Skocz do zawartości

Pokemon Sword & Pokemon Shield


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie oczekuje kosy po tym padacznym teamie, mógłby ktoś wreszcie przejąć markę bo zmarnowany jest potencjał. Jutro pewnie będę płakał:(

53 minuty temu, Rayos napisał:

- Open World RPG Zelda/Xenoblade Style

- Walka Xenoblade/FF15 style

- Pokemony widoczne normalnie w świecie gry, walka poprzez podejście do nich (xenoblade style)

- 30 fps z dropami w bardziej wymagajacych lokacjach

- Kanto rediscovered again, ewentualnie kilka regionów dostępnych na raz 

- JOKER :usmiech: (w sensie ze joker bingo hehe) 

Ze niby Game freak miałoby podołać  coś takiego zrobić? :pawel: 

Opublikowano
7 minut temu, XM. napisał:

Nie oczekuje kosy po tym padacznym teamie, mógłby ktoś wreszcie przejąć markę bo zmarnowany jest potencjał. Jutro pewnie będę płakał:(

Ze niby Game freak miałoby podołać  coś takiego zrobić? :pawel: 

 

dej wierzyć :frog: 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Rayos napisał:

 

dej wierzyć :frog: 

Nie dam bo takie poki to byloby cos pieknego, ale te studio tak ambitne poczki  to by chyba w 10 klatkach wypuściło. 

A tak to nadal liniowa trasa, widok izomwtryczny i granie jedna ręka ehh.

Edytowane przez XM.
Opublikowano
8 minut temu, XM. napisał:

Ale i tak kupie :shieeet:

 

No i o to chodzi wlasnie w biznesie. W GF wiedza ze nie musza sie za bardzo wysilac bo marka swoje zrobi. 

 

To bedzie chyba pierwszy Direct jakiego obejrze odkad posiadam Switcha bo nie ukrywam ze sam jestem ciekaw bardzo co pokaza.

Gość ragus
Opublikowano

Ale wiecie, że oni mogę jutro pokazać same loga gier xd?

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Figaro napisał:

Przez 7 minut?

 

 

tak, dokładnie jak tutaj gdy ogłosili SunMoon

 

-trochę pier,dolenia CEO

-historia serii

-coś o pokemon go

-coś o sukcesie Let's Go

-cyk logo Pokemon White Power/Black Power

 

 

Edytowane przez ragus
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

silnik niech sobie będzie, byle design nie był tak plastikowy jak w go

 

ehh, to już czas żeby GF przeszło w pełen trójwymiar ze swobodną kamerą ale coś średnio to widzę

 

oczywiście najlepszą opcją byłby pixelart z Black/White w 1080p 16:9 z pięknie animowanymi sprite'ami 2d

 

1531534708043.png

 

Gen 5? Yup, that was a good generation

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

 

To są zmiany w fanowskim hard mode do Pokemon Emerald:

 


Features:

- Increased Difficulty

- Gym Leaders all have teams of six with ALOT higher levels!

- Trainers difficulty and level increased, including ALL trainers in Hoenn, ALL Magma/Aqua Grunts, Admins & Leaders and your Rivals team is much more complex, that's right, no more having to put up with Mamga & Aqua grunts using the same Pokémon over & over!

- Rematch trainers edited to a very high level. This means EVERY trainer & Gym Leader registared into the Pokénav, when you rebattle them, their teams will be ALOT stonger, and tougher!

- Elite Four Team tweaked, every member has 6 Pokémon plus higher levels.

- EVERY trainer has been edited, some with there original team, some with different Pokémon and harder Pokémon, this also includes Team Magma & Aqua grunts, Admins, Leaders and your rival.

- All 386 Pokémon obtainable in the grass areas, caves, water, all around Hoenn!

- Evolutions changed, i.e Kadabra would normally evolve to Alakazam via trade but now Kadabra evovles to Alakazam at level 40.

 

Walić wszystkie pokemony i jakieś tam zmiany w ewolucji, byle tylko przeciwnicy byli w ten sposób dostępni na wyższym poziomie trudności w nowych pokemonach. Jakoś no średnio mam ochotę grać zwykłą wersję pokemonów gdzie cała gra sprowadza się do grania starterem i klikaniu "A". 

 

Okej, pozwolę sobie się rozmarzyć, chciałbym w nowych pokemonach:

 

- pełne 3d z ładną grafiką, widokiem tpp i swobodną kamerą

- brak random encounterów

- żeby typy pokemonów coś faktycznie znaczyły

- żeby gymy były trudne i wymagały znajomości systemu walki, chryste no taki jest potencjał w tym żeby koniecznie było ciągłe zmienianie pokemonów

- żeby ogniowy starter nie miał fight jako drugiego typu

- żeby surfowanie wyglądało jak pływanie w wind wakerze

 

:(

 

Edytowane przez mate6
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)
18 minut temu, mate6 napisał:

 

- żeby typy pokemonów coś faktycznie znaczyły

- żeby gymy były trudne i wymagały znajomości systemu walki, chryste no taki jest potencjał w tym żeby koniecznie było ciągłe zmienianie pokemonów

 

no a nie znaczą? jeżeli grasz całą grę starterem to może i faktycznie zrobisz steamroll na każdym, no ale jeżeli grasz kilkoma pokemonami i wyłączysz exp share to nawet w sun/moon wypada ciągle zmieniać pokemony.

 

ja też przeszedłem crystale feraligatorem na 80 lvl, no ale takie granie to już mam za sobą

 

Edytowane przez ragus
Gość ragus
Opublikowano

No jak nie było jak było, przecież to od zawsze jest, tyle że w tych najnowszych jest automatycznie włączone co oczywiście jest 

 

640.png

Opublikowano

A no faktycznie, był taki przedmiot, ale go prawie nie używałem. Chyba tylko wtedy jak chciałem w końcowej części gry podbić level słabego pokemona.

Opublikowano

Ja też nie lubiłem nigdy tekstów typu "jak chcesz to możesz sobie utrudnić grę poprzez X", ale od kiedy jest ten Exp. Share w tej formie (czyli Sun i Pikachu), naprawdę duużo bardziej mi się to podoba, pod kątem poziomu trudności. Pokemony po prostu są ciekawsze jako gra, w której używasz 150 Pokemonów, a nie jednego czy sześciu. Bez Exp. Share, używanie wszystkich pokemonów było generalnie niemożliwe, bez grindowania. Jest odwrotnie jak piszesz - to właśnie trudniejsi rywale skłaniają do mniej zróżnicowanego i taktycznego podejścia, bo Pokemony zawsze były najłatwiejsze przy podejściu typu "jeden Feraligatr na 80 lvlu". Zmiana, która by WYMAGAŁA od graczy czegoś takiego, jak piszesz, nie miałaby nic wspólnego z samym podwyższeniem rywalom poziomu - trzeba by przebudować cały system typów i obrażeń, tak, by poziom miał mniejsze znaczenie.

 

 

 

Ogólnie temat jak każdy w dziale Nintendo - ludzie oczekują czegoś, co jest kompletnie nierealne technicznie, a potem będą się pultać, że debilny developer tego nie robił. Tak samo jak z samą konsolą.

 

A fakt jest taki, że samo zrobienie tradycyjnych Pokemonów w HD to będzie ogrooomny skok w liczbie wymaganych roboczogodzin. Bardzo duży i samo to już wprawia mnie w niepokój. "Pokemony jak BOTW" mdr. W Pokemonach liczba wymaganych modeli i animacji jest "deczko" większa. To tak bardzo inna gra.

 

Gra nie będzie spóźniona, bo to jest franczyza jak Star Wars czy Avengers - kolejna część może być lekko niedorobiona, ale musi być na czas. Co mnie akurat średnio cieszy. Od wielu generacji mam wrażenie, że pierwsza część na daną konsolę wychodzi i tak za szybko, zrobienie Pokemonów dobrze wymaga więcej czasu, od dawna druga generacja na danej technologii dopiero dawała mi uczucie, że wszystko poszło właściwie. Podjara średnia. A że "i tak kupię"? No pewnie tak, ale nie chodzi o "markę",  po prostu nawet nie najlepsze Pokemony są lepsze niż większość jRPG-ów, jak widać na przykładzie Let's Go Pikachu.

Opublikowano
20 godzin temu, Raptor napisał:

Walki Pokersow w stylu Pokken :P

excuse.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...