flaczki 66 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Godzinę temu, mozi napisał: Super grałeś w pełną wersję. ZM lepiej. XD Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Ogólnie to niepotrzebnie dodali tą tykwę z soczkiem leczniczym, bo yebie przez to mocno DS-em, a z zapowiedzi wynikało, że nie będzie leczenia tylko właśnie możliwość wskrzeszenia z miejsca śmierci i zaskoczenia niespodziewających się tego wrogów. Jeśli chodzi zaś o linkę, to jej użycie wydaje mi się jednak trochę ograniczone. Nie lubię takich chwytów jak zapowiedź, że będzie można czepiać się dowolnej powierzchni, a później wychodzi z tego tylko podświetlony gzyms. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 To bys skakal co chwile jak poebany. Co do estusow to fakt. No musieli zrobić uklon w strone soulsfaperów bo znow stękanie ze nie ma nawiazan. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 23 sierpnia 2018 Opublikowano 23 sierpnia 2018 16 minut temu, II KoBik II napisał: To bys skakal co chwile jak poebany. Co do estusow to fakt. No musieli zrobić uklon w strone soulsfaperów bo znow stękanie ze nie ma nawiazan. No skakałbym jak poyebany, ale w pozytywnym sensie. Chyba że bali się chaosu w trakcie walki Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 Szczerze mowiac na chwile obecna dupy nie urywa. Wyglada jak Nioh po 2 butelkach syropu na kaszel, slow as fuck. W zyciu bym nie pomyslal ze z trzech nadchodzocych gier uderzajacych w te tematyke to wlasnie twor od FS bedzie mnie najmniej grzal. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 Ja mam właśnie kompletnie odwrotne odczucia. To jest kompletnie inny twór od Nioha i poza animacjami nie ma aż tak dużo wspólnego z soulsborne. Soulsfaperzy jedyne co tu znajdą to eksploracje i trudniejsze starcia. 1 Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 I to jest własnie super - jak już się oswoiłem z myślą, że to nie będą kolejne soulsy (bo i w sumie na co to komu?) to jaram się bardzo. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 jak dla mnie to po tych ostatnich kawałkach gameplayu to wygląda dalej mocno soulsowo tylko z trochę pozmienianą walką Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 Po co zmieniac kompletnie caly rdzen gdzie nadal sie sprawdza? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 Rdzeń nie był zmieniany gdyż gra od początku nawet nie miała być soulsem tylko Tenchu? Będzie można w końcu normalnie skakać Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 września 2018 Opublikowano 1 września 2018 6 godzin temu, Wredny napisał: I to jest własnie super - jak już się oswoiłem z myślą, że to nie będą kolejne soulsy (bo i w sumie na co to komu?) to jaram się bardzo. Dla mnie spoko jak to nie są kolejne soulsy (chociaż po części i tak są) ale to co zaprezentowali na filmach nie prezentuje tego wysokiego poziomu do jakiego przyzwyczaiło mnie From Software. Oglądając filmy z rozgrywki czuję się jakbym widział to samo co przy Dark Souls II - nijakość. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 września 2018 Opublikowano 2 września 2018 W dniu 20.08.2018 o 19:39, Bansai napisał: Steelbooczek i monetki spoczko, figurka do kominka. Ciekawe jaka cena. 99£ Ja już zamówiłem. Najwyżej anuluję jak będzie w PL dostępna. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 16 września 2018 Opublikowano 16 września 2018 Ciekawi mnie teraz, czy w walkach z bossami będzie można w większym zakresie korzystać z linki, aby np. wybijać się w powietrze i atakować z góry? To dawałoby nowe możliwości jeśli chodzi o walkę w serii soulsborne. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 17 września 2018 Opublikowano 17 września 2018 Yamamura Set z Bloodborne i Sekiro. TO SIĘ NAZYWA LORE. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 (edytowane) Wreszcie ktoś normalny w to gra, a nie jakieś tumany z e3 czy tam z gamescomu, co nie wiedzieli o co chodzi. No gra wygląda kozacko, trzeba będzie brać day one. Edytowane 22 września 2018 przez Faka Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Wiadomo ze day one, ale jest jeszcze sporo od poprawy. Najbardziej kuleje kiepska animacja glownego bohatera, nie dosc ze biega jakby mial nawalone w gacie, to generalnie slizga sie po mapie i na filmiku widac w kilku miejscach np jak zapada sie w podloze nogami. Trouser snake dal rade Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Day one ze steelbookiem jak nic. A potem 200 godzin nawalone. Cytuj
devilbot 3 723 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 U mnie po tym gameplayu trochę drgnął. System walki na pewno ciekawszy niż w Soulsach ale to normalne jakoś muszą urozmaicić bo przecież nie będzie statsów erpegowych. Jest nagroda za dobry evade w kierunku atakującego przeciwnika i jeszcze kilka bajerów, a więc gra będzie premiować ofensywny styl. Nawet przez chwilę nie zwątpiłem w From Software. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 Jak rozumiem te paski ładujące się od środka, to jakiś postęp prowadzący do ataku specjalnego? Szkoda że premiera dopiero w przyszłym roku, ale z drugiej strony jakby miało chrupać, to niech polerują. Będzie data one, ale poproszę jeszcze rozgrywkę z ps bieda. Cytuj
messer88 6 590 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 2 godziny temu, McDrive napisał: Jak rozumiem te paski ładujące się od środka, to jakiś postęp prowadzący do ataku specjalnego? to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 22 września 2018 Opublikowano 22 września 2018 15 minut temu, messer88 napisał: to poziom "zmęczenia" jak się zapełni to mob łapie staggera i możesz mu wsadzić criticala jak w soulsach. Tutaj się to chyba nazywa posture coś tam ale poza tym to większych zmian w tej mechanice w stosunku do souls bym się nie spodziewał Mhm, czyli brak staminy i zmęczenie przy blokowaniu ciosów. Fajna zmiana. Agresja będzie bardziej promowanym typem rozgrywki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.