Boomcio 4 161 Opublikowano 2 marca 2022 Opublikowano 2 marca 2022 Skrypt się zyebał najwidoczniej. Ale nie słyszałem, żeby taki problem występował. Cytuj
creatinfreak 3 860 Opublikowano 3 marca 2022 Opublikowano 3 marca 2022 Gdyby ktoś miał problem jak ja dwa posty wyżej. Trzeb wrócić na teren misji, odpali się cutscenka i robimy misje od nowa. Wczoraj fabułka skończona. No nic więcej niż poprawna kontynuacja jedynki. Gameplay miód i przez to bawiłem się bardzo dobrze. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 11 marca 2022 Opublikowano 11 marca 2022 Konkret patchyk wjechał na konsole i PC. 18GB. W końcu dużo fixów do coopa, pozmieniany UI i buff nocy https://dl2.dyinglightgame.com/news/patch-1-2-is-here-2/ No teraz to można łoić. Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 11 marca 2022 Opublikowano 11 marca 2022 Cytat A new Balanced Mode added that runs in 60 FPS at Xbox Series X. Ktoś sprawdził, czy rozdziałka poszła w górę? Cytuj
czeskimaster 3 351 Opublikowano 11 marca 2022 Opublikowano 11 marca 2022 Series S dostał 60 klatek. Lata chyba między 720 p, a full HD i wali po oczach screen tearing Cytuj
Faka 4 044 Opublikowano 11 marca 2022 Opublikowano 11 marca 2022 Ehh, nic konkretnego z tym patchem, jakieś gównopoprawki, ale grafiki pod XSX/PS5 to chyba nie ruszyli i nadal gramy jak zwierzęta w FHD. Cytuj
Figuś 21 260 Opublikowano 11 marca 2022 Autor Opublikowano 11 marca 2022 Na XSX niby podnieśli rozdziałkę w trybie wydajności Cytuj
Elitesse 382 Opublikowano 13 marca 2022 Opublikowano 13 marca 2022 Wróciłem po przerwie do gierki i ją z marszu ukończyłem. Już nie chciało mi się tak latać za aktywnościami podobnymi, bo w gruncie rzeczy to wszystko to samo. Sprawdziłem tryb rozdzielczości ale mi nie podszedł ze względu na mniej klatek pewnie, bo słabo się ruszało. Za to w trybie "zbilansowany" grało mi się tak dobrze jak w tym skupiającym się na wydajności. Grafika była chyba odrobinę lepsza, a prędkość ruchu zadowalająca. Może nie jest to sztywne 60 klatek ale gra nie dostawała zadyszki. Bawiłem się dobrze, do gry pewnie kiedyś jeszcze wrócę i rozegram ją trochę inaczej. Ale to dopiero po przejściu dodatków fabularnych. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 14 marca 2022 Opublikowano 14 marca 2022 60 fps na SS spoko, ale wygląda to jak wtedy, gdy odpaliłem po premierze Dying Light 1 na wtedy już dość leciwym kompie... 900p też boli w oczy. Cytuj
Metoda 1 325 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Po 1h gry stwierdzam, że ta gra to symulator grzebania w śmietnikach. Dam jej szansę, ale za porywające to to nie jest. 1 Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 18 marca 2022 Opublikowano 18 marca 2022 Kurde zastanawiam się co po eldenie.Horizon czy DL.I na moje nieszczęście obie mają problemy z rozdzialka w trybie performance Słabe te ps5 oj słabe.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Wredny 9 713 Opublikowano 19 marca 2022 Opublikowano 19 marca 2022 Ale tam Horizon jest bez duszy Cytuj
Artur_K 208 Opublikowano 21 marca 2022 Opublikowano 21 marca 2022 W dniu 11.03.2022 o 11:03, sprite napisał: Konkret patchyk wjechał na konsole i PC. 18GB. W końcu dużo fixów do coopa, pozmieniany UI i buff nocy https://dl2.dyinglightgame.com/news/patch-1-2-is-here-2/ No teraz to można łoić. A dialogi juz działają? Cytuj
depressed 1 Opublikowano 31 marca 2022 Opublikowano 31 marca 2022 Kilka godzin gry, tuż po otwarciu dostępu do całego Villedor. Pierwsze wrażenia bardzo przyjemne, nostalgiczny prolog, walka w moim odczuciu dającą zdecydowanie lepszy feeling względem pierwszej części. Co dla mnie jest mocno na plus to nowy setting - atmosfera, architektura, wygląd, "arabskie" klimaty Harranu nie były mi bliskie - europejskie Villedor jest okej. Fajnie oddane realia środowiska, w którym koniec świata zadomowił się na dobre; wraki samochodów, sponiewierane piętnem czasu zombie, splądrowane zabudowania, przykryte kilkuletnim kurzem ulice i bujnie rozwinięta w wyższych partiach miasta roślinność. Paleta barw gry milsza dla oka. Fajny głos głównego bohatera (niepasujący do wyglądu, jakis random, już mogli dodać opcje sklejenia własnej facjaty jak np. w rdo). Co jest słabe na pierwszy rzut oka? To co w jedynce. Tak jak beznadziejna nijakość wyglądu Aidena - fabuła. Robią za(pipi)isty spójny świat dający mnóstwo możliwości do opowiedzenia ciekawej historii a jej treść okazuje się tania i tandetna. Czy nie można było zaangażować kogoś kto wprowadzi duszę i charakter do warstwy fabularnej czyli jakby nie było tego co poza gameplayem jest najważniejsze? Zrobiłem jakieś zadania poboczne, przemilczę bo mówić nie ma o czym. Mam też wrażenie, że zamiast postawić na jakość walą nie wiadomo dlaczego w ilość - czy w dalszej części gry będzie miliard innych infantylnych zadań i historyjek? Lepiej mniej a lepiej. Technicznie. Miałem spory zastój z grami i nadrabiam to co chciałem ograć. Jestem na świeżo po RDR2. Cóż, nowy dying w tej kwestii nijak się ma do poziomu R*. Niby nie ta liga a jednak mam wrażenie, że przy poważniejszym podejściu do warstwy fabularnej i zminimalizowaniu natłoku różnych pierdół można było do tego poziomu się jednak zbliżyć. Mimo wszystko, wizualnie nie jest to na pewno brzydkie, Villedor jak dla mnie jest całkiem ładny. Animacje postaci, drętwóść npc, sztywne "cutscenki" przy podejmowaniu questów - to już jest jednak lipa i mocno odstaje. Za to audio, dźwięki miasta spooooko, jakieś krzyki, gadki, jest wczuta, dodaję to trochę więcej życia do tego momentami cholernie pustego świata. Takie pierwsze odczucia, zobaczymy co dalej. Na pewno po kilku pierwszych godzinach nie żałuję i jest zajawka. Postapo i zombie to moja bajka więc wchodzę w to. Gameplay sztos a to w sumie najważniejsze; bieganie, skakanie, lootwanie, eksploracja, emocjonujące pojedynki, to jest to. Tylko jak dla mnie przy następnych projektach powinni gruntownie przewartościować sobie podejście do opowiadania gównianych historyjek, warstwa fabularna tych gier to dziadostwo. Pytanie. Na jakim gracie poziomie? Wziąłem hard, ale trudno jest na początku. Czy jak rozwinę postać to z czasem poczuję jej power? Jestem za stary żeby się szarpać z grą video jeżeli w rezultacie nie przyniesie to satysfakcjonującego efektu w rozgrywce. Cytuj
Wredny 9 713 Opublikowano 31 marca 2022 Opublikowano 31 marca 2022 35 minut temu, depressed napisał: Czy nie można było zaangażować kogoś kto wprowadzi duszę i charakter do warstwy fabularnej czyli jakby nie było tego co poza gameplayem jest najważniejsze? Zaangażowali i miało być zajebiście, ale później wjechało #metoo, fałszywe oskarżenia o molestowanie, wydawca kazał się odciąć od typa i całą jego pracę wyrzucić do kosza. Całość trzeba było pisać od nowa i jak widać sprzątaczki i woźny niezbyt podołali. Cytuj
Donatello1991 1 446 Opublikowano 3 kwietnia 2022 Opublikowano 3 kwietnia 2022 Chyba jednak niedoczekamy się podbicia rozdzielczości w 60fps na ps5. Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 3 kwietnia 2022 Opublikowano 3 kwietnia 2022 To PS5 nie dostało tego trybu Balanced jeszcze? Cytuj
Bzduras 12 765 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Podbili rozdziałkę, dorzucają NG+ - wszystkie warunki do odwiedzenia Villedoor drugi raz spełnione, niech wpadnie ten patch i chętnie zobaczę, jak to tam teraz szmyrga. Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Za mną 2 kliku godzinne sesje i powoli mam dość. Od dawna żadna gra mnie tak nie zmuliła, jak gram to po chwili czuję się jak jakiś zombiak albo jak bym był na bombie. Jak pojawiło mi się info żebym poszukał roboty w obozie żeby zdobyć zaufanie jakiegoś paszteta to cofnęła mi się herbata. Chyba Techland czerpie z lat 90 takie głupie pomysły. Jak tylko wchodzę do budynku i widzę hordę zombi w pozycji srającej to robię zawrót, bo wiem, że czeka mnie ułomne skradanie, albo nijaka walka a na końcu znajdę tylko kupę podobnych śmieci. Dla mnie wszystko jest tutaj jakby generyczne, nawalone podobnych do siebie śmieci, jak coś podnoszę to nawet nie patrzę już co to jest, tak mam wyjebane. Brawo Techland. Graficzne to jakaś sraka na PS5, ale już się przyzwyczaiłem, gorzej z gameplayem. Dying Light (solo)skończyłem z przyjemnością, (solo)Dead Island z dodatkiem też i tam przyjemnie mi się rąbało zombiaki i eksplorowało. Tutaj coś nie zagrało. Jakbym pracował przy tym nudnym tworze 5 lat to pewnie bym zmienił branżę, śmierć kreatywności i wypalenie gwarantowane. Co za jebana nuda. 1 1 Cytuj
Boomcio 4 161 Opublikowano 5 kwietnia 2022 Opublikowano 5 kwietnia 2022 5 minut temu, Pure Bladestone napisał: Co za jebana nuda Ewidentnie Ci gra nie spasowała. Nie ma co brnąć dalej. Wydaje mi się, że faktycznie podzieliła ludków na dwa obozy: mocno tak, albo całkowicie nie. U mnie była błoga zayebioza (i odsprzedaż praktycznie bezstratna), ale Ty lepiej sprzedaj, póki chodzi w przyzwoitej cenie. 1 Cytuj
Pure Bladestone 151 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Opublikowano 6 kwietnia 2022 Dałem ostatnią szansę i coś zaskoczyło. Pcham fabułę dalej omijając te nudne wypchane śmieciami budynki i jest ok. Śmieci kupuję od handlarzy za grosze, tak da się grać. Ale stamina podczas wspinaczki to nieporozumienie, zrobili to po to żeby nie wchodzić za szybko na wiatraki, tylko komu później będzie się chciało wracać pół mapy żeby wleźć na jakiś wiatrak? Generalnie to główna fabuła jest banalnie prosta póki co. Najlepsza rzecz tutaj to palenie grup zombi mołotowem, tak jak w ich poprzednich grach. Widziałem po premierze jakiś materiał z twórcami od gameplayu i często mówili, że chcieli zachęcać graczy do czegoś, ale jak się upośledza maksymalnie parkur na początku gry to mnie to zniechęca do grania, a nie zachęca do zbierania śmieci żeby ten parkur był taki jaki szlifowali pewnie miesiącami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.