Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Wyświetleń 127,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No, jeszcze parę łatek się pewnie przyda. Moja sytuacja z dzisiaj xd    

  • kocham tą grę     choć to bardzo rasistowski tytuł   a ten się wysrać nie może   no co    

  • Oby była to informacja o uśmierceniu wersji na stare sprzęty i skupieniu sie na PS5/XSX.

Opublikowano
24 minuty temu, GearsUp napisał:

esf34sgffg.jpg.499d7c12b9239ee8bdf0b610d31caee1.jpg

W piątek powiem Ci jak to jest z tym 3080

Zgada się w ruchu czasem jest lekki blur, ale głownie to dlss tak rekonstruuje obiekty, że często jest lepiej niż w natywnej, plus boost w fpsach 

Opublikowano
7 minut temu, tjery napisał:

Zanim zabierzesz się za takie skomplikowane i błyskotliwe memy najpierw sprawdź co to jest DLSS, bo ewidentnie nie masz pojęcia o czym rozprawiasz.

 

Zaraz Ciebie podszkolę.

 

3 minuty temu, Malibu napisał:

Zgada się w ruchu czasem jest lekki blur, ale głownie to dlss tak rekonstruuje obiekty, że często jest lepiej niż w natywnej,

 

Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening.

 

 

Edytowane przez GearsUp

Opublikowano

No dodali wyostrzanie obrazu, ale zazwyczaj jest suwak do tego.

Weź sobie zobacz filmiki z Control od DF czy coś, rekonstrukcja obrazu to się nazywa. Ty w ogole grałeś kiedys z dlss czy tak tylko sobie czytasz reczy w necie?

Opublikowano

To jest marny troll, olejcie go po prostu.

Opublikowano
2 minuty temu, Malibu napisał:

No dodali wyostrzanie obrazu, ale zazwyczaj jest suwak do tego.

Weź sobie zobacz filmiki z Control od DF czy coś, rekonstrukcja obrazu to się nazywa. Ty w ogole grałeś kiedys z dlss czy tak tylko sobie czytasz reczy w necie?

 

No jest suwak ale skąd wtedy masz wiedzieć jaka ostrość jest najbardziej zbliżona do realizmu?

 

Natywna rozdziałka FTW.

Opublikowano

Łowcy trofeów już grają, przynajmniej się dowiemy ile czasu tak naprawdę trzeba do platyny :pawel: 

Opublikowano

Niektórzy tutaj istnieją na specjalnych warunkach, tzw. płatki śniegu.

Opublikowano
28 minut temu, GearsUp napisał:

 

Zaraz Ciebie podszkolę.

 

 

Dokładnie a czemu jest tak, że wygląda "lepiej"? Ponieważ DLSS zawiera w sobie sharpened filtry, które powodują, że działa podobnie jak Radeon Image Sharpening.

 

 

Już wiem, że dyskusja z Tobą nie ma sensu, ale to Ci jeszcze wytłumaczę. Tak myślałem, że z tą ostrością to zaraz wyskoczysz z RDR 2, gdzie jest to jedyna gra z DLSS, w której jest on najzwyczajniej w świecie źle zaimplementowany i podczas ruchu kamerą sztucznie wyostrza obraz (ten sam problem był teraz w GOW, ale już dodali suwak ostrości). Rockstar najzwyczajniej w świecie nie odznaczył opcji AutoSharpening w DLSS i stąd taki efekt, to nie jest żadna wada DLSS i nie ma tego w żadnej grze poza RDR 2, bo, tu Cię oświecę, DLSS nie ma nic wspólnego z wyostrzaniem obrazu, to porównanie do Radeon Image Sharpening pozwolisz, że z grzeczności przemilczę. Co do ostrości DLSS w RDR 2 można to łatwo i szybko samemu naprawić ściągając SDK DLSS dla devów, podmieniając plik odpowiedzialny za DLSS i wciśnięcie kombinacji alt+ctrl+F7, która wyłącza opcję wyostrzania, która to jest jest zwykłym postefektem, a nie efektem działania DLSS. Od teraz już możesz przestać pisać głupoty. Co do bluru to jedynie w opcji performance, gdzie przetwarza z 1080p do 4K, DLSS w opcji quality w 4K jest czystą magią, bo obraz lepszej jakości niż w natywnym 4K, a klatek więcej.

Edytowane przez tjery

Opublikowano

60 klatek i tylko FHD? Ich pojebało?

Opublikowano

Czyli prawie identyko jak Dying Light 1 we wstecznej :) Prawie bo tam 900p :yao:

Opublikowano
  • Autor

ja nie bo 130zł które mnie gra w sumie wyszła to nie pieniądz, poza tym jedynka miała gorsze oceny a jak się większość bawiła wszyscy wiemy. user score pewnie będzie sporo wyższy

Opublikowano

Optymalizacja jest skopana i tyle, co tu dużo pisać. Gra nie wygląda za dobrze, jej wygląd kompletnie nie usprawiedliwia ani wysokich wymagań na PC ani to, że na konsolach w trybie 60 klatek działa tylko w 1080p. 

Opublikowano

Może ktoś to w końcu powie. Ni chuja nie widać tu next gena. Najbardziej mnie boli brak śladow po ciosach na ciele zombiaków. Wyglada to biednie jak z ps 3.

Opublikowano
  • Autor
2 minuty temu, easye napisał:

Na jakiej karcie grają?

Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU.

Opublikowano
3 minuty temu, Figuś napisał:

Parkouring our way through the console & PC versions, we have a collection of modes and settings to work through. The last-gen versions weren’t ready in time for coverage in this review, so we instead will concentrate on the Xbox Series X, Series S, and PS5 along with our AMD-powered PC with an RX6800 GPU.

RX 6800 - bez RT 1440p w 120 klatkach, z RT 50 xD

Na Nvidi powinno byc lepiej.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.