Figuś 21 171 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 Wszyscy wiemy że powstaje i poszła plota, że mają pokazać trailer na E3 Cytat Zapowiedź Dying Light 2 na targach E3. Techland pracuje nad kolejną grą Jak udało mi się ustalić w kilku niezależnych źródłach, także wśród byłych i obecnych pracowników Techlandu, firma pracuje nad Dying Light 2. Obecnie studio skupia się na przygotowaniu wysokiej jakości trailera, który ma być zaprezentowany podczas zbliżających się targów E3 w Los Angeles (12-14 czerwca). Na pytanie, czy w związku z premierą samodzielnego dodatku Dying Light: Bad Blood, który skupia się na rozgrywce wieloosobowej w stylu battle royale, jest szansa na rozwinięcie go w Dying Light 2 usłyszałem, że „jest to bardzo prawdopodobne”. Bad Blood ma być pierwszym prawdziwym testem dla tego trybu w świecie DL. Dostałem też potwierdzenie, że zwlekano z zapowiedzią, gdyż nadal wspierana jest pierwsza część Dying Light oraz zespół skupia się na wspomnianym Bad Blood. Brzmi całkowicie logicznie. Przy okazji podobno Hellraid definitywnie został skasowany. https://graczpospolita.pl/zapowiedz-dying-light-2/ Jaranko Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 Korvaaaa, myślałem ze potwierdzone a tu jakaś plota Cytuj
Wredny 9 513 Opublikowano 24 maja 2018 Opublikowano 24 maja 2018 Akurat wczoraj naszła mnie ochota i wróciłem do jedyneczki. Tak sobie myślę, co by tu mogli poprawić i sam nie wiem. Z jednej strony Techland to mistrzowie w tym gatunku i rodzaju gierek, a z drugiej chętnie przygarnąłbym coś bardziej w stylu State of Decay - z rozbudową bazy, eliminowaniem zarażonych "wpółplemieńców" itp. Jakieś ciężkie wybory, dylematy moralne itp. Ogólnie Dying Light jak na rozwinięcie idei Dead Island było naprawdę spoko fabularnie, a i sporo questów zapadło w pamięć - łyknę nawet więcej tego samego, ale jednak mam nadzieję na jakąś ewolucję (a może i rewolucję - może perspektywa trzeciej osoby?). W każdym razie czekam na oficjalne info. Cytuj
PiotrekP 1 761 Opublikowano 25 maja 2018 Opublikowano 25 maja 2018 zrobić manualny save. Dostałem raz kuwricy, jak zuzylem na tego napakowanego zombiaka sporo stuffu, zginałem przez błąd gry tuż przed jego zabiciem, po czym odrodzilem się bez tych rzeczy, a on miał pełne zdrowie. Oczywiscie auto save byl w momencie zgonu. Że o teleportacjach nie wspominając- wskakuje do strefy, jest zapis, wyłączam grę. Odpalam dnia kolejnego i jestem w strefie po drugiej stronie mapy. Cytuj
Wredny 9 513 Opublikowano 26 maja 2018 Opublikowano 26 maja 2018 Te dwie rzeczy zabiłyby część z napięcia i survivalowego klimatu - oby nigdy sie nie pojawiły Cytuj
PiotrekP 1 761 Opublikowano 26 maja 2018 Opublikowano 26 maja 2018 @Wredny napięcia? survivalu? To błędy gry, a nie klimat i survival. Nikt by ci nie kazał z tego korzystać. Mnie to wkuwialo, bo nie po to kończyłem grę w strefie blisko punktu docelowego, żeby zaczynać ją po drugiej stronie mapy i znowu tam drałować. Cytuj
Wredny 9 513 Opublikowano 26 maja 2018 Opublikowano 26 maja 2018 OK, niech będzie teleport pomiędzy miejscówkami, ale save co sekundę absolutnie NIE. Cytuj
Wredny 9 513 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Coś mało zombie, ale oczywiście podoba mnie się to Choć te piętrowe miasta i bandziory na dachu średnio mi się widzą - jakoś tak Dishonored mi zaleciało. Cytuj
Frantik 2 570 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Szczerze? Troszkę meh. Techland już kompletnie się zaszuflandkował jako studio od gierek z zombie. Cytuj
lukas_k96 305 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Pomijając gameplay, ciekawie zapowiada się system wyborów i ich wpływu na rozgrywkę. Niby developer zapewniał na konfie Microsoftu, że każda decyzja będzie miała wpływ na świat... Zobaczymy. Cytuj
XM. 10 868 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 WYglada zaje.biscie, ale gdzie gameplay zombiaków kurde bele. Zeby sie nie okazalo ze w dzien to walka z ludzmi a w nocy zombi, zazwyczaj walka z ludzmi w tego typu grach byla hóiowa. Cytuj
Whisker 1 450 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 Szkoda, że Zombie tylko w nocy i świat bardziej kanałowy (Haran wydawał mi się ładniejszy) ale możliwości tej gry kupują mnie podobnie jak 100h sesja w poprzednika. Cytuj
Farmer 3 270 Opublikowano 11 czerwca 2018 Opublikowano 11 czerwca 2018 O ile wybory kształtujące świat wyglądają na świetny element to też mam obawy co do zombiaków. Gdzie te ulice pełne nadgniłego mięsa? Jeżeli podział dzień-ludzie/noc-zombiaki się potwierdzi to troszkę kupa. Ale czekam na obszerniejszy gameplay. Post-apo też średnio mi pasuje (dużo tego ostatnio). Haran prezentował miasto w trakcie pandemii, a więc w czasie przemiany. Tutaj mamy już 50 lat po upadku cywilizacji. Cytuj
Figuś 21 171 Opublikowano 13 czerwca 2018 Autor Opublikowano 13 czerwca 2018 (edytowane) Gra śmiga na nowym silniku Premiera na pewno w przyszłym roku Edytowane 13 czerwca 2018 przez Figuś Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 W dniu 13.06.2018 o 18:51, Figuś napisał: Gra śmiga na nowym silniku Premiera na pewno w przyszłym roku Ale Tymon robi karierę po cda. I Jak schudł chyba już nie ma 90 kg Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce Cytuj
YETI 10 982 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 „Potrzebowaliśmy dodatkowej pomocy od byłych autorów scenariusza do Wiedźmina 3. Ci goście napisali jedne z najlepszych zadań w grze, wliczając w to historię Krwawego Barona. Wszyscy ciężko pracują, by stworzyć fabułę. To przypomina trochę układanie puzzli” - tłumaczy przedstawiciel Techlandu w rozmowie z VG247. https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-15-nad-dying-light-2-pracuja-scenarzsyci-wiedzmina-3 5 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 O chuy Aż mam chęć znowu odpalić jedynkę i poskakać sobie po mieście. 1 Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 ile myśmy w jedynke cisneli? 60h? xd kolejny sztosik na 2019, to sie chyba nigdy nie skończy Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Podoba mi się to w ch,uj bardziej niż oklepany setting z jedynki Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 7 godzin temu, kermit napisał: imo zombiaki beda jak były w tej samej ilości, z calym parkurem itp. pokazali jakies wybory, dialogi, frakcje bo to nowe ficzery których brak w jedynce Tutaj koleś mówi o podziale - ludzie/dzień i zombiaki/noc, a wyżej ktoś wstawił wywiad od Angry Joe, tam jest powiedziane, że zombie w dzień będą tylko w nieoświetlonych miejscach (czyli jakieś wnętrza budynków np.). Czyli raczej trochę innej rozgrywki się należy spodziewać. Mnie takie zmiany cieszą, bo ileż można nawalać głupie trupy, ale w takim razie muszą dość mocno usprawnić i urozmaicić walkę z ludźmi skoro to będzie teraz dużo większa część gry niż przedtem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.