funditto 657 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Będzie troll jak z gen 8 pokażą tylko kilka sekund gameplayu i logo, a oprócz tego jakiś spin off. Wszyscy się wpienią, a oni pokażą długi gameplay podczas treehouse Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Nie oczekuje kosy po tym padacznym teamie, mógłby ktoś wreszcie przejąć markę bo zmarnowany jest potencjał. Jutro pewnie będę płakał:( 53 minuty temu, Rayos napisał: - Open World RPG Zelda/Xenoblade Style - Walka Xenoblade/FF15 style - Pokemony widoczne normalnie w świecie gry, walka poprzez podejście do nich (xenoblade style) - 30 fps z dropami w bardziej wymagajacych lokacjach - Kanto rediscovered again, ewentualnie kilka regionów dostępnych na raz - JOKER (w sensie ze joker bingo hehe) Ze niby Game freak miałoby podołać coś takiego zrobić? Cytuj
funditto 657 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Chociaż Let's Go mi podeszło to filmik oddaje moje uczucia idealnie Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 7 minut temu, XM. napisał: Nie oczekuje kosy po tym padacznym teamie, mógłby ktoś wreszcie przejąć markę bo zmarnowany jest potencjał. Jutro pewnie będę płakał:( Ze niby Game freak miałoby podołać coś takiego zrobić? dej wierzyć Cytuj
Paolo de Vesir 9 099 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Po co naprawiać jak nie jest zepsute? Cytuj
XM. 10 865 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) 6 minut temu, Rayos napisał: dej wierzyć Nie dam bo takie poki to byloby cos pieknego, ale te studio tak ambitne poczki to by chyba w 10 klatkach wypuściło. A tak to nadal liniowa trasa, widok izomwtryczny i granie jedna ręka ehh. Edytowane 26 lutego 2019 przez XM. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 8 minut temu, XM. napisał: Ale i tak kupie No i o to chodzi wlasnie w biznesie. W GF wiedza ze nie musza sie za bardzo wysilac bo marka swoje zrobi. To bedzie chyba pierwszy Direct jakiego obejrze odkad posiadam Switcha bo nie ukrywam ze sam jestem ciekaw bardzo co pokaza. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Ale wiecie, że oni mogę jutro pokazać same loga gier xd? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) 9 minut temu, Figaro napisał: Przez 7 minut? tak, dokładnie jak tutaj gdy ogłosili SunMoon -trochę pier,dolenia CEO -historia serii -coś o pokemon go -coś o sukcesie Let's Go -cyk logo Pokemon White Power/Black Power Edytowane 26 lutego 2019 przez ragus Cytuj
Figaro 8 206 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Liczę na jakieś 5 sekund in engine. Cytuj
Paolo de Vesir 9 099 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Może jakiś hint starterków? <3 BTW myślicie że będzie to silnik Let's Go? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) silnik niech sobie będzie, byle design nie był tak plastikowy jak w go ehh, to już czas żeby GF przeszło w pełen trójwymiar ze swobodną kamerą ale coś średnio to widzę oczywiście najlepszą opcją byłby pixelart z Black/White w 1080p 16:9 z pięknie animowanymi sprite'ami 2d Gen 5? Yup, that was a good generation Edytowane 26 lutego 2019 przez ragus Cytuj
mate6 108 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) To są zmiany w fanowskim hard mode do Pokemon Emerald: Features: - Increased Difficulty - Gym Leaders all have teams of six with ALOT higher levels! - Trainers difficulty and level increased, including ALL trainers in Hoenn, ALL Magma/Aqua Grunts, Admins & Leaders and your Rivals team is much more complex, that's right, no more having to put up with Mamga & Aqua grunts using the same Pokémon over & over! - Rematch trainers edited to a very high level. This means EVERY trainer & Gym Leader registared into the Pokénav, when you rebattle them, their teams will be ALOT stonger, and tougher! - Elite Four Team tweaked, every member has 6 Pokémon plus higher levels. - EVERY trainer has been edited, some with there original team, some with different Pokémon and harder Pokémon, this also includes Team Magma & Aqua grunts, Admins, Leaders and your rival. - All 386 Pokémon obtainable in the grass areas, caves, water, all around Hoenn! - Evolutions changed, i.e Kadabra would normally evolve to Alakazam via trade but now Kadabra evovles to Alakazam at level 40. Walić wszystkie pokemony i jakieś tam zmiany w ewolucji, byle tylko przeciwnicy byli w ten sposób dostępni na wyższym poziomie trudności w nowych pokemonach. Jakoś no średnio mam ochotę grać zwykłą wersję pokemonów gdzie cała gra sprowadza się do grania starterem i klikaniu "A". Okej, pozwolę sobie się rozmarzyć, chciałbym w nowych pokemonach: - pełne 3d z ładną grafiką, widokiem tpp i swobodną kamerą - brak random encounterów - żeby typy pokemonów coś faktycznie znaczyły - żeby gymy były trudne i wymagały znajomości systemu walki, chryste no taki jest potencjał w tym żeby koniecznie było ciągłe zmienianie pokemonów - żeby ogniowy starter nie miał fight jako drugiego typu - żeby surfowanie wyglądało jak pływanie w wind wakerze Edytowane 26 lutego 2019 przez mate6 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) 18 minut temu, mate6 napisał: - żeby typy pokemonów coś faktycznie znaczyły - żeby gymy były trudne i wymagały znajomości systemu walki, chryste no taki jest potencjał w tym żeby koniecznie było ciągłe zmienianie pokemonów no a nie znaczą? jeżeli grasz całą grę starterem to może i faktycznie zrobisz steamroll na każdym, no ale jeżeli grasz kilkoma pokemonami i wyłączysz exp share to nawet w sun/moon wypada ciągle zmieniać pokemony. ja też przeszedłem crystale feraligatorem na 80 lvl, no ale takie granie to już mam za sobą Edytowane 26 lutego 2019 przez ragus Cytuj
mate6 108 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 W ostatnich pokemonach które ogrywałem nie było exp share xD No a takiego własnoręcznego korygowania poziomu trudności nie lubię. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 No jak nie było jak było, przecież to od zawsze jest, tyle że w tych najnowszych jest automatycznie włączone co oczywiście jest Cytuj
mate6 108 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 A no faktycznie, był taki przedmiot, ale go prawie nie używałem. Chyba tylko wtedy jak chciałem w końcowej części gry podbić level słabego pokemona. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Exp share? Cudowny patent, znika potrzeba męczącego grindu. Stop szkalowania dobrych rozwiązań! 1 Cytuj
ogqozo 6 542 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Ja też nie lubiłem nigdy tekstów typu "jak chcesz to możesz sobie utrudnić grę poprzez X", ale od kiedy jest ten Exp. Share w tej formie (czyli Sun i Pikachu), naprawdę duużo bardziej mi się to podoba, pod kątem poziomu trudności. Pokemony po prostu są ciekawsze jako gra, w której używasz 150 Pokemonów, a nie jednego czy sześciu. Bez Exp. Share, używanie wszystkich pokemonów było generalnie niemożliwe, bez grindowania. Jest odwrotnie jak piszesz - to właśnie trudniejsi rywale skłaniają do mniej zróżnicowanego i taktycznego podejścia, bo Pokemony zawsze były najłatwiejsze przy podejściu typu "jeden Feraligatr na 80 lvlu". Zmiana, która by WYMAGAŁA od graczy czegoś takiego, jak piszesz, nie miałaby nic wspólnego z samym podwyższeniem rywalom poziomu - trzeba by przebudować cały system typów i obrażeń, tak, by poziom miał mniejsze znaczenie. Ogólnie temat jak każdy w dziale Nintendo - ludzie oczekują czegoś, co jest kompletnie nierealne technicznie, a potem będą się pultać, że debilny developer tego nie robił. Tak samo jak z samą konsolą. A fakt jest taki, że samo zrobienie tradycyjnych Pokemonów w HD to będzie ogrooomny skok w liczbie wymaganych roboczogodzin. Bardzo duży i samo to już wprawia mnie w niepokój. "Pokemony jak BOTW" mdr. W Pokemonach liczba wymaganych modeli i animacji jest "deczko" większa. To tak bardzo inna gra. Gra nie będzie spóźniona, bo to jest franczyza jak Star Wars czy Avengers - kolejna część może być lekko niedorobiona, ale musi być na czas. Co mnie akurat średnio cieszy. Od wielu generacji mam wrażenie, że pierwsza część na daną konsolę wychodzi i tak za szybko, zrobienie Pokemonów dobrze wymaga więcej czasu, od dawna druga generacja na danej technologii dopiero dawała mi uczucie, że wszystko poszło właściwie. Podjara średnia. A że "i tak kupię"? No pewnie tak, ale nie chodzi o "markę", po prostu nawet nie najlepsze Pokemony są lepsze niż większość jRPG-ów, jak widać na przykładzie Let's Go Pikachu. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 lutego 2019 Opublikowano 27 lutego 2019 20 godzin temu, Raptor napisał: Walki Pokersow w stylu Pokken Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.