Skocz do zawartości

Fallout 76


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Patricko napisał:

Nawet w głupim gta

 

:|

6 godzin temu, Orzeszek napisał:

W grze każde przedstawiciele rasy ludzkiej będą tylko i wyłącznie graczami online, nie będzie npców. Zawsze będziemy online i zawsze ktoś może wpakować nam kulkę w gło

Trochę takie "just survive".

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

No w minecrafcie nie ma znaczników xd fabularnie w krypcie 76 mozgokomputer był overseerem co potwierdza prezentacja, z głosu nagrania podczas wychodzenia z krypty, pewnie przez pipboya dostajemy wytyczne. A poważnie to mam milion pytań bo to mi się nie klei totalnie te budowanie i multik.

jak nie gram, to moja baza/budynek stoi i w każdym momencie ktoś może go obrabować/zburzyć/ jak nie będzie mógł go ruszyć to czy będzie można obudowac dom tak by inny gracz nie mógł do niego wejść xd ? W minecrafcie takie akcje były wiec już widzę te chińskie mury i ogrodzone spawy pointy by nie moc ruszyć się o centymetr xd

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Orzeszek napisał:

jak nie gram, to moja baza/budynek stoi i w każdym momencie ktoś może go obrabować/zburzyć/

No tak wlasnie jest w rust i sie zastanawiam czy to skopiuja. Budujesz sobie baze i odkladasz w niej loot przez caly dzien, potem idziesz spac i kladziesz postac w bazie i jak rano logujac sie na serwer twoja postac budzi sie  w srodku lasu albo na plazy to wiadomo ze nie ma juz po co do bazy wracac xD Tylko ze rust to dosyc specyficzne community (same smiecie btw, jak byscie chcieli w to pograc to jak ktos bedzie zagadywal i prosil o pomoc od razu strzelac w leb) a jednak fallout przyciagnie kazuli. Mysle ze nie pojda w taki HC ale chcialbym

Edytowane przez teddy
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

W sea of thieves tez można się obrabiać nawzajem i to mi najbardziej podchodzi do konceptu nowego fallouta, no ale przez to nie gram w sea of thieves bo w pojedynkę to se mogę popływać guwnołodką i unikać gangbangu 4piratow.

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

xddd gra na początku miała przypominać destiny lub warframa xdddd endgamem pvp 12 na 12 xdddd można obejrzeć sporo rzeczy z Lore pokazują omawiają rzeczy z trailera, lokacje potwory i wpływ radiacji na gracza, ale sam gameplay czuje zawód.

Edytowane przez Orzeszek
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

Coraz więcej informacji po wywiadach na e3.

gdy zbudujemy bazę i się wylogujemy to baza znika, gdy się zalogujemy baza wraca na swoje miejsce.

baze można przenosić za pomocą blueprintow. I będzie to ponoć istotne przy odkrywaniu świata bo są high level area z bardziej wymagającymi przeciwnikami.

po bombardowaniu nuklearnym nasza baza zostanie zniszczona, ale todd mówi ze to nie opłacalne bombardowanie, ponieważ nuke daje tyle korzyści i lootu ze gracze nie powinni robić sobie na złość.

Odnośnik do komentarza

1. Czyli jeśli baza znika podczas wylogowywania to w przypadku ataku przez przeważające siły można się wylogować...

2. ...ew. zrobić ubić rozgrywkę z buta.

3. Co nie podziała jeśli zdemolują nam bazę gdy zwiedzamy okolicę w związku z czym gracz będzie uwiązany chałupy niczym chłop pańszczyźniany.

4. Oczywiście gracze będą obrzucać się najgorszym łajnem bez względu na korzyści.

 

Mam nadal nadzieję, iż będą tę grę robić ludzie kompetentni i mimo wszystko wyjdzie z tego coś ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, friedrich napisał:

Co nie podziała jeśli zdemolują nam bazę gdy zwiedzamy okolicę w związku z czym gracz będzie uwiązany chałupy niczym chłop pańszczyźniany

Może niech zastosują system lock-pick z kingdom come. 

Niektórzy do dziś mają z nim problem.

1 godzinę temu, Maus napisał:

Zawsze sa w grze takie jednostki jak ja.

 

  Ukryj zawartość

primary__20_20_20_20_20apoc-thumb-400x21

 

XD

Wpaść na serwer po kilku piwach dla trollowania samego w sobie?

Niczym karta w pewnym banku ...

 

Bezcenne.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
W dniu 16.06.2018 o 12:34, Frantik napisał:

Potwierdzono obecność mikrotransakcji, wymóg always online i brak dedykowanych serwerów. To ostatnie to już w sumie standard dziś.


Na konferencji wyraźnie mówił o tym, że dedykowane serwery będą.
Jak widzę te wszystkie szlochy tutaj, to mi się śmiać chce :)
Ledwo co wyszedł F4, a ludzie się dziwią, że to nie jest kolejna część.
F76 zapowiada się ciekawie, właśnie dzięki swojej odmienności - inaczej dostalibyśmy DLC do poprzedniej części.
Bethesda potrzebuje projektu, który nie będzie kosztował zbyt wiele kasy (a więc gotowe assety itp), a który tę kasę będzie zarabiał na finansowanie powstających Elder Scrollsów i Starfield.
W przeciwieństwie do większości tutaj, mnie w Falloutach nie porywały historyjki czy dialogi, ale właśnie walka i eksploracja (oraz oczywiście zbieractwo). Abstrahując od tego, że takie F3 i FNV były technologicznymi crapami, aktualnie przeze mnie ogrywany F4 jawi mi się jako najlepsza część z tych FPP, właśnie ze względu na to, że elementy, za które cenię sobie te tytuły (a także np SKYRIM) są zrobione najlepiej - nareszcie można przyjemnie postrzelać, a zwiedzanie tak ślicznie wykonanych miejscówek to uczta dla zmysłów.

Tutaj dodatkowo dostanę coś w stylu "shared-world shooter", czyli coś, co również bardzo lubię od czasów grania w Destiny czy The Division - polane klimatycznym sosem falloutowego post-apo może mi bardzo smakować :)

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Jest jak najbardziej dla mnie - po prostu jako GRA była chooyowa, a teraz nareszcie GRANIE w nią sprawia przyjemność, bo ktoś się tym aspektem zajął.
Poprzednie dwie części były tragiczne technicznie, wręcz nazwałbym je bublami pod tym względem - teraz (F4) jest super (choć podobno też nie było na premierę, ja gram od niedawna).
No i to "guwno jakiego wiele na rynku" to jednak nie do końca, bo takiego Fallouta w tej formie jeszcze nie widziałem - zastanawiam się nawet nad braniem na premierę, tylko że to już w listopadzie i nie wiem, czy się finansowo po zakupie RDR2 zregeneruję :)

Odnośnik do komentarza

po dobrym przyjęciu NV bethesda zorientowała się, że obsydian robi to lepiej, więc możecie zapomnieć o powrocie marki w ich zdolniejsze ręce, chyba że nie wiem, nowe fallouty zaczną się słabo sprzedawać, na co się nie zanosi.

 

jak większość osób zaczynających od świetności marki, chętnie zobaczyłbym powrót do formuły crpg, z izometrycznym rzutem, ręcznie malowanymi tłami, no i ofkors turową (ale zmodyfikowaną) walką, ale fajnie, gdyby np. ekipa od Wolfa zrobiła po tym czymś luźny spin off, w stylu ostatnich Wolfów

Odnośnik do komentarza

Ta zapowiedz spowodowala ze zainstalowalem sobie w gamepassie ponownie F4, wmodowalem karabin maszynowy [bo bethesda nie umie w karabiny maszynowe niestety] i zbroje veteran rangera z New Vegas, postrzelalem i pobiegalem godzine, usunalem z dysku zdajac sobie sprawe ze tak naprawde wolalbym pograc w New Vegas, ktore zamowilem oczywiscie na allegro tego samego dnia. :yao:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...