Skocz do zawartości

Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja zaatakuje poki za rok w tej rzekomo prawilnej wersji, juz mnie bardziej jara civ6 przenosnie niz ten uproszczony z tego co widze i czytam produkt

Opublikowano

Oceny zadowalające, na poziomie 8/10 :) są lekkie spadki płynności w HH mode w bardziej wymagających obszarach (np. Viridian Forest).

 

z recenzji nintendo life:

 

Cytat

Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Let's Go, Eevee! are beautiful reimaginings of a video game classic, updating a 20-year-old game in ways which make it infinitely more accessible and user-friendly for a modern audience, while keeping the magic first discovered all those years ago. On the downside, the newly-introduced motion control mechanic is fun but flawed, forcing us to shift from one play style to another to get the best experience, and while efforts have been made to bring the game up to the standard of more recent entries when it comes to depth and complexity, hardcore fans may consider the whole experience too much of a cakewalk. Still, the game does a superb job of striking a balance between being an easy route of entry for newcomers to the series and offering just enough post-game challenge and competitive play elements (and nostalgia, of course) to please series veterans

 

  • Minusik 1
Opublikowano

 

Cytat

są lekkie spadki płynności w HH

 

 

 

xdddddddd

 

 

GAMEFREAK JAK JA WAS (pipi) NIENAWIDZĘ 

Opublikowano

niby na tv jest spoko

 

Finally, a quick note on performance. The game plays beautifully in docked mode, with a silky smooth frame rate running throughout and gorgeous settings and character models. We noticed the occasional bit of slowdown while playing in handheld mode (always in the more heavily populated areas such as Viridian Forest, where lots of Pokémon can spawn on screen at the same time) although this didn’t have any real impact on our enjoyment.

 

opencritic na razie 79, ogolnie to wszyscy recenzenci sie uparli na jedna ocene - praktycznie same 8 leca

Opublikowano

online jeszcze nie działa i recenzenci się nie wypowiadali.

 

z nintendo life:

 

Cytat

 Similarly, the main online functionality isn’t currently accessible, but players can either trade or battle (in single or double matches) with other users over the internet or local communication. To do so, players must enter the same three-character code, and a Nintendo Switch Online subscription is needed for any online play.

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Z recenzji ign dowiedziałem się, że recenzent przez całą grę nie umarł ani razu, a gra super bo nostalgia.

 

 

 

ta też była super bo nostalgia, a przy tym dało się zginąć

 

okl_PokemonFireredandleafgreenpokemongam

 

polecam serdecznie, niesamowity remake. na gba dodatkową zawartością było 7 wysp, na Switchu dodatkową zawartością jest wbicie 100 poziomu każdym pokemonem po to, aby móc zawalczyć z trenerem.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Ja tam wziąłem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Szkoda , że nie wrzucają trybu hard. Naprawdę przydałby się.

 

Btw widzieliście trailerek detektywa pikachu? Może wyjść coś fajnego. Kurde takie poksy by zrobili. 

  • Minusik 1
Opublikowano

Hard był w Black/White 2, ale dopiero po skończeniu Black 2. W przypadku White 2 trzeba było dodatkowo przesłać po skończeniu gry klucz z Black 2. Od tego czasu słuch o bardziej wymagającym trybie gry zaginął.

 

874.png

 

Junichi Masuda? Niesamowity developer.

Opublikowano

Ale jak trzech? Normalnie masz do dyspozycji maksymalnie 6 pokemonów, którymi walczysz pojedynczo ewentualnie 2 vs 2 raz na jakiś czas.

Opublikowano (edytowane)

Ficek, Boże, weź sobie włącz pierwsze Pokemony na GameBoya i pograj 3 godziny, będziesz wiedział na resztę życia o co mniej więcej chodzi w najsłynniejszej serii gier na świecie.

 

 

 

Recenzje wypadają lepiej, niż się nastawiałem. Gra ma pewną głębię i nie jest tylko zabawką - z opisów wynika, że to nie jest jakaś przystępna uproszczona jazda dla początkujących jak Go, tylko nadal normalne, kompleksowe RPG, z charakterystycznym dla serii żyjącym, uroczym, mającym wiele fajnych detali światem. Jest trochę naprawdę fajnych ulepszeń, które chętnie bym zobaczył w każdej grze z serii. Zobaczymy jak rozwinie się online, to przecież duży element Pokemonów. W singlu nie przegrywa się? Od kilku edycji w Pokemonach przegrywają tylko ci, którzy chcą. Jeśli to miał być kompromis między "nowym początkiem" serii dla nowych osób a czymś, co zadowoli fanów, to wygląda na to, że chyba im się udało.

 

Nie ma nadal odpowiedzi, czy ta gra jest na mały ekran, czy duży. "Z wyglądu" raczej jest na mały ekran, perspektywa i efekty są tak zrobione, że na dużym TV to będzie trochę bez sensu. Z drugiej strony, podobno łapanie Pokemonów przez sterowanie ruchowe - chociaż nieprecyzyjne i irytujące - ma być podobno po prostu znacznie ciekawsze, niż w wersji handheld. Ot, dylematy Switcha.

 

Na premierę nadal mnie nie kusi (co, mam chodzić z Pikachu, Bulbasaurem i Laprasem, znowu tępić Zubaty i Geodude'y, przejść te same lokacje... po co?), ale coś czuję, że się kupi fizyczną wersję której będzie sporo na rynku, pobawi i odsprzeda z zyskiem.

 

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano

O przepraszam, przy Totem Araquanidzie w SM albo wróżkowym Gymie w XY szło się spocić, chyba że ma się na imie Gary, a twoim dziadkiem jest professor Oak.

Gość Orzeszek
Opublikowano

Ja nie biorę, trochę kasztan ta rozgrywka, chyba ze będzie za pół darmo.

Opublikowano (edytowane)

Zależy, kogo masz w składzie, zależy, kogo i ile trenowałeś... Ale po zmianach Exp. Share poziomy lecą tak szybko, że to najwyżej kwestia minut być za mocnym, by przegrać. Dla mnie Sun/Moon miało chyba idealny balans o nazwie "jest tak trudno jak chcesz", dzięki wreszcie dobrze rozwiązanemu skalowaniu doświadczenia i Exp. Share - jak ktoś chciał się bawić w łapanie wszystkich Pokemonów, to i tak dosłownie w ciągu kilku walk mógł nadrobić nawet dziesiątki leveli, żeby bawić się całym składem i kombinacjami. A jak ktoś chciał tylko przeć do przodu i używać 2-3 Pokemony, to powinny one być tak przepakowane, żeby też dać radę z walkami.

 

Nie ma co mówić, pierwsze Pokemony są też absolutnie najgorzej zabalansowane w historii serii. Nie bez powodu w drugiej edycji dodano i zmieniono tak wiele pod tym względem, a Pokemony z Johto zawsze przechodzą najwięcej zmian (jak megaewolucje czy drastyczne zmiany w formach Alola). Tutaj tego nie ma, nie ma przedmiotów do trzymania, abilities,  wielu nowszych ataków itd. Nie da się tego zrobić tak jak w edycjach na 3DS-a. Pewnie fani mogą narzekać, że wystarczyło dać tryb "hard", który by był domyślnym dla osób obeznanych z każdą poprzednią generacją. Ale nie było co tego oczekiwać po Nintendo.

Edytowane przez ogqozo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...