Skocz do zawartości

Hitman 2


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli kupisz jedynkę to możesz ograć jedynkę.

 

Jeżeli kupisz jedynkę i ściągniesz prolog dwójki to możesz całą część pierwszą ograć w Hitman 2. Odblokuje się wtedy w sklepie Legacy Pack, który trzeba ściągnąć.

 

Jaka jest różnica? Lustra działają inaczej, nie można tak łatwo podchodzić wrogów od tyłu bo widzą odbicie w lustrze. Do tego uciekając przed przeciwnikami wtapiając się w tłum, Ci tracą nas z oczu. W jedynce jest tak, że wbiegasz w tłum, a oni dalej Cię doskonale widzą. Co jeszcze? Wraca walizka, więc można sobie ciężkie bronie, takie jak snajperka włożyć do niej i chodzić z nią po mapie. W jedynce jest tak, że snajperkę możesz wziąć na plecy, ale ludzie ją widzą i od razu panikują i wszczynają alarm.

 

Jest jeszcze picture-in-picture z kamerą. Zamiast informacji, że nagrała Cię kamera wyświetla się obraz, który widzi ta kamera.

 

Zmiany są raczej kosmetyczne. Ja na razie maksuję jedynkę tak jak ona była wydawana. Potem wezmę się za Hitman 2 że wszystkimi dostępnymi etapami i po przejściu dwójki zacznę masterować wszystkie poziomy z jedynki i dwójki.

Edytowane przez Voytec
  • Plusik 1
Opublikowano

Ten Bombaj, jezu, przytłaczają mnie te mapy swoim ogromem.

 

W ogóle świetne są te briefingi przed misjami, już w jedynce odpowiednio nastrajały przed misją ale zapomniałem wtedy pochwalić ten element.

Opublikowano

 

Sądzicie, że dwójka wygląda lepiej? Mnie ten blur i nadmiar lens flar denerwuje i powoduje gorszy efekt końcowy. Poza tym model Hitmana się zmienił na mniej wyraźny i szczegółowy.

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Bartg napisał:

 

A z poziomu sklepu? Ja ściągałem każdy legacy pack oddzielnie np. Sapienza https://www.microsoft.com/pl-pl/p/hitman-spuscizna-sapienza/bv0l427225gb?activetab=pivot:overviewtab

 

Nawet jak wejde w link to mam info ze nie sprzedawany osobno. To musialo dzialac chwilowo przez ich niedopatrzenie ze jedynka jest w GP jak wrzucili wtedy. 

 

Edit. Ok odpalam jedynke i tam jest legacy, teraz pobiera dopiero. 

Edytowane przez II KoBik II
Opublikowano

Jeśli nie grałeś w żadną część to warto najpierw sięgnąć po pierwszy sezon Hitmana (najlepiej tak jak pisali wyżej, odpalajac go jako Legacy Pack z darmowego prologu dwójki), tam więcej jest mniejszych, bardziej skondensowanych map. Dwójka może być nieco odrzucająca, nawet ja się czuje lekko zagubiony w Bombaju czy Miami.

  • Plusik 1
Opublikowano
14 minut temu, Bzduras napisał:

Krótka piłka: nie grałem w żadną część do tej pory, lubię skradanki (MGS V ma stealth bliski perfekcji imo). Warto sięgnąć po H2?

 

jesli nie rajcuje cie wcielic sie w role zawodowego mordercy, to poza tym jest to solidna technicznie gra z doskonalym replayability. no i ma strasznie fajny klimat, ale to wszystkie hitmany mialy to cos.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Udało mi się kupić nową Definitve Edition za lekko ponad 70 zł. Legacy Pack do dwójki pobrany. Jako, że jedynkę już ogrywałem na One to postanowiłem praktycznie od razu o(pipi)ać DE. Wchodzę na Cexa, a tam skupują za... 96 zł :cebula: Dzięki temu dwójka wraz z poprzednimi mapkami wyszła mnie niecałe 100 zł :potter:

Edytowane przez MYSZa7
Opublikowano (edytowane)

No nówka dwójeczka z Amazona za ~130 + ~70 zł za jedynkę z brytyjskiej stronki shopto to wyszło mnie to ponad 200 zł. No ale z Cexem, który „zwrócił” mi te 96 zł, rachunek jest prosty. Tyle łysego contentu za tak niewiele :banderas:

Edytowane przez MYSZa7
  • Plusik 1
Opublikowano

Na shopto.net była promka za niecałe 15 funtów w trakcie Black Friday (wrzucałem nawet linka do Okazji), także żal było nie skorzystać. A Black Games też polecam, czasami można fajną promkę u nich wyrwać, a jeszcze z Wrocławia, to na wysyłce zaoszczędze.

Opublikowano
5 godzin temu, Bzduras napisał:

Krótka piłka: nie grałem w żadną część do tej pory, lubię skradanki (MGS V ma stealth bliski perfekcji imo). Warto sięgnąć po H2?

Tylko miej na uwadze to ze to raczej gra na przechodzenie jednej misji na kilka sposobow. Ja sie jednak troche zawiodlem jak po paru godzinach h1 zobaczylem napisy. 

Gameplayowo bylo swietnie ale zawartosc byla zenujaca. Jeszcze 219zl na premiere

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Włączyłem wczoraj pierwszą misję w Nowej Zelandii... BOŻE JAKIE TO JEST DOBRE :daddy:

 

Ta miejscówka, ten klimat, ta swoboda... Jeszcze jak zobaczyłem listę poziomów razem z Legacy Packiem i ponad 20 misji, dodatkowo jedna z trybem snajperskim.:xboss:Najbardziej dopasiony Hitman ever, to na pewno.  A jeszcze season pass :reggie::obama::fsg:

Edytowane przez MYSZa7
  • Plusik 1
Opublikowano

1 wychodziła epizodycznie i widać pod kątem budowy poziomów że są bardziej złożone. Wychodziło to grze na plus a narzekali tylko ci co chcieli raz ograć daną mapę i brać się za następną. Pewnie z myślą o wycebulowaniu. 

Opublikowano (edytowane)

Niektórzy lubią mieć ciągłość, zamiast siedzieć przy jednym poziomie  20h. Inna sprawa, że ten Hitman(1) średnio robi robotę jako coś innego niż piaskownica do masterowania.

To jest raczej zbiór oderwanych od siebie misji, a ktoś kto chce Hitmana potraktować jako typową, singlową grę może być zawiedziony.

Edytowane przez SlimShady
Opublikowano

Uwielbiam pierwszy sezon Hitmana i w dwójkę gra mi się równie dobrze, ale dochodzę do wniosku że jeśli wyjdzie kolejna część, to cały model rozgrywki musi zostać gruntownie przemodelowany.

 

Mam tu na myśli praktycznie wszystko. Gunplay? Jeszcze jak, strzelanie jest słabe, nawet posyłanie kulek w łeb z pistoletu z tłumikiem nie daje mi już wystarczającej satysfakcji, w zwykłej jedynce jeszcze to lubiłem, ale teraz jak gram w wersję Legacy i dwójkę tak jakby straciło nieco na sile, ale nie wiem, pewnie mi się wydaje. Tak czy inaczej ten element trzeba całkowicie odnowic, tyczy się to też nawet krwi lecącej z przeciwników (zawsze taki sam strumień, ewentualnie parę kropek krwi, ale i tak najgorsze jest jak zmieniamy ubranie i martwemu typowi odnawia się postrzelona twarz, rujnuje to sporo immersji ;/).

 

Fizyka. Denerwuje mnie że gra jest dość "kartonowa". Przykładem tego jest choćby to że zabite ciała są totalnie niepodatne chodzenie po nich czy przesuwanie, po prostu przez nie przenikamy, a jedyna opcja interakcji to albo strzelanie w nich żeby się przesunęły albo ciągnięcie. Nie wymagam jakiejś zaawansowanej fizyki pod tym względem, ale żeby na te ciała chociaż dało się jakoś wejść, żeby były fizycznym elementem, a nie czymś przytwierdzonym do podłoża, przez co się przenika.

 

Strzelanie w tłum jest masakrycznie złe. Brak krwi, ludzie padają na glebę po jednym strzale, zupełnie nie czuć ciężaru broni, w wielu grach lepiej wypada jakaś minigierka w postaci strzelnicy niż tu zabawa z tłumem. Nie wspominając o tym że nadal zabijanie ludzi powoduje spadek fpsów oraz lagowanie animacji, wygląda na to że nie potrafią tego zoptymalizować i na tym silniku jesteśmy na to skazani, ale jakoś nie potrafię się z tym pogodzić. Źle to wygląda.

 

Misje fabularne / możliwości również czas chyba zaimplementować w inny sposób, bo to wysłuchiwanie z dialogów staje się trochę "basic" jak na mój gust. Wiadomo że można wyłączyć wszystkie powiadomienia, znaczniki, ale nie o to chodzi że gra jest za łatwa, po prostu chciałbym zobaczyć inne podejście ze strony twórców w następnej części, bo odczuwam już nieco zmęczenie materiału. 

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...