Paolo1986 795 Opublikowano 26 kwietnia Opublikowano 26 kwietnia To tak jak u mnie, mam w tej chwili 13 godzin i głównie poboczne questy + aktywności nocne wykonuję teraz. Z fabuły to mam w dzienniku odblokowaną misję o nazwie Spoiler Pertraktacje Więc raczej nadal na początku gry jestem. Do tego zwiedzając mapę, sporo aktywności pojawia się losowo i zatrzymuje na dłużej Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 26 kwietnia Opublikowano 26 kwietnia Nie podoba mi się to, że niektóre miejsca ze zbieractwem się odnawiają. Tzn. nie odhacza się na mapie, że już tu byłem i splądrowałem to miejsce. Odnosi się to głównie do konwojów porozrzucanych w całym mieście. Domyślam się jednak, że jest to związanym z tym, że w grze cały czas potrzebujemy surowców. Niemniej jednak docenił bym możliwość wyłączenia takich elementów w opcjach. 1 Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 27 kwietnia Opublikowano 27 kwietnia Tak, konwoje, sklepy, jakieś zaułki - do których najlepiej wbić nocą - odnawiają się. Tak jak mówisz, surowce cały czas są potrzebne, więc te aktywności można powtarzać. Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 28 kwietnia Opublikowano 28 kwietnia To niestety efekt uboczny bycia grą usługą - przez to mapa jest dodatkowo potężnie zaśmiecona i odechciewa się do tej gry wracać. Szkoda, bo gameplayowo (bieganko, walka itp) jest lepiej niż w jedynce, ale jednak overall to część pierwsza jest dużo lepszą grą, bo jej otwarty świat nie był yebanym ubi-śmietnikiem. Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 28 kwietnia Opublikowano 28 kwietnia (edytowane) Nie wiem, czy miałem do czynienia z jakimś bugiem, czy nie, ale opowiem taką historię. Mam aktywny quest poboczny Spoiler Prawdziwi przyjaciele I wbijam nocą do tego nocnego zaułka, a tam pełno przemieńców(a podobno nocą wychodzą na łowy). Zajebali mnie od razu Wracam za dnia, nadal tam siedzą...czekam na kolejną noc i dalej to samo, jakby na mnie czekali Coś jest chyba nie tak po tych wszystkich aktualizacjach Dodam, że poziom questa to 1, a ja mam w tej chwili 2 rangę. Edit: no dobra, to musiał być jakiś bug. Po ponownym uruchomieniu gry sytuacja wróciła do normy, tj. nocą było tam niemal pusto, bez przemieńców Edytowane 29 kwietnia przez Paolo1986 Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia Czy to zadanie o tych dwóch bracia? Miałem to samo. Ostatecznie odpuściłem. Wczoraj poczyściłem trochę miasto z aktywności pobocznych (uruchomiłem stację metra, odbiłem obóz i zebrałem graty z kolejnego zrzutu. Dzisiaj ciąg dalszy. Na razie ostatnie zadanie fabularne zeszło na boczny tor. P.S. Po ostatniej aktualizacji ten tryb Nightmare, którego nie uruchomiłem chyba i tak wprowadził kilka zmian w podstawowej grze. Wczoraj przeszukiwałem ostatnią bazę medyczną GRE w poszukiwaniu inhibitorów, ale było tak kurewsko ciemno, że moja latareczka w ogóle nie wyrabiała. Nie powiem, klimat był, ale mocno to utrudniało eksplorację. Dodam, że we wcześniejszych bazach było dużo jaśniej, a i w innych miejscówkach po ciemku nie było tak ciemno jak wczoraj sprawdzałem. Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 29 kwietnia Opublikowano 29 kwietnia @LukeSpideywygląda na to, że mówimy o tym samym queście Mnie to wczoraj ostro wkurzyło. Ale tak jak potem napisałem, po kolejnym uruchomieniu było już ok. Sprawdzę dzisiaj wieczorkiem, czy uda się go skończyć Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia Po kolejnych kilku godzinach przyznaję, że gra mi się w to coraz przyjemniej. Jestem ciekawy, jak wyglądała rozgrywka (zwłaszcza nocą) przed tymi wszystkimi aktualizacjami, ale myślę, że poszło to w dobrą stronę. Jest ciemno i strasznie. Naprawdę czuć to zagrożenie ze strony przemieńców, które stale patrolują okolicę - podoba mi się to i wywołuje dreszczyk emocji Ten quest, o którym wspominałem wcześniej zaliczony bez problemów. Ciekawie za to było z kolejnym nocnym zadaniem, gdzie musiałem Spoiler dla jakiegoś dzieciaka zdobyć jedzenie dla jego rodziców - jak się okazało byli już zarażeni Udałem się tym razem do opuszczonego sklepu i zacząłem po cichu eliminację zwykłych gryzoni. A tymczasem był tam też jeden przemieniec. Miałem na swoje szczęście kilka świetlików uv, więc podjąłem rękawicę Na małej przestrzeni rzucałem mu je pod nogi, więc nie miał jak uciec, obijałem, odskakiwałem i rzucałem kolejny świetlik, aż nie padł Zwykłe zombiaki przeszkadzały, ale ostatecznie wszyscy gryźli glebę Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 30 kwietnia Opublikowano 30 kwietnia Dla odmiany wypróbowałem ostatnio broń palną. Wcześniej bałem się, że narobi hałasu i się zlecą zarazy z okolicy, ale okazuje się, że deweloperzy zupełnie pokpili ten aspekt i strzelanie z pistoletu działa dokładnie tak samo jak walenie z łuku czy kuszy - jest bezgłośne dla otoczenia pomimo, że broń wydaje charakterystyczny dźwięk huku. Fajna ciekawostka, ale wyraźnie widać, że nie pod ten rodzaj rozgrywki była tworzona ta gra. No, może do walki z anomaliami jest bardziej przydatna, bo można trzyma się na odległość. Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 4 maja Opublikowano 4 maja Fabuła ukończona. Dupy nie urwała i finał do przewidzenia. Do tego ostatnia walka pozostawiała wiele do życzenia. Mechanika walki jest fajna na grupę przeciwników, ale zupełnie nie sprawdza się w walce z bossami. Do tego rozwiązania fabularne były bardzo niekonsekwentne. Spoiler Z jednej strony twórcy cały czas nam sygnalizują, że po przemianie jesteśmy przekozaki tylko po to, aby nie wykorzystywać tego tam, gdzie nie chcą, aby gracze byli zbyt OP i na odwrót. Motyw w mojej opinii zupełnie zmarnowany. Pozostało mi jeszcze rozszerzenie fabularne Bloody Ties i trzy nowe dzielnice miasta do odblokowania, więc w grze jeszcze trochę zabawię. Byłoby miło na trzecią odsłonę, ale widząc, co twórcy robią z tej gry i jak usilnie próbują zmienić ją w GaaSa, wątpię, że ujrzymy kolejną część. Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 4 maja Opublikowano 4 maja Tak z ciekawości, ile godzin w sumie masz do ukończenia fabuły? Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 6 maja Opublikowano 6 maja (edytowane) U mnie na razie 20 godzin stuknęło. Odblokowałem wczoraj Spoiler Wieżę ciśnień i przekazałem ją ocaleńcom I ponownie zająłem się zadaniami pobocznymi. Skutecznie odwracają moją uwagę od wątku głównego Spoiler Choćby śledztwo w sprawie zaginionej mąki, a potem wspinaczka na dach bazaru po flagę z gaci Czuję jednocześnie coraz większą moc w rękach i nogach Aidena podczas walki Edytowane 6 maja przez Paolo1986 Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 6 maja Opublikowano 6 maja (edytowane) Jak będziesz przekazywał dzielnice poszczególnym frakcjom to skup się na jednej, bo jest za to pucharek. Poza tym nie ma możliwości obdzielić wszystkich po równo. Ja wszystko oddawałem tej milicyjnej frakcji, przez co w mieście było pełno pułapek na zombie. Ocaleni ulepszają miasto pod kontem przemieszczania się. Skoro dałeś już jedną dzielnicę im, to sugeruję to samo zrobić z pozostałymi sześcioma. Wziąłem się za DLC i jak skończę to gra ląduje na półce. Bardzo dobry tytuł z kilkoma nietrafionymi pomysłami. Edytowane 6 maja przez LukeSpidey 1 Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 6 maja Opublikowano 6 maja (edytowane) No ja właśnie chciałbym mieć jak najwięcej ułatwień do parkouru, dlatego dałem wieżę ocaleńcom I będę w tym konsekwentny Edit: trafiła mi się kolejna ciekawa misja poboczna Spoiler Najpierw zaczepił mnie jakiś gość, który zaproponował wyścigi przez (w sumie dwie) ciemne strefy. Mogły się one odbywać tylko w dzień, więc trzeba było przebiec przez "jaskinie lwa" z kilkoma przemieńcami w środku. Na szczęście drogi oznakowane były, więc w końcu się udało @LukeSpideyrobiłeś ją? Edytowane 7 maja przez Paolo1986 Cytuj
LukeSpidey 941 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja 22 godziny temu, Paolo1986 napisał: robiłeś ją? Tak. Dograj do końca, bo finał jest ciekawy. W dodatku Bloody Ties ma się pełno takich misji. Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 7 maja Opublikowano 7 maja (edytowane) 24 minuty temu, LukeSpidey napisał: Tak. Dograj do końca, bo finał jest ciekawy. W dodatku Bloody Ties ma się pełno takich misji. To DLC zostawię sobie na koniec. Edytowane 7 maja przez Paolo1986 Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 17 maja Opublikowano 17 maja (edytowane) Niemal 30 godzin za mną i w końcu ruszam dalej z fabułą Spoiler Misja Rewolucja, w której mamy zniszczyć główny wiatrak w Old Villedor Większość aktywności na pierwszej części mapy chyba porobiłem: strefy kwarantanny, anomalie, wiatraki, questy poboczne, wyzwania parkourowe i walki. Niektóre rzeczy są poblokowane, jak stacje metra, czy podstacja elektryczna - zakładam, że muszę pchnąć fabułę dalej. Powalczyłem też sporo w nocy, inicjując kilka pościgów - osiągnąłem czwarty poziom (nawet pucharek wpadł za zgubienie tego pościgu). Sporo lootu wpadło, mogłem ulepszyć swój sprzęt i modyfikacje do broni. Dzięki czemu czuję już jej moc - na 4 poziomie zadaje po 100-105 damage Gra się naprawdę fpytke Edytowane 17 maja przez Paolo1986 Cytuj
Paolo1986 795 Opublikowano 30 maja Opublikowano 30 maja (edytowane) 50h pyknęło jak z bicza strzelił. Włóczę się sobie po Central Loop, zaliczam wszystkie możliwe pytajniki i większość questów. Wkroczyłem też w końcu na dzielnice renegatów, więc mam co chwila jakieś przyjazne spotkania Zwiedzę sobie chyba resztę pozostałych dzielnic i ruszę w końcu z fabułą Zacząłem się też zastanawiać nad dużą ilością pobocznych questów i zorientowałem się, że te, które odbieram z tablic w większych bezpiecznych lokacjach są typowo gaasowe, więc je sobie odpuszczę, aby przesadnie nie zaśmiecać dziennika Edytowane 30 maja przez Paolo1986 Cytuj
drozdu7 2 874 Opublikowano 5 listopada Opublikowano 5 listopada Pykam sobie w to już chwilę Spoiler Przekazałem wieżę ciśnień ocaleńcom Fajnie się biega jak to w DL, ale ta pierwsza miejscówka wogóle mi nie siedzi a może zbyt duży sentyment mam do Harran, ale nawet specjalnie włączyłem jedynkę i jak zobaczyłem miasto plus muzyczka to jakoś cieplej na serduszku. Tak czy siak póki co misje nawet dają radę (po Spidermanie 2 patrzę przychylniej:) ale tych aktywności zaczyna przybywać. Raczej skupię się na głównym wątku plus jakieś poboczne, nie chce żeby mnie odrzuciło w pewnym momencie Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 6 listopada Opublikowano 6 listopada Chujowa przeokrutnie gra - lepiej po raz n-ty przejść jedyneczke plus goty dlc. Jednakże ufam jeszcze trochę w zdolności studia i czekam na BESTIE Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 29 listopada Opublikowano 29 listopada Tak sobie ten DL2. Kilka godzin więc z opiniami się wstrzymam. Niemniej mam już dość grania jesienią w grze. No i dość zepsuta ta gra. Oprócz typowych ragdoli mam problem też z dialogami. Gadając z NPC albo robią przesadne pauzy albo urywają końcówki dialogów. I tak jest cały czas. Wchodzenie nocą do sklepów to też loteria bo nie zawsze wychodzą obesrańce. A i gałka w kontrolerze psuje mi grę. A Sony oczywiście nie pozwala grać padami z ps4. Cytuj
Donatello1991 1 445 Opublikowano 29 listopada Opublikowano 29 listopada Jedno z większych rozczarowan tej generacji. Szczególnie, bo świetnej jedynce. Cytuj
Wredny 9 706 Opublikowano 1 grudnia Opublikowano 1 grudnia Ja niedawno postanowiłem zacząć od nowa, bo porzuciłem ze dwa lata temu i jak próbowałem wrócić (save pokazywał ponad 50h) to za cholerę nie wiedziałem, co z czym i jak No i tak sobie znów pobiegałem, ale w międzyczasie wyszedł S.T.A.L.K.E.R.2 i teraz dopiero zauważam, jak mocno ukraińska seria inspirowała Techland - już sam pomysł funkcji tego całego "Pilgrima" to wypisz wymaluj "stalker" właśnie. W każdym razie gierkę znów porzucam, co mnie trochę martwi, bo mimo wszystko chciałbym ją kiedyś ukończyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.