Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Days gone było tak kozackie że przeszedłem całe, 45h poświęciłem. A teraz kończę drugi raz na PS5 w 60fps i nadal zachwyca.

DL1 też przeszedłem dwa razy całe w 100%. Dwójkę liczę również na to że mnie tak pociągnie.

  • Plusik 2
Opublikowano

Pisaliśmy w temacie o DG, początek miał ciężki i bugi były obecne nie ma co gadać, że gra był sztosem od początku. Ja ograłem po jakimś czasie i bawiłem się doskonale i teraz na PS5 powtarzam.  Ale jak każda gra ma fanów i ludzi, którym siadła średnio, rozumiem i szanuję.

W Dying Light tak samo oceny były średnie, a mi grało się kozacko i tak samo pewnie ogram dwójkę i jak prezentować będzie poziom jedynki to też będę się dobrze bawił.
Niech się Techlandowi wiedzie i może stworzą jakieś nowe IP. Choć jak dla mnie gier z zombiakami nigdy dość :kaz:

  • Plusik 1
Opublikowano

Jak ktoś pograł w Days Gone godzinkę i go odepchnęło to powiem od siebie tylko tyle, że ja na początku też byłem rozczarowany (grałem od razu w wersje na PS5 w 60fps)... ale po kilku godzinach wkrętka była taka, że każdą wolną chwilę poświęcałem na tę grę. 

 

Co do DL2 - szkoda, że (pato)deweloperzy nie wyciągają wniosków i wypuszczają na rynek zabugowane, niedopracowane produkty, z jakąś kijową optymalizacją (full HD w 2022 r.?).

Rynek jest bezlitosny i takie coś może puścić nawet tak wielką firmę jak CDPR w dół.

Opublikowano

To grajcie w standardzie konsolowym w 30fps i będzie 4k. Pewnie dało się wyciągnąć więcej, ale nie oni pierwsi są z opcją 1080p i 60fps. Jak chcecie mieć wszystko to trzeba kupić pc.

  • Plusik 1
Opublikowano
13 minut temu, Zajcik napisał:

Rynek jest bezlitosny i takie coś może puścić nawet tak wielką firmę jak CDPR w dół.

 

Podejrzewam, że tu będzie inaczej i gra sprzeda się rewelacyjnie.

Opublikowano

Nie rozumiem fenomenu Dying Light. Jestem fanem gierek o zombie, ale jedynkę męczę od paru lat i po paru godzinach odpuszczam i rok czy dwa próbuję znowu z tym samym skutkiem. W ogóle nie sprawia mi funu to bieganie i skakanie po budynkach, szukanie lootu i robienie nieciekawych misji. Sprawdziłem kilka materiałów z dwójki i widzę, że niczym się to nie różni od poprzedniczki :frog:

Opublikowano

Może po prostu gra do Ciebie nie trafia? W jedynce najfajniejsze imo było poczucie progresu i sposób, w jaki rozwija się umiejętności postaci. Tam żaden skill nie był niepotrzebny, praktycznie każdy dawał coś dobrego i użytecznego do zabawy. Zaczynasz grę pamperkiem, co potyka się o własne nogi, żeby pod koniec bezstresowo śmigać po nocy i czuć się jak przekoks sprzedając dropkicki na zgniłe ryjce. Dwójka z recek wygląda na "to samo, ale więcej, lepiej, bardziej złodupnie", także sequel chyba też do Ciebie nie przemówi.

Opublikowano
16 minut temu, Czoperrr napisał:

Nie rozumiem fenomenu Dying Light. 

Dla mnie to taki Far Cry tylko, źe w moich oczach seria FC skończyła się na trójce, a potem odcinanie kuponów zaś gra Techlandu sprawiła, że znowu miło było mi wrócić do takiego open world. Zombiaków nie lubię chyba, że w Residentach.

Opublikowano
26 minut temu, Czoperrr napisał:

Nie rozumiem fenomenu Dying Light. Jestem fanem gierek o zombie, ale jedynkę męczę od paru lat i po paru godzinach odpuszczam i rok czy dwa próbuję znowu z tym samym skutkiem. W ogóle nie sprawia mi funu to bieganie i skakanie po budynkach, szukanie lootu i robienie nieciekawych misji. Sprawdziłem kilka materiałów z dwójki i widzę, że niczym się to nie różni od poprzedniczki :frog:

Grałem kiedyś w kilkugodzinnego triala i się odbiłem(różnica taka, że nie jestem fanem zombiaków), ale mam wersje GOTY, i będę chciał dać im jeszcze jedną szansę.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, HiS napisał:

Domyślam się, że nie da się grać w copa między platformami? Szkoda, mamy 21 wiek, a tu takie podziały rasowe.

No niestety wycofali się z tego na premierę.A ponieważ terminu brak, można zakładać,że w najbliższej przyszłości nie będzie.Dla mnie to gamechanger bo mieliśmy ze znajomymi ogrwać multiplatformowo,na dzień dzisiejszy mówię więc pass, i czekam spokojnie na Elden Ring.

Edytowane przez Gregorius
  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
5 minut temu, Andżej napisał:

Jaka macie wersje gry ? bo nie wiem, czy day one patch wpadl a ustawilen na NZ i mam 1.0.1.7

Dzisiaj nie jest day one :kaz: Mam tak samo jak Ty, pewnie jutro wleci jakiś updejt.

Opublikowano

Prolog skończony(całkiem długi swoją drogą). Na razie jest sztosik. Combat i parkour mocno poprawione. Graficznie też dużo bardziej różnorodnie(ładne kolorki i więcej głębi). Ogólnie taka mocno dopakowana jedynka. Fani pierwowzoru będą się czuli jak w domu. Teraz przerwa, a wieczorkiem lece z dwoma kumplami w coopie już całość :banderas:

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Opublikowano
6 minut temu, sprite napisał:

Na razie jest sztosik. Combat i parkour mocno poprawione. Graficznie też dużo bardziej różnorodnie. Ogólnie taka mocno dopakowana jedynka

 

No i to chciałem usłyszeć!

Opublikowano

czy ktos z wersją xbox moze potwierdzić jak wyglada ustawienie angielskich glosow i polskich napisów, da się? Na playstation ponoć coś tam sie da pokombinować.

 

Ehh RT jak RT ale zeby przy 60 fps dali 1080 to trochę wstyd, mogli juz dac skalowanie do 4k.

Opublikowano
45 minut temu, HiS napisał:

Tak, szczególnie, że to poczucie powrotu do miasta o które tak "walczyliśmy" w pierwszej części, wpływa immersję (odbiór dwójki, myślę że bardziej emocjonalny). Warto obadać jedynkę.

Bo tak to jak zaczynać serial od 2 sezonu.

 

Dementuję, nie trzeba grać w jedynkę przed przygodą w drugiej części.

To jest inne miasto i inna historia, nowy bohater, oczywiście są nawiązania do fundamentów postawionych przy okazji DL1, więc powracający wyłapią masę smaczków, jednak to nie jest bezpośrednia kontynuacja.

 

40 minut temu, Faka napisał:

A coś o jeździe buggy przebąkiwali w tej części? W The Following fajnie się jeździło po zombiakach. 

 

Brak.

 

@szurubur niestety na ten moment nie ma takiej możliwości, w przyszłości powinna wjechać.

  • Dzięki 1
Opublikowano
28 minut temu, sprite napisał:

Prolog skończony(całkiem długi swoją drogą). Na razie jest sztosik. Combat i parkour mocno poprawione. Graficznie też dużo bardziej różnorodnie(ładne kolorki i więcej głębi). Ogólnie taka mocno dopakowana jedynka. Fani pierwowzoru będą się czuli jak w domu. Teraz przerwa, a wieczorkiem lece z dwoma kumplami w coopie już całość :banderas:

Tak będzie mógł przejść tylko jeden z kolegów 

Cytat

Dołączając do kooperacji jako „gość” musimy liczyć się z tym, że wkraczamy do świata i historii, która znacząco może różnić się od naszej. Studio Techland podkreśla, że ma to sprawić, iż tryb co-op będzie w Dying Light 2 jeszcze bardziej atrakcyjny niż w pierwowzorze. Oprócz możliwości poznania alternatywnej historii, „goście” mogą liczyć na zachowanie wszystkich postępów i przedmiotów, które uda im się zdobyć podczas wspólnej zabawy.

Czyli progres jest tylko dla hosta fabularny :) 

 

A co do kupna na premierę ja kupiłem na steam. Pieprze te niedopracowane fullhd chce mieć wszystkie ficzery i suwaczki na maksa. A nie konsole nowej generacji po roku mają tryb full hd XD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...