Opublikowano 2 lutego 20223 l 24 minuty temu, GearsUp napisał: W piątek powiem Ci jak to jest z tym 3080 Zgada się w ruchu czasem jest lekki blur, ale głownie to dlss tak rekonstruuje obiekty, że często jest lepiej niż w natywnej, plus boost w fpsach
Opublikowano 2 lutego 20223 l 7 minut temu, tjery napisał: Zanim zabierzesz się za takie skomplikowane i błyskotliwe memy najpierw sprawdź co to jest DLSS, bo ewidentnie nie masz pojęcia o czym rozprawiasz. Zaraz Ciebie podszkolę. 3 minuty temu, Malibu napisał: Zgada się w ruchu czasem jest lekki blur, ale głownie to dlss tak rekonstruuje obiekty, że często jest lepiej niż w natywnej, Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening. Edytowane 2 lutego 20223 l przez GearsUp
Opublikowano 2 lutego 20223 l No dodali wyostrzanie obrazu, ale zazwyczaj jest suwak do tego. Weź sobie zobacz filmiki z Control od DF czy coś, rekonstrukcja obrazu to się nazywa. Ty w ogole grałeś kiedys z dlss czy tak tylko sobie czytasz reczy w necie?
Opublikowano 2 lutego 20223 l 2 minuty temu, Malibu napisał: No dodali wyostrzanie obrazu, ale zazwyczaj jest suwak do tego. Weź sobie zobacz filmiki z Control od DF czy coś, rekonstrukcja obrazu to się nazywa. Ty w ogole grałeś kiedys z dlss czy tak tylko sobie czytasz reczy w necie? No jest suwak ale skąd wtedy masz wiedzieć jaka ostrość jest najbardziej zbliżona do realizmu? Natywna rozdziałka FTW.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Łowcy trofeów już grają, przynajmniej się dowiemy ile czasu tak naprawdę trzeba do platyny
Opublikowano 2 lutego 20223 l 28 minut temu, GearsUp napisał: Zaraz Ciebie podszkolę. Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening. Już wiem, że dyskusja z Tobą nie ma sensu, ale to Ci jeszcze wytłumaczę. Tak myślałem, że z tą ostrością to zaraz wyskoczysz z RDR 2, gdzie jest to jedyna gra z DLSS, w której jest on najzwyczajniej w świecie źle zaimplementowany i podczas ruchu kamerą sztucznie wyostrza obraz (ten sam problem był teraz w GOW, ale już dodali suwak ostrości). Rockstar najzwyczajniej w świecie nie odznaczył opcji AutoSharpening w DLSS i stąd taki efekt, to nie jest żadna wada DLSS i nie ma tego w żadnej grze poza RDR 2, bo, tu Cię oświecę, DLSS nie ma nic wspólnego z wyostrzaniem obrazu, to porównanie do Radeon Image Sharpening pozwolisz, że z grzeczności przemilczę. Co do ostrości DLSS w RDR 2 można to łatwo i szybko samemu naprawić ściągając SDK DLSS dla devów, podmieniając plik odpowiedzialny za DLSS i wciśnięcie kombinacji alt+ctrl+F7, która wyłącza opcję wyostrzania, która to jest jest zwykłym postefektem, a nie efektem działania DLSS. Od teraz już możesz przestać pisać głupoty. Co do bluru to jedynie w opcji performance, gdzie przetwarza z 1080p do 4K, DLSS w opcji quality w 4K jest czystą magią, bo obraz lepszej jakości niż w natywnym 4K, a klatek więcej. Edytowane 2 lutego 20223 l przez tjery
Opublikowano 2 lutego 20223 l Czyli prawie identyko jak Dying Light 1 we wstecznej Prawie bo tam 900p
Opublikowano 2 lutego 20223 l Autor ja nie bo 130zł które mnie gra w sumie wyszła to nie pieniądz, poza tym jedynka miała gorsze oceny a jak się większość bawiła wszyscy wiemy. user score pewnie będzie sporo wyższy
Opublikowano 2 lutego 20223 l Optymalizacja jest skopana i tyle, co tu dużo pisać. Gra nie wygląda za dobrze, jej wygląd kompletnie nie usprawiedliwia ani wysokich wymagań na PC ani to, że na konsolach w trybie 60 klatek działa tylko w 1080p.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Może ktoś to w końcu powie. Ni chuja nie widać tu next gena. Najbardziej mnie boli brak śladow po ciosach na ciele zombiaków. Wyglada to biednie jak z ps 3.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Autor 2 minuty temu, easye napisał: Na jakiej karcie grają? Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU.
Opublikowano 2 lutego 20223 l A za 4 godziny Grysław robi przedpremierowy stream z DL2 https://www.youtube.com/watch?v=Ni_qE_Iid6s . Jak wejdziecie na link to macie na chatcie pozdro dla forumka XD
Opublikowano 2 lutego 20223 l 3 minuty temu, Figuś napisał: Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU. RX 6800 - bez RT 1440p w 120 klatkach, z RT 50 xD Na Nvidi powinno byc lepiej.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 4 minuty temu, easye napisał: RX 6800 - bez RT 1440p w 120 klatkach, z RT 50 xD Na Nvidi powinno byc lepiej. https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/dying-light-2-stay-human-test-gpu-cpu RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.