Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, Bigby napisał:

RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek.

Trochę brakuje do 100 ;), jestem ciekaw jak to u mnie będzie chodziło w 3440x1440p, pewnie 60 widząc ten obrazek

49D11A02-FF2D-4B84-BAAC-346632A20897.jpeg

Edytowane przez Malibu
Opublikowano
35 minut temu, Bigby napisał:

 

https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/dying-light-2-stay-human-test-gpu-cpu

 

;) 

RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek.

Fajnie suwak z tego linku pokazuje ile w tej grze zmienia RT, global illumination daje radę, tak jak w Metro. Fajny pokaz dla wszystkich sceptyków RT, dla mnie różnica jest ogromna in plus, totalnie inny odbiór gry.

Opublikowano

Graficznie nie spodziewałem się cudów, liczę że ewentualne łatki coś tam poprawią w tym względzie, pre ordera nie mam zamiaru kasować, zwłaszcza że na XSX wyszło mnie za 180 zł dzięki temu że miałem zaległy bon. Jeśli będzie to średniak to nie będę w niczym gry usprawiedliwiał, pierwsze wrażenia z mojej strony będą obiektywne i prawdopodobnie w sobotę :) szkoda że mało ludzie rozpisują się o ścieżce dźwiękowej, bo ja nakręcając się od kilku dni słucham genialnego soundtracku z jedynki, który też dodawał mnóstwo klimatu. 

Opublikowano
3 godziny temu, czeskimaster napisał:

 


Series S jak ktoś się pytał full HD i 30 klatek

 

Który mamy rok? 2014? 2015?

Żenada i tyle! Wrócę do tego tematu jak wyjdzie 60fps patch na eSke!

  • Plusik 2
Opublikowano
13 minut temu, Malibu napisał:

Trochę brakuje do 100 ;), jestem ciekaw jak to u mnie będzie chodziło w 3440x1440p, pewnie 60 widząc ten obrazek

49D11A02-FF2D-4B84-BAAC-346632A20897.jpeg

 

Bo bierzesz pod uwagę najwyższe ustawienia Ray Tracingu.

Opublikowano
9 godzin temu, ping napisał:

Jakiś czas temu tu pisałem - kilkadziesiąt h gry na Series X i zero dropow, gram w performance.

Komu wierzyć zatem?

Opublikowano
2 minuty temu, Ryo-San napisał:

Który mamy rok? 2014? 2015?

Żenada i tyle! Wrócę do tego tematu jak wyjdzie 60fps patch na eSke!

 

No niestety, jak tylko zaczęły wychodzić informacje o 1080p60 na XSX i PS5 to już wiedziałem, że S-ka stoi na straconej pozycji.

Opublikowano

no ten ich chrome czy tam teraz C Engine to optymalizacyjne piekiełko musi być, no i cross genowa gra, widze tu ten sam problem co przy Strażnikach Galaktyki gdzie performane mode jest zrobiony na szybko byle było 60FPS

Opublikowano
18 minut temu, Rozi napisał:

Komu wierzyć zatem?

 

A do czego konkretnie pijesz?

Tak jak napisałem wcześniej - dropów przez kilkadziesiąt h zabawy na Series X w performance nie zauważyłem.

 

Zerknij analizę DF:

"It's with PS5 and Series X where things get a little more interesting. As standard, both machines boot in performance mode where rendering resolution is locked to 1080p, while frame-rate targets - and doggedly locks - to 60 frames per second."

 

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2022-does-dying-light-2-deliver-on-playstation-5-and-xbox-series-consoles

 

 

 

Opublikowano

Na spokojnie - pokrywają się z moimi przewidywaniami (czułem w kościach, że meta będzie ~80). Przeważają pozytywne, choć krytyczne oczywiście również są - rekordzistą jest The Guardian z oceną 2/5, taką samą notę wystawiono tam AC: Syndicate, The Division 2 czy Quantum Break (nie uważam, żeby były to gry kiepskie), natomiast najbardziej jestem ciekaw opinii graczy i tego jak oni odbiorą końcowy produkt, bo to koniec końców oni są klientem i to dla nich szykowany jest wieloletni support gry.

  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Opublikowano

Wątpię, jedynka też miała średnie oceny, 75% a ludzie się zagrywali na maksa, do tego sporo osób w temacie wystawiało 9. Też uwielbialem tą grę, dlatego akurat oceny w ogóle mnie nie zniechęciły. Nie raz już człowiek ogrywal tytuly 7/10, które były personal GOTY.

  • Dzięki 1
Opublikowano
4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał:

Co za partacze... Metro Exodus na XSX RT i 60 fps. Dying Light kilka lat później 30 fps i 1080p i RT w wersji upośledzonej.
 

 

Wielkość świata nie ma tutaj żadnego znaczenia? Z tego co pamiętam to w Metro te lokacje były o wiele mniejsze niż w pierwszym DL. Druga część pewnie też będzie sporo większa od map z Metra. Ile Metro powstawało?  DL 2 miało być robione przez 7 lat. Nie wiem czy 7 lat temu ktoś myślał o tym, że będzie coś takiego jak RT na konsolach więc pisząc silnik mogli tego nie przewidzieć a potem mogły być problemy z poprawnym wdrożeniem. Tylko spekuluję, bo nie znam się aż tak na technikaliach ;) Może uda im się poprawić część tych rzezy po premierze. Podobnie było z AC:V gdzie jakiś czas po premierze dodano tryb jakościowy (albo wydajnościowy), a później gra chyba chodziła już w 60 klatkach przy dobrej jakości obrazu. Grunt żeby się dobrze w to grało.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Najebał się mocno w środku tygodnia. Smutne.

 

Edit: jakby co to nad moim był post najebanego whiskera który pomylił temat czyli zdjęcie tv a na nim.gra Crysis na drugim jakieś samochody i zachwyty jak to na dualsense są niesamowite doznania

Edytowane przez devilbot
  • Haha 3
  • Smutny 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...