oFi 2 496 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 a to nie jest tak, że ocaleńcy mają tyrolki i szybsze podrożowanie a esbecy lepsze brońki? Cytuj
Figuś 21 260 Opublikowano 11 lutego 2022 Autor Opublikowano 11 lutego 2022 tak jest, ja wolę jednak iść w esbeków bo po dostaniu paralotni te tyrolki chuja warte są, a kusza wymiata i lepsza od łuku Cytuj
Soul 1 331 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 (edytowane) Dwie 2h za mną dotarłem do otwartego świata, wrażenia bardzo pozytywne oczywiście 60 fps (30 tak rwie, że żal w to grać) b.dobra Polska wersja, walka bardzo przyjemną a parkur daj frajdę, dziś pogram coś dłużej a i grafa w tym 1080p bez tragedii, gra nadrabia kolorystką i ogólną paletą barw noc wygląda jak noc Edytowane 11 lutego 2022 przez Lord Protector 2 Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 W dniu 9.02.2022 o 23:54, Boomcio napisał: U mnie mniej tego (też xsx). W Ćpunku jakoś mniej bugów, ale grałem w lutym, prawie 3 miesiące od premiery, tu też tak będzie zapewne. Btw ale nie spodziewałem się w dl2... Pokaż ukrytą zawartość Dżonego Silverhanda a już ucieczka przed nim to emocje niczym pamiętna ucieczka z faveli w Call of Duty. Miazga. Chodzi o ten epizod, gdzie Spoiler uciekamy przed Waltzem zaraz po tym jak zabrał nam klucz i go odzyskaliśmy? Bo jeżeli tak, to mam podobne odczucia Niektórzy narzekają na słabą noc ale moim zdaniem też robi robotę. Zwłaszcza jak się zejdzie z dachu i nie ma możliwości na jego wrócić. Z każdej strony nabiegają zombie i ciągle jest atak. Wczoraj celowo chciałem sprowokować pościć aby nazbierać trochę trofeów jednak musiałem uciekać na dach, bo bym nie dał rady. W dniu 10.02.2022 o 00:52, Schranz1985 napisał: Kolejny przykład że nie warto kupować gierek na premierę. Za pół roku będzie malina. Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Nie. Uwierz, że w tym przypadku tak nie jest. Też zawsze trzymam się z daleka kupowania gier na premierę jednak tutaj zrobiłem wyjątek i zaryzykowałem. Nie żałuję. W moim przypadku trafiło się tylko kilka pomniejszych bugów. W najgorszym wypadku restart gry z pozycji konsoli i wszystko dalej śmiga tak jak powinno. 1 Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 Na ile sterowanie i feeling w tej grze są podobne do Mirror’s Edge? Bo w sumie uwielbiałem ME, bardzo lubiłem starsze Dead Rising i intryguje mnie ten tytuł. Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 ME jest jednak klasę wyżej wg mnie, ale w Dying Light również można się świetnie bawić, szczególnie jak rozwiniesz wszystkie umiejętności. Cytuj
Mustang 1 777 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 55 minutes ago, Patricko said: ME jest jednak klasę wyżej wg mnie, ale w Dying Light również można się świetnie bawić, szczególnie jak rozwiniesz wszystkie umiejętności. Ale jeśli grałeś w obie gry, czy sterowanie jest zbliżone do ME, czy twórcy ewidentnie inspirowali się tamtą grą? Trudno oceniać po filmikach, ale same ruchy wyglądają całkiem podobnie, pytanie jak jest grając, a nie tylko oglądając finalnie efekt na ekranie. Bo tak kupować żeby okładać zombiaki rurą po łbach średnio mnie jara, podczas gdy ten element parkurowy mnie mocno zainteresował. Cytuj
Patricko 1 442 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 No jest zbliżone, nawet sterowanie dali podobne, żeby ludzie się odnaleźli szybciej. Tylko tak jak mówię, kupowanie tej gry dla samego parkour? No nie wiem, bo potem trafiasz do tego miasta z wieżowcami, a tam już głównie lotnia + linka. Są też te wyzwania parkourowe, ale akurat nie stanowią jakiegoś wyzwania. Nie ma nawet mowy o poziomie trudności czasu na złoto jaki był w ME, szczególnie w Pure Time Trials. 1 Cytuj
Boomcio 4 161 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 18 minut temu, Mustang napisał: 1 Bo tak kupować żeby okładać zombiaki rurą po łbach 2 średnio mnie jara, 3 podczas gdy ten element parkurowy mnie mocno zainteresował. 1 większa część gameplayu i nieodzowna 2 jak wyżej 3 jest go ogrom, ale z połączeniem z pkt1 szczególnie w misjach. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Kmiot 13 884 Opublikowano 11 lutego 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 11 lutego 2022 No, jeszcze parę łatek się pewnie przyda. Moja sytuacja z dzisiaj xd 14 Cytuj
addhoc 65 Opublikowano 11 lutego 2022 Opublikowano 11 lutego 2022 Znikanie postaci w cutscenkach to jest nagminne a tu jeszcze łamią karki... Cytuj
gnom 91 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 Mam wrazenie ze po paczu na PS5 gra w trybie jakosci znacznie zwolnila niestety zostaje tylko tryb 60fps. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 Za to glitche w coopie na xsx mocno naprawili. Gierka z VRR też sporo płynniejsza. Dzisiaj pograliśmy z 4 godziny i 0 crashy/bugów 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 Tylko kiedy to obesrane vrr zawita na ps5....Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 Na sexie jak biegam, to mi się waha od 80 fpsów do 110. Czasami nawet więcej. Czuć dużą różnice w płynności względem 60. Propsy za ten patchyk. Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 Muszę w końcu ogarnąć oleda z vrr, przecież to jest gamechanger wszystkich opcji graficznych. Cytuj
creatinfreak 3 860 Opublikowano 12 lutego 2022 Opublikowano 12 lutego 2022 (edytowane) No nabrała gra płynności po patchu na xsx. Gra się teraz meeeega dobrze z vrr. Edytowane 12 lutego 2022 przez creatinfreak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.