blantman 5 780 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 21 minut temu, Bigby napisał: https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/dying-light-2-stay-human-test-gpu-cpu RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek. Ile 3070? Na ultrapanoramie? Jestem ciekaw czy będę miał coś koło 70 z rt na ultra. Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Powinieneś mieć QHD nie wiele się rożni od 1440p jeżeli chodzi o zasoby. Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 (edytowane) 37 minut temu, Bigby napisał: RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek. Trochę brakuje do 100 , jestem ciekaw jak to u mnie będzie chodziło w 3440x1440p, pewnie 60 widząc ten obrazek Edytowane 2 lutego 2022 przez Malibu Cytuj
tjery 1 270 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 35 minut temu, Bigby napisał: https://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/dying-light-2-stay-human-test-gpu-cpu RTX 3080 w 1440p z Ray Tracingiem i DLSS osiąga prawie 100 klatek. Fajnie suwak z tego linku pokazuje ile w tej grze zmienia RT, global illumination daje radę, tak jak w Metro. Fajny pokaz dla wszystkich sceptyków RT, dla mnie różnica jest ogromna in plus, totalnie inny odbiór gry. Cytuj
teamdox 64 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Graficznie nie spodziewałem się cudów, liczę że ewentualne łatki coś tam poprawią w tym względzie, pre ordera nie mam zamiaru kasować, zwłaszcza że na XSX wyszło mnie za 180 zł dzięki temu że miałem zaległy bon. Jeśli będzie to średniak to nie będę w niczym gry usprawiedliwiał, pierwsze wrażenia z mojej strony będą obiektywne i prawdopodobnie w sobotę szkoda że mało ludzie rozpisują się o ścieżce dźwiękowej, bo ja nakręcając się od kilku dni słucham genialnego soundtracku z jedynki, który też dodawał mnóstwo klimatu. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 3 godziny temu, czeskimaster napisał: Series S jak ktoś się pytał full HD i 30 klatek Który mamy rok? 2014? 2015? Żenada i tyle! Wrócę do tego tematu jak wyjdzie 60fps patch na eSke! 2 Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 13 minut temu, Malibu napisał: Trochę brakuje do 100 , jestem ciekaw jak to u mnie będzie chodziło w 3440x1440p, pewnie 60 widząc ten obrazek Bo bierzesz pod uwagę najwyższe ustawienia Ray Tracingu. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 9 godzin temu, ping napisał: Jakiś czas temu tu pisałem - kilkadziesiąt h gry na Series X i zero dropow, gram w performance. Komu wierzyć zatem? Cytuj
Bigby 4 743 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 2 minuty temu, Ryo-San napisał: Który mamy rok? 2014? 2015? Żenada i tyle! Wrócę do tego tematu jak wyjdzie 60fps patch na eSke! No niestety, jak tylko zaczęły wychodzić informacje o 1080p60 na XSX i PS5 to już wiedziałem, że S-ka stoi na straconej pozycji. Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 FHD w 2022 XD No nie udał im się ten silnik, żeby choć wyciągnąć te 1440p 60fps lol Cytuj
Figuś 21 260 Opublikowano 2 lutego 2022 Autor Opublikowano 2 lutego 2022 no ten ich chrome czy tam teraz C Engine to optymalizacyjne piekiełko musi być, no i cross genowa gra, widze tu ten sam problem co przy Strażnikach Galaktyki gdzie performane mode jest zrobiony na szybko byle było 60FPS Cytuj
Malibu 940 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 7 minut temu, Bigby napisał: Bo bierzesz pod uwagę najwyższe ustawienia Ray Tracingu. No a jak I ładnie się wyrównało po całym dniu Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 (edytowane) 6 od gamespotu ? bo ? normalnie ocena jak dla jakiejs biedronkowej gry na pc za 9,99 typu ambulance rescue Edytowane 2 lutego 2022 przez Andżej Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 18 minut temu, Rozi napisał: Komu wierzyć zatem? A do czego konkretnie pijesz? Tak jak napisałem wcześniej - dropów przez kilkadziesiąt h zabawy na Series X w performance nie zauważyłem. Zerknij analizę DF: "It's with PS5 and Series X where things get a little more interesting. As standard, both machines boot in performance mode where rendering resolution is locked to 1080p, while frame-rate targets - and doggedly locks - to 60 frames per second." https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2022-does-dying-light-2-deliver-on-playstation-5-and-xbox-series-consoles Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Pingu, jak przyjmujesz pierwsze recki ? Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Na spokojnie - pokrywają się z moimi przewidywaniami (czułem w kościach, że meta będzie ~80). Przeważają pozytywne, choć krytyczne oczywiście również są - rekordzistą jest The Guardian z oceną 2/5, taką samą notę wystawiono tam AC: Syndicate, The Division 2 czy Quantum Break (nie uważam, żeby były to gry kiepskie), natomiast najbardziej jestem ciekaw opinii graczy i tego jak oni odbiorą końcowy produkt, bo to koniec końców oni są klientem i to dla nich szykowany jest wieloletni support gry. 3 1 Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Fhd i 60fps na nowych konsolach to jakiś żart chyba xd Poczekam na opinie graczy, ale mam przeczucie, że dopiero najlepsze ( najgorsze ) przed nami. 2 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 Wątpię, jedynka też miała średnie oceny, 75% a ludzie się zagrywali na maksa, do tego sporo osób w temacie wystawiało 9. Też uwielbialem tą grę, dlatego akurat oceny w ogóle mnie nie zniechęciły. Nie raz już człowiek ogrywal tytuly 7/10, które były personal GOTY. 1 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Co za partacze... Metro Exodus na XSX RT i 60 fps. Dying Light kilka lat później 30 fps i 1080p i RT w wersji upośledzonej. Wielkość świata nie ma tutaj żadnego znaczenia? Z tego co pamiętam to w Metro te lokacje były o wiele mniejsze niż w pierwszym DL. Druga część pewnie też będzie sporo większa od map z Metra. Ile Metro powstawało? DL 2 miało być robione przez 7 lat. Nie wiem czy 7 lat temu ktoś myślał o tym, że będzie coś takiego jak RT na konsolach więc pisząc silnik mogli tego nie przewidzieć a potem mogły być problemy z poprawnym wdrożeniem. Tylko spekuluję, bo nie znam się aż tak na technikaliach Może uda im się poprawić część tych rzezy po premierze. Podobnie było z AC:V gdzie jakiś czas po premierze dodano tryb jakościowy (albo wydajnościowy), a później gra chyba chodziła już w 60 klatkach przy dobrej jakości obrazu. Grunt żeby się dobrze w to grało. 1 Cytuj
Boomcio 4 161 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 A Days Gone? To samo jeżelimchodzi o oceny. I też zombiaki. 1 1 Cytuj
devilbot 3 724 Opublikowano 2 lutego 2022 Opublikowano 2 lutego 2022 (edytowane) Najebał się mocno w środku tygodnia. Smutne. Edit: jakby co to nad moim był post najebanego whiskera który pomylił temat czyli zdjęcie tv a na nim.gra Crysis na drugim jakieś samochody i zachwyty jak to na dualsense są niesamowite doznania Edytowane 2 lutego 2022 przez devilbot 3 1 Cytuj
Wredny 9 711 Opublikowano 3 lutego 2022 Opublikowano 3 lutego 2022 Gram aktualnie w jedynkę, która jest przezajebista, więc jeśli dwójka choćby trzyma ten poziom to nie widzę powodów do narzekań. 1 Cytuj
Bzduras 12 764 Opublikowano 3 lutego 2022 Opublikowano 3 lutego 2022 Spoiler For single player I'd give it "wait for sale" Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 3 lutego 2022 Opublikowano 3 lutego 2022 Dziwne, bo przez 3/4 recenzji opowiada o grze same pozytywy. No nic trzeba kupić - w 1 tez były te same problemy, tez przechodziłem sam i bawiłem się wyśmienicie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.