Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
52 minuty temu, Boomcio napisał:

 

Ale masz natężenie bugów bro :( grasz na pc z tego, co kojarzę.

U mnie to buczenie było dwa razy póki co, wyglądało dokładnie jak opisujesz. 

System walki rewelka i ten działający przy dobrym skillu blok to świetna rzecz. Imo wejście na dach i oczekiwanie na oponentów to mocny tip na 90% wrogów. 

Gram na XSX , lewitujące zwłoki na ulicy czy tez postacie stojące z rozpiętymi ramiona bez animacji to norma . Właśnie wiem co czuli ci ogrywający Cybera gdzie ja żadnych większych bugów nie miałem a wszyscy się skrażyli . No szkoda bo mimo wszystko czuć że gra przeszła przez jakieś piekieło i coś tam podczas tworzenia nie grało w ekipie ale trzeba liczyć że gra porządnie sie zwróci i doszlifują 3 część.

Opublikowano

U mnie mniej tego (też xsx). W Ćpunku jakoś mniej bugów, ale grałem w lutym, prawie 3 miesiące od premiery, tu też tak będzie zapewne. 

 

 

 

Btw ale nie spodziewałem się w dl2...

Spoiler

Dżonego Silverhanda :) a już ucieczka przed nim

 

to emocje niczym pamiętna ucieczka z faveli w Call of Duty.

Miazga.

Opublikowano
27 minut temu, Schranz1985 napisał:

Kolejny przykład że nie warto kupować gierek na premierę.
Za pół roku będzie malina.

Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka
 

 

Eeeeee, warto.

Opublikowano

 

Im dalej w las tym chłopek coraz częściej robi to czego my nie chcemy a w rezultacie ginie zbyt często co irytuje niemiłosiernie. Postacie tak jak ktoś wspomniał absolutnie niesympatyczne, irytujące i najchętniej do rzucenia w te pole kwasu. 

Koniec blisko, chyba...

Opublikowano

Wrzucę w spojler. Jest to opis jednego z gangów w nowej dzielnicy i wszyscy informatycy z forumka mogą czuć się docenieni. Trochę śmiechłem.

Spoiler

Screenshot-20220210-120810-Gallery.jpg

 

 

  • Lubię! 1
  • Haha 2
Opublikowano

W ogóle jak macie jakieś giga bronie na wysokim levelu to warto je zostawić, bo jest wisiorek, który daje +500 do odporności broni i można go zakładać bez końca.

Wisiorek oraz palec glova znajdziecie w pokoju devów (dosłownie). Są tam fajne plakaty z gier Techlandu oraz wiele innych smaczków. Żeby zdobyć wisiorek musicie usiąść na 4 pufach koło telewizora i poczekać aż na stole pojawi się teczka z wisiorkiem.

Pokój znajduje się w wieżowcu obok VCN (warto zrobić misję Broadcast bo wtedy jest znacznie łatwiejszy dostęp). Ogólnie wystarczy wpisać na you tube "dying light 2 dev room" i jest tego pełno.

  • Plusik 3
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
Opublikowano
38 minut temu, Bzduras napisał:

A ja właśnie skończyłem. Pyszna giereczka, chętnie wrócę jak poprawią rozdzialkę w Performabce i dorzucą New Game+.

To jak fabulatnie sie prezentuje Twoim okiem ?:P

Opublikowano
5 minut temu, MEVEK napisał:

To jak fabulatnie sie prezentuje Twoim okiem ?:P

 

No napisał, że "pyszna". Więc mu smakowała zapewne. Jak by napisał  "chujowa", to rozumiesz ;)

 

Opublikowano
22 minuty temu, MEVEK napisał:

To jak fabulatnie sie prezentuje Twoim okiem ?:P

 

16 minut temu, Boomcio napisał:

 

No napisał, że "pyszna". Więc mu smakowała zapewne. Jak by napisał  "chujowa", to rozumiesz ;)

A właśnie, że fabuła jest bo jest w tej gierce. Po jedynce nie spodziewałem się wiele, a wszelka nadzieja na coś więcej niż przeciętność uleciała wraz z Avellonem. Ot, historia jest bo jest, a wybory chyba faktycznie mają wpływ na przebieg opowieści, tylko... 

Spoiler

jeśli dobrze kombinuję to są cztery zakończenia, z czego na końcu i tak jest wybór między wariantem A i wariantem B, a reszta zależy od tego, kto wskutek naszych decyzji żyje na tym etapie opowieści.

 

Opublikowano
53 minuty temu, Faka napisał:

@BzdurasA kogo wybrałeś? Ocaleńców czy espeków?

Ale musisz sprecyzować, o jaki moment chodzi, bo przez te 35h wiele razy musiałem wybierać między jednymi a drugimi, i w sumie skakałem jak młoda studentka na Erasmusie - raz tu, raz tam.

Opublikowano
8 minut temu, HiS napisał:

Zresztą nie wiem czy będzie dostępna opcja "free mode" po skończeniu gry.

Po skończeniu gry masz zablokowane questy fabularne i świat do dyspozycji, można sobie biegać, odhaczać znaczniki na mapie, robić questy poboczne. Z tego co gra mi zakomunikowała to robi się też skalowanie przeciwników i lootu tak, żeby nie było za łatwo, ale żeby wypadały rzeczy, które się przydadzą, a nie low-level śmieci.

  • Dzięki 1
Opublikowano
22 godziny temu, Figuś napisał:

Jeżeli nazywa się Piotr Modzelewski to tak, robił gościa niedzielnego :)

 

A to poyebauo mi się z jakimś innym, znanym, cotygodniowym podsumowaniem, które czytał :sweat:

Opublikowano

Ja z każdą godziną wkręcam się coraz bardziej. Na liczniku wprawdzie nie mam ich zbyt wiele, wię  wszystkiego dopiero się uczę. Fabularnie, dopadłem przed chwilą  "Ch*jowego Hubiego" ;) i przy okazji, trochę nieświadomy co mnie czeka wszedłem do pierwszego budynku kwarantanny GRE, emocji trochę było, zbliżał się świt a ja jeszcze byłem w środku, ale udało się bez zgonu :obama:.

Kupiłem trochę w ciemno, ale jak narazie nie żałuję.

  • Plusik 4
Opublikowano

ja ocalencom ale to przez przypadek, bo gdzieś slyszalem ze rozdysponowanie stref miedzy frakcjami nie ma wplywu na fabułe i wybralem ocalencow ze wzgledu na lepsze bonusy, szkoda tylko ze ten brak wplywu tyczy się pozniejszych stref a nie wody cisnień :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...