_w_1080p_dopiero_z_rtx_3080-19055.html Tjery wie lepiej. Jeszcze zarzuci jedyny screen gdzie brakuje właśnie jednej z dwóch opcji rt w metro. Niech żyje sprytna manipulacja. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Przecież to jakas bzdura, wszedzie pisza, że wystarczy włączyć DLSS by nawet na starych crapach gra chodziła idealne. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 5 minut temu, GearsUp napisał: https://ithardware.pl/aktualnosci/dying_light_2_plynna_rozgrywka_z_ray_tracingiem_w_1080p_dopiero_z_rtx_3080-19055.html Wygrzebujesz artykuł sprzed 2 miesięcy nie mający zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Poza tym to są aktualne wymagania sprzętowe: Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Teraz, Bigby napisał: Wygrzebujesz artykuł sprzed 2 miesięcy nie mający zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Poza tym to są aktualne wymagania sprzętowe: To są wymagania sprzętowe dla trybu DLSS Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 No i? Po to jest DLSS żeby z niego korzystać. Cytuj
GearsUp 202 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Teraz, Bigby napisał: No i? Po to jest DLSS żeby z niego korzystać. Czasami powoduje efekt mydła w ruchu. No i niektórzy wolą natywną rozdziałkę bo DLSS często zaostrza kontury. 1 Cytuj
tjery 1 237 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 3 minuty temu, GearsUp napisał: To są wymagania sprzętowe dla trybu DLSS Serio, bo aż tak często tu się nie wypowiadam, ten koleś to na serio pisze czy to beka i strata czasu dyskusja z nim? Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 W prawie każdej grze odpalam DLSS i żadnego mydła nie widzę. W zdecydowanej większości jest to rozwiązanie lepsze od natywnego. A dodatkowe 30-40 klatek piechotą nie chodzi. 1 Cytuj
tjery 1 237 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Zanim zabierzesz się za takie skomplikowane i błyskotliwe memy najpierw sprawdź co to jest DLSS, bo ewidentnie nie masz pojęcia o czym rozprawiasz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.