Opublikowano 13 lutego 20223 l Ten angielski dubbing jak ustawić? Łatka pobrana a ja nadal nie mogę odnaleźć opcji zmiany języka.
Opublikowano 13 lutego 20223 l 20 godzin temu, sprite napisał: Na sexie jak biegam, to mi się waha od 80 fpsów do 110. Czasami nawet więcej. Czuć dużą różnice w płynności względem 60. Propsy za ten patchyk. To z automatu działa czy trzeba coś przestawić w opcjach? Łatka poprawiła kilka rzeczy ale ja jakoś nie miałem większych problemów z gierką. Dalej trafiam na sytuację, w której postać wyjca staje się nieśmiertelna ale i nie atakuje mnie. Nie powoduje też pościgów. W rybim oku trafiłem na świeczki, które się nie palą ale świecą na czubkach. Przy szabrowaniu lodówek miód teraz jest w słoiczkach zamiast samych plastrów
Opublikowano 13 lutego 20223 l Im dalej w fabułę tym więcej postaci ciągle ktoś nowy, jakiś Majk, John, Bonzo no przegięli trochę w tym aspekcie
Opublikowano 13 lutego 20223 l Im dalej w fabułę tym więcej postaci ciągle ktoś nowy, jakiś Majk, John, Bonzo no przegięli trochę w tym aspekcie [emoji6] A każda z nich tak nijaka, że zapominasz po 5 minutach kto to w ogóle był.
Opublikowano 13 lutego 20223 l Tak dokładnie. Kilka godzin później pada jego imię i się głowisz który to był.
Opublikowano 13 lutego 20223 l 2 godziny temu, Elitesse napisał: To z automatu działa czy trzeba coś przestawić w opcjach? Z automatu jeżeli masz ustawiony performance mode.
Opublikowano 13 lutego 20223 l Skończyłem Dying Ligh 2 - Steam pokazuje mi 38 h ale myślę że całosć na hardzie zajęła mi ok 36 h. Zmieniłem poziom trudności na końcu na easy a czemu zaraz napisze. Recenzja bez spoilerów poza jednym dotyczącym pewnej walki pod koniec gry kto się boi niech nie czyta końca recenzji. Gra to takie 7/10. Nic co dupe by urwało podobała mi się ale no jest to średniak. DL2 do DL1 na sterydach nie wiem co im 7 lat zajęło. Gra wygląda ładnie na pc ale nie jest to top gier po prostu rt robi robotę. Fabularnie są momenty ale ogólnie średniawka. No spodziewałem się więcej. Doszło do tego że lepsze jest kilka pobocznych niż główna misja. I niestety dużo pobocznych to jednak kopiuj wklej to samo. A najgorzej wypadają aktywności w mieście. Jeden ośrodek GRE zrobiłeś? Zrobiłeś je wszystkie. I tak z każdą aktywnością. NASRANE tego że może i 500 h ktoś będzie siedział w tym ale ja nie pracuje tylko gram. I dla mnie to gra na ok 35 h wszystko ponad to to już orka. Czy się dobrze bawiłem? TAK bo gameplay (poruszanie się, walka etc ) sprawiał mi radość. Szkoda że historia nie dowiozła. Może polatam jeszcze w coop jak ktoś będzie chętny ale raczej do gry już nigdy nie wrócę dla dodatków fabularnych. Technicznie gra dla mnie bez zarzutu poza programem który musiałem odpalać aby mieć ultra wide. W 2022 roku nie mieć wsparcia dla uw to już wstyd. Dub angielski spoko, bugów nie uświadczyłem, muza fajna. Oj gdyby ta fabuła była lepsza to może dałbym 8/10. Niestety miałka fabuła i ZERO rozwoju w stosunku do dl1. Ta gra wydaje się po prostu dużym dodatkiem do dl1. A co do zakończenia i mojej zmiany na easy. Spoiler Walka z bossem jest PRZEGIĘTA i głupia. Nie kumam na chuj oni to tak przeciągnęli. To jedyny moment w grze gdzie po prostu chciałem aby już się gra skończyła. Męczące a nie fajne niestety.
Opublikowano 14 lutego 20223 l Powiem wam, że Geforce Now to całkiem nieźle śmiga Gram sobie na laptopie z Intel HD 620 w 1080p z Ray Tracingiem i 60fps Nie tracę prądu, miejsca na dysku, nie ma hałasu
Opublikowano 14 lutego 20223 l W dniu 13.02.2022 o 17:39, blantman napisał: Jeden ośrodek GRE zrobiłeś? Zrobiłeś je wszystkie Też na to szybko zwróciłem uwagę. Takie kopiuj-wklej lokacji. Po 7 latach trochę śmieszne. Zauważcie również, że plecaki w każdym autobusie w mieście leżą w tym samym miejscu - mała rzecz, a rzuca się w oczy. Poczytałem trochę recek nowego Horizona i wygląda na to, że tam właśnie jest to zrobione jak trzeba - czyli np. każdy żyraf to inna zagadka i trzeba do tego podejść inaczej. Całe szczęście, że zadania poboczne od NPC są w miarę ciekawe i często oferują jakiś mini twist fabularny. Jestem teraz w centrum i teraz jakoś wątek główny mniej wciąga. Zobaczymy, może się lada moment to zmieni. Edytowane 14 lutego 20223 l przez Lukas_AT
Opublikowano 15 lutego 20223 l Plecaki w autobusach, plecaki za fotelem, rowery oparte o ścianę, łazienki z identycznie pękniętym lustrem...Mam wrażenia że chodzę cały czas w to samo miejsce.Poszli na łatwiznę i to aż razi w oczy [emoji3525]
Opublikowano 15 lutego 20223 l 10 godzin temu, triboy napisał: Ej, nie napisałeś dokładnie tego samego w temacie Horizon FW? Napisałem, ale miejsce tego posta jest tutaj, bo dotyczy Dying Light 2
Opublikowano 15 lutego 20223 l 9 godzin temu, Lukas_AT napisał: Też na to szybko zwróciłem uwagę. Takie kopiuj-wklej lokacji. Po 7 latach trochę śmieszne. Zauważcie również, że plecaki w każdym autobusie w mieście leżą w tym samym miejscu - mała rzecz, a rzuca się w oczy. Poczytałem trochę recek nowego Horizona i wygląda na to, że tam właśnie jest to zrobione jak trzeba - czyli np. każdy żyraf to inna zagadka i trzeba do tego podejść inaczej. Całe szczęście, że zadania poboczne od NPC są w miarę ciekawe i często oferują jakiś mini twist fabularny. Jestem teraz w centrum i teraz jakoś wątek główny mniej wciąga. Zobaczymy, może się lada moment to zmieni. Po dłuższym obcowaniu z produkcją kłuje to w oczy. Sam się zastanawiam czy już w danej lokacji kiedyś byłem czy mam deja vu Może za jakiś czas wyjdzie wersja reżyserska albo jakiś inny patch, w którym to poprawią. W końcu gra ma być wspierana przez następne 5 lat, to będą mogli wprowadzić jeszcze sporo modyfikacji. Grałem tylko w pierwszego Horizona ale chyba kojarzę te żyrafy. Tutaj mamy wiatraki, wieże ciśnień, podstacje elektryczne i miejscówki biegaczy do odkrycia. Za każdym razem trafiam na coś nowego - inna jest droga i sposób aby dostać się na szczyt/uruchomić obiekt. Zabrakło tego w sklepach, strefach mroku, GRE czy anomaliach ale może wezmą sobie te głosy krytyki do serca i to poprawią. 13 godzin temu, beardo0 napisał: Powiem wam, że Geforce Now to całkiem nieźle śmiga Gram sobie na laptopie z Intel HD 620 w 1080p z Ray Tracingiem i 60fps Nie tracę prądu, miejsca na dysku, nie ma hałasu Tylko pieniądze uciekają Może i jest to fajna opcja i w przyszłości tak będzie wyglądać gaming ale póki co cenowo mnie nie przekonują. Konsole jeszcze ratują (ratowały się?) ekskluzywnością niektórych produkcji, w które nie zagrasz na PC. Nie wiem czy byłbym skory dodatkowo płacić za lepszą grafikę w grze multiplatformowej, która jedną nogą jest jeszcze w starej generacji (albo i głębiej). Owszem grafika jest ważna ale nie najważniejsza. Pamiętam, że bardzo dobrze bawiłem się w pierwszej części pomimo tego, że komputer wtedy nie dawał rady pociągnąć najwyższych ustawień. Tak samo miałem z Falloutem 3, w którego grałem na jednych z niższych ustawień z PC zanim kupiłem x360.
Opublikowano 16 lutego 20223 l 15 godzin temu, Elitesse napisał: Może za jakiś czas wyjdzie wersja reżyserska albo jakiś inny patch, w którym to poprawią 15 godzin temu, Elitesse napisał: Zabrakło tego w sklepach, strefach mroku, GRE czy anomaliach ale może wezmą sobie te głosy krytyki do serca i to poprawią. No raczej całych budynków nie przebudują za sprawą patcha. Jeśli już, to gdy w przyszłości pojawi się duże rozszerzenie fabularne, to wtedy będzie to lepiej wyglądało. Recykling niestety jest spory.
Opublikowano 17 lutego 20223 l Jak u Was wygląda problem ze znikaniem dźwięku w dialogach? Mi to trochę wygląda to nie jak brak dźwięku tylko automatyczne skipowanie, bo napisy też bardzo szybko znikają. Ogólnie na PS4, po ostatniej łatce nic się w tym względzie nie zmieniło. Gram, nie więcej jak godzinę dziennie i średnio raz na dwa dni, dialogi się sypią i muszę wyłączać grę. Do tego zanim się połapię, że coś jest nie tak, to wskoczy autosave i po wczytaniu nawet nie wiem o czym była rozmowa. Z tym autosavem też słabo, nie wiadomo kiedy to to się zapisało, bo ikonki wypatruję i nic nie widać, sprawdzić nie ma jak i jest loteria. Doczytywanie tekstur na twarzach npców, też regularnie mnie nawiedza, niczym CP2077. Tylko tu bardziej w klimacie, bo kolorki skóry przed doczytaniem takie sine (niczym zombie). Ogólnie po pierwszym zachwycie, trochę emocje u mnie opadły. Drażni strasznie nierówny dubbing pl, ale wersji kinowej nie ma do wyboru więc wyjścia nie ma. Losowe respawny po zgonie też trochę słabe. Bawię się fajnie, ale w porównaniu do ww cyberpunka którego ogrywam już po raz drugi, to dla mnie poziom niżej. Zobaczymy jeszcze co przyniesie fabuła, bo na razie jestem jeszcze w pierwszej lokacji.
Opublikowano 17 lutego 20223 l Koledzy był już jakiś patch od premiery bo ja nic nie mam, gram na XSX.
Opublikowano 18 lutego 20223 l Ale mnie ta misja "imperium" włącz antenę wymęczyła z tym wspinaniem się na wieżowiec, zwłaszcza że ta kotwiczka to za precyzyjna nie jest.
Opublikowano 19 lutego 20223 l Techland nadal nie poprawił w swoich grach tendencji do restocku opróżnionych już wcześniej skrzyń, itd. Od pierwszego Dead Island nic z tym nie zrobiono.
Opublikowano 20 lutego 20223 l Powtórzę pytanie, bo nikt się nie określił. Jak wygląda u Was sprawa z tym bugiem https://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=2141&PART=60 Mnie już to zanikanie dialogów srogo denerwuje. Na 15 godzin gry już z 6 razy mi się to zdażyło, dzisiaj po 15 minutach grania, pierwsza rozmowa. Dodając do tego upośledzony sposób zapisu gry, odechciewa się grać. Albo przegapię rozmowę, albo wczytam od nowa w jakiejś losowej lokalizacji tracąc postęp.
Opublikowano 20 lutego 20223 l Autor Nie mam tego buga, ale by sie przydał bo większość i tak skipuje XD
Opublikowano 20 lutego 20223 l Mnie zdenerwował motyw, gdzie wspinałem się po wysokim wieżowcu na dach i raz spadłem i zrespawniĺem się na jakimś balkonie w połowie bypudynku, a raz na samym dole i nie wiem od czego to zależy. Ale dialogi prawidłowo idą. Bez znikania.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.