Skocz do zawartości

Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 Wszystko - od miejscówek, przez interfejs, hitmarkery, a nawet te naliczane punkty XP wyglądają dokładnie jak w BF3 i 4. Oprawa też w sumie na podobnym poziomie. Czy to źle?  No niekoniecznie, ale deżawi mam w (pipi)

Edytowane przez Frantik
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę pograłem w bete i dość fajna gra , feeling bardzo przypomina BF3 a graficznie wygląda świetnie . Boli sterylność gry bo nic nie idzie zniszczyć do czego już przyzwyczaiła mnie seria BF. No i gry na 100% nie kupię ze względu na brak jakiegokolwiek trybu offline a już się nauczyłem że tego typu gry do loteria i może po roku zostać zamknięta i pieniądze przepadną. 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

@Metoda
Strzela się trochę jak w BF-ach, ale nie jest to do końca to. Recoil jest na pewno odczuwalnie większy. Sam nie wiem, do czego by to porównać. Movement z kolei najbardziej przywodzi na myśl R6S, acz nie jest tak płynny jak tam. Szczególnie przy strafe'owaniu postać nieco w dziwny sposób "pływa". Mam nadzieję, że to poprawią. Generalnie obniżyłbym też TTK - ilość pestek którą trzeba władować w przeciwnika jest mniej więcej na poziomie BF-a, a wolałbym tu większy realizm.

A, nie ma klas postaci, tylko 3 presety uzbrojenia - light, medium i heavy, które możemy sobie oczywiście ustawiać pod siebie. Za to cała customizacja jest bardzo mocno rozbuchana - tak wyglądu naszego żołnierza, jak i uzbrojenia. Dodatki, malowania, spodnie, hełmy... Nawet kilka rodzajów głosu do wyboru

Edytowane przez Frantik
Opublikowano

Krótka opinia o grze. Grafika nie robi. Ciężko wypatrzeć przeciwnika, bo tonacja gry nie pomaga w tym. Movement jest z deczka ociężały i wymaga poprawy. Tak samo jak dźwięk. Nie sposób określić skąd przeciwnik nadchodzi. Czasem słychać strzały jak by były zaraz obok ciebie, a tak naprawdę, to 50 metrów dalej. Nie zwróciłem uwagi czy można muzykę w grze wyłączyć, ale lepiej żeby się dało. Na YT widziałem mapkę w górnym, lewym rogu. Sam jednak w żaden sposób jej nie umiałem uruchomić. Orientacja w terenie przez to jest dość ciężka. Tak samo nie sposób określić stref przejmowania, czy też granicy mapy. TTD (time to death) jest też jeszcze dziwny. Czasem, mam wrażenie, że dostałem jakieś minimalne obrażenia, a tu cyk, leże. TTK za to jest wg mnie dość dobrze wyważony. Z plusów, to na pewno wariacja podboju jaka jest w grze dostępna. Póki co gracze jeszcze nie za bardzo wiedzą co robić, ale to się na pewno zmieni. Kustomizacja też w pytkę. Szkoda, że na razie nie zapisuje zestawów i po ponownym uruchomieniu, czeka nas defaultowe ustawienie. Recoil jest fajnie zrobiony i czuć że każda broń się inaczej zachowuje. Anyway, gierka ma szanse zrobić robotę, ale to będzie wymagało czasu.

Problemów z połączeniem dziś nie uświadczyłem.

Opublikowano

Ja już napisałem o refund, czekam aż tego kasztana naprawią (przez cały weekend widziałem tylko ekran łączenia się z serwerem) i może się sprawdzi. Nie zdziwię się, jak dadzą ją na tej wyprzedaży z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości, żeby trochę odbić te straty.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, El Loco Chocko napisał:

Na YT widziałem mapkę w górnym, lewym rogu

Mapka wskakuje chyba tylko na moment, gdy Ty lub ktoś z drużyny odpali "perka" z dronem lub samolotem zwiadowczym. Ten najtańszy, za 600 punktów :nosacz3:

 

Tak jak piszesz: TTD bardziej niż TTK wydaje się mocno losowy, movement daje dziwny feeling, co chyba zresztą pisałem już w pierwszych wrażeniach... No i mecze są dla mnie za długie - przez te 40 czy 45 minut zdecydowanie zbyt wiele czasu traci się na bieganiu jak kot z pęcherzem i szukaniu przeciwników. Powiedziałbym, że mapy są aż nadto rozbudowane, choć to ostatnie to może wina niewielkiej liczby graczy. Ciekawe czy gierka odrobi straty i doczekamy kiedyś pełnych serwerów. Interfejs bym również mocno przeprojektował.

Edytowane przez Frantik
  • Plusik 1
Opublikowano

@Metoda

Wygląda na to, że sprzedaży nie muszą jakoś specjalnie odbijać

 

https://www.ppe.pl/news/126597/world-war-3-notuje-fantastyczny-wynik-koszty-produkcji-zwrocily-sie-w-weekend.html


W premierowy weekend sprzedało się prawie 100k cyfrowych egzemplarzy, co dało 9,35 mln PLN zarobku. Koszty produkcji wyniosły zaś ponoć ~8 baniek :lapka:

Nawet jeśli refundów było dużo, to raczej i tak się już gierka zwróciła

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

A nawet nie wiem. Od tygodnia nic poza RDR2 dla mnie nie istnieje :lapka:

Update: Nadal trzeba czekać parę minut na połączenie, ale działa. Czyli w sumie bez zmian w stosunku do tego, gdy ostatnio grałem 

Edytowane przez Frantik
  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...